Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, nå har jeg oppdaget at gubben har en kommodeskuff med forskjellig "leketøy" bl.a en butplug med vibrering. Han tror ikke jeg vet om lekeskuffen hans, men det gjør jeg altså da. Så hver gang han er borte slenger jeg en runde bortom skuffen og slår på leken hans, så den ligger der og vibrerer helt til batteriet er tomt. Ser det kommer nye batterier i hus med jevne mellomrom og de gamle er gjemt under/nederst i posen med brukte batterier. (Er kun de batteriene som passer til størrelsen på pluggen. Avslørende hehe) Tror nok at han blir mer og mer frustrert over batteriforbruket til den pluggen hans. Litt moro må man ha på andres bekostning tenker jeg...

Anonymkode: 8badb...460

Hvorfor gjør du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 18.11.2018 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Det er mange av oss. Dere kvinner lever bare i uvitenhet

Anonymkode: c026d...e77

Nei, du tror at det finnes mange som deg. Det gjør det lettere for deg å holde på på den måten du gjør. 

Anonymkode: b7a64...a02

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.1.2019 den 0.37, AnonymBruker skrev:

Jaja, nå har jeg oppdaget at gubben har en kommodeskuff med forskjellig "leketøy" bl.a en butplug med vibrering. Han tror ikke jeg vet om lekeskuffen hans, men det gjør jeg altså da. Så hver gang han er borte slenger jeg en runde bortom skuffen og slår på leken hans, så den ligger der og vibrerer helt til batteriet er tomt. Ser det kommer nye batterier i hus med jevne mellomrom og de gamle er gjemt under/nederst i posen med brukte batterier. (Er kun de batteriene som passer til størrelsen på pluggen. Avslørende hehe) Tror nok at han blir mer og mer frustrert over batteriforbruket til den pluggen hans. Litt moro må man ha på andres bekostning tenker jeg...

Hæ?? Hvorfor gjør du det? Jeg synes å lese mellom linjene her en aldri så liten forakt fordi han bruker sexleketøy. Nok en bekreftelse at det ikke er stuerent for menn å ha sexleketøy, mens det for kvinner nærmest er obligatorisk.

Anonymkode: 7e287...d61

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 1/2/2019 at 1:30 AM, Alterego666 said:

Hvorfor gjør du det?

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ?? Hvorfor gjør du det? Jeg synes å lese mellom linjene her en aldri så liten forakt fordi han bruker sexleketøy. Nok en bekreftelse at det ikke er stuerent for menn å ha sexleketøy, mens det for kvinner nærmest er obligatorisk.

Anonymkode: 7e287...d61

Jepp, du har nok rett i det. Min form for hevn når han knuller ræva si istedenfor meg....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, du har nok rett i det. Min form for hevn når han knuller ræva si istedenfor meg....

Har dere ikke et felles sexliv? 

Anonymkode: b3d51...328

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Har dere ikke et felles sexliv? 

Joda, men jeg er ikke interessert i noe som foregår i "P2"  -så han må vel kompensere for det da sikkert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tre kjappe spørsmål:

1: Hvilken hensikt tjener denne hevnen?

2: Blir denne hensikten oppnådd gjennom hevnakten?

3: På en skala fra 1 til 10, hvor høyt elsker du mannen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men jeg er ikke interessert i noe som foregår i "P2"  -så han må vel kompensere for det da sikkert. 

Så slem du er. Både jeg og mannen har leketøy som vi bruker både sammen og alene. Min mann liker prostatastimuli, og jeg elsker å glede ham med det, selv om det ikke skjer veldig ofte. Orgasmene han får er sinnsykt mye sterkere enn de han får med kun stimulering av penis. 

Synes det er jævli drøyt å nekte partneren å ha et eget sexliv så lenge det ikke går utover deres felles sexliv. 😳

Anonymkode: f59a2...3e6

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er lesbisk men gubben betaler for alt så jeg kan ikke forlate han. 

Anonymkode: 6f6d5...45c

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lesbisk men gubben betaler for alt så jeg kan ikke forlate han. 

Anonymkode: 6f6d5...45c

Bifil blir det da eller? 

Er selv gift med en mann, men kunne tenke meg å prøve sex en dame.. 

Anonymkode: 93a2f...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte en slik prostatavibrator til den gifte mannen jeg ligger med, med jevne mellomrom. Kanskje det er deg han er gift med? Forståelig at han har en elskerinne da.

Anonymkode: fe829...15e

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en slik prostatavibrator til den gifte mannen jeg ligger med, med jevne mellomrom. Kanskje det er deg han er gift med? Forståelig at han har en elskerinne da.

Anonymkode: fe829...15e

🤘🏻🤘🏻🤘🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Joda, men jeg er ikke interessert i noe som foregår i "P2" 

Prostata kan nås fra flere steder enn rompa hvis du bryr deg om mannens nytelse. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Prostata kan nås fra flere steder enn rompa hvis du bryr deg om mannens nytelse. 

Hvordan da? Hilsen Mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

H*n vet ikke at jeg stjal før, ifra godteri som barn, og etterhvert større pengetransaksjoner i forbindelse med jobb da jeg var 20. Vet ikke at jeg ofte satt på do alene i friminuttene på vgs. H*n vet vel heller ikke at jeg har fyllekjørt. 

Anonymkode: 174dd...172

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

H*n vet ikke at jeg stjal før, ifra godteri som barn, og etterhvert større pengetransaksjoner i forbindelse med jobb da jeg var 20. Vet ikke at jeg ofte satt på do alene i friminuttene på vgs. H*n vet vel heller ikke at jeg har fyllekjørt. 

Anonymkode: 174dd...172

Det er bare småplukk fra fortiden. Hadde ikke brydd meg om det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bare småplukk fra fortiden. Hadde ikke brydd meg om det. 

Fyllekjøring er ganske alvorlig da. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

🤣 Fantastisk...

Anonymkode: 29f12...3fc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...