Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så redd for at han skal såre meg igjen. Begynner å bli skikkelig glad i han, men holder igjen pga jeg er redd..

Anonymkode: a53f0...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.11.2018 den 22.59, AnonymBruker skrev:

Og du må ha god råd og flink til å skjule at  pengene  blir borte.  

Anonymkode: 45967...c21

Du kan kalle det eskortepike hvor mye du vil, men du går til en hore/prostituert. Vær i det minste ærlig her.

Anonymkode: d9494...93a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kalle det eskortepike hvor mye du vil, men du går til en hore/prostituert. Vær i det minste ærlig her.

Anonymkode: d9494...93a

Eskortepiker selger tid, horer selger kroppen sin. At eskortepikene velger å ha sex med meg gjør dem ikke til horer. 

Anonymkode: 26225...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eskortepiker selger tid, horer selger kroppen sin. At eskortepikene velger å ha sex med meg gjør dem ikke til horer. 

Anonymkode: 26225...6ee

😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

At jeg fortsatt har stunder hvor jeg savner eksen min. Det blir litt kleint når jeg skal vise han et gammelt bilde på tlf av noe helt urelatert og er redd han tilfeldigvis ser et gammelt et tatt av meg og eksen. Han ba meg egentlig slette disse bildene fordi han syntes det var rart jeg fortsatt beholdt de, men jeg vet ikke, jeg har ikke lyst. 

Ville derimot aldri gått tilbake til han eksen min, men innrømmer at jeg savner det forholdet litt for mye til å være normalt. 

Anonymkode: c9187...61e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.11.2018 den 8.29, AnonymBruker skrev:

Eskortepiker selger tid, horer selger kroppen sin. At eskortepikene velger å ha sex med meg gjør dem ikke til horer. 

Anonymkode: 26225...6ee

Fortsett å si det til deg selv, du! 🙄

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har begynt å få litt lyst på barn, men jeg vet at samboeren ikke vil. ogSå jeg tør ikke helt å si at jeg vil, for å bare bli avslått.. Jeg vet at det finnes kvinner som lyver om at de går på prevansjon for å bli gravid, det skal jeg absolutt ikke gjøre. men jeg håper jeg er en av de som kan bli gravid på p-piller, selv om jeg tar de til nyaktig samme tid hver dag 🤐

Anonymkode: 8cac1...d6a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg natt til å går ble sugd av venninna til datteren vår, som overnattet etter at de hadde vært på fest. Jeg hentet de, datteren min gikk og la seg, og venninna la direkte an på meg. Jeg klarte ikke å stå i mot …. og det endte med klining og at hun sugde meg. Hun hadde mensen så det stoppet der, men fikk snap av henne i går der hun ønsket å møte meg igjen. Hun er vel 20, jeg er 42. 

Anonymkode: 4585f...5fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At jeg natt til å går ble sugd av venninna til datteren vår, som overnattet etter at de hadde vært på fest. Jeg hentet de, datteren min gikk og la seg, og venninna la direkte an på meg. Jeg klarte ikke å stå i mot …. og det endte med klining og at hun sugde meg. Hun hadde mensen så det stoppet der, men fikk snap av henne i går der hun ønsket å møte meg igjen. Hun er vel 20, jeg er 42. 

Anonymkode: 4585f...5fe

Dette er vell en drøm/fantasi som mange har. Og kanskje flere har opplevd.. En god og rask avsugning eller bli runket er jo godt og spennende. Deilig med disse unge flotte jentene

Anonymkode: da6d1...4df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2018 den 18.46, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel da, fyller snart 22, og min hemmelighet, om enn ikke for noen partner, men for alle andre, er at jeg har en sugar-daddy på 48 år, som jeg møter for sex et par ganger i måneden. Vanvittig deilig og utforskende sex, stort sett på hoteller. Mye fantasering mellom hver gang, og litt sexting. Han (og jeg!) digger undertøy, så det blir gjerne også sendt noen bilder. Jeg har også vært på reiser med ham et par ganger. Da har jeg tatt hvite løgner til familie og venner. 

Anonymkode: 4585f...5fe

Det er ikke noe galt i det. Dere er begge voksne og koser dere med dette. 

Been there, done that. Angrer ikke. 

Anonymkode: 93a2f...baf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noe han har gjort har fått meg til å miste respekten for han, og at jeg måtte jobbe lenge med å få tilbake respekten

Endret av Sokkar
Måtte endre formulering med tanke på misforståelse
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg har noen hemmeligheter nå, jeg hadde det før en pause for flere år siden. Vi snakket ut om alt i pausen og ble sammen igjen, alt har vært veldig bra siden pausa. Ingen nye hemmeligheter og kommunikasjonen er veldig mye bedre. Han vet alt jeg har slitt med, han vet alle jeg har ligget med, han vet hva slags problemer jeg har hatt med han og omvendt, han vet mine dypeste tanker. Selv når jeg tror at det er noe han ikke vet om meg, så har han hørt om det før eller merka det på meg. Holdt en stund inni meg at jeg var usikker på om jeg orker å få flere barn pga hvor mye kroppen forandret seg og hvor dårlig jeg var hele veien. Dette er noe han vet om nå, så det er virkelig ingenting hemmelig mellom oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg natt til å går ble sugd av venninna til datteren vår, som overnattet etter at de hadde vært på fest. Jeg hentet de, datteren min gikk og la seg, og venninna la direkte an på meg. Jeg klarte ikke å stå i mot …. og det endte med klining og at hun sugde meg. Hun hadde mensen så det stoppet der, men fikk snap av henne i går der hun ønsket å møte meg igjen. Hun er vel 20, jeg er 42. 

Anonymkode: 4585f...5fe

Er du gift? I så fall bør du droppe det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2018 den 18.46, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel da, fyller snart 22, og min hemmelighet, om enn ikke for noen partner, men for alle andre, er at jeg har en sugar-daddy på 48 år, som jeg møter for sex et par ganger i måneden. Vanvittig deilig og utforskende sex, stort sett på hoteller. Mye fantasering mellom hver gang, og litt sexting. Han (og jeg!) digger undertøy, så det blir gjerne også sendt noen bilder. Jeg har også vært på reiser med ham et par ganger. Da har jeg tatt hvite løgner til familie og venner. 

Anonymkode: 4585f...5fe

Med andre ord er du prostituert. Gratulerer......

Anonymkode: 7e287...d61

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg fortsatt snuser. Vi har bodd sammen i to år. 

Anonymkode: cce57...e6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, smalls skrev:

Er du gift? I så fall bør du droppe det.

Er samboer, ja. Har allerede svart at vi ikke kan møtes.

Anonymkode: 4585f...5fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, nå har jeg oppdaget at gubben har en kommodeskuff med forskjellig "leketøy" bl.a en butplug med vibrering. Han tror ikke jeg vet om lekeskuffen hans, men det gjør jeg altså da. Så hver gang han er borte slenger jeg en runde bortom skuffen og slår på leken hans, så den ligger der og vibrerer helt til batteriet er tomt. Ser det kommer nye batterier i hus med jevne mellomrom og de gamle er gjemt under/nederst i posen med brukte batterier. (Er kun de batteriene som passer til størrelsen på pluggen. Avslørende hehe) Tror nok at han blir mer og mer frustrert over batteriforbruket til den pluggen hans. Litt moro må man ha på andres bekostning tenker jeg...

Anonymkode: 8badb...460

  • Liker 48
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er samboer, ja. Har allerede svart at vi ikke kan møtes.

Anonymkode: 4585f...5fe

Hva hvis hun nå vil hevne seg om du ikke vil ?   Betro seg til dattera di i fylla ?   Eller når hun mye senere "angrer seg" og forteller ?   Du tar jaggu sjanser mann.  

Anonymkode: 4cb63...434

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...