AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #461 Del Skrevet 28. desember 2016 På 24.10.2016 den 4.28, Gjest made4u skrev: Mine mørkeste hemmeligheter, min villeste fortid, kommer ingen noensinne til å få kjenne til. Ingen venner, ingen kjæreste, sågar ikke psykolog eller noen vilt fremmede. Hadde ikke en gang delt alt av meg selv her på KG som Anonym Bruker. Åååå du er nå søt savner forresten det koselige lille trollet på bildet.... Anonymkode: 2a105...ee5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #462 Del Skrevet 28. desember 2016 Min største hemmlighet er at jeg har siden før jeg og samboeren min ble sammen hatt et forhold med en annen mann, vi har jevnlig hatt seg i nesten 4år. (Jeg og mannen har vært sammen i 3år) mannen min kjenner også han jeg har forhold til. Elskeren min har også dame osv og er med i et veldig kjent norsk band... Vet jeg burde avslutte hele greiene, men jeg klarer (vil) ikke.. Anonymkode: 2c8bb...f40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #463 Del Skrevet 28. desember 2016 17 timer siden, babystøv skrev: At jeg omtrent hver kveld går rundt i huset og flytter på ting (alltid når mannen har lagt seg, ellers står jeg opp å gjør det før han våkner) . Mannen sier vi snart må flytte ut, eller at vi må melde oss på åndenes makt. litt ondt gjort av meg, men jeg klarer ikke slutte. Men jeg gjør søte ting også, når han ser på meg tenker jeg bestandig; fyf... så heldig jeg er. 5 timer siden, babystøv skrev: Vet egentlig ikke om det er det, han ser jo at jeg ikke klarer å holde meg hver gang han tar det opp. han ler jo litt selv også selvsagt men uansett, skjønner at han lurer litt på hva dette er Men ja, jeg SKAL gi meg nå. Er ikke like morsomt lenger tror jeg må kjøpe noe ekstra fint til han som plaster på såret og forresten, jeg kan tåle at du kaller meg ond. Når jeg ser hva andre gjør mot sine kjære, så får jeg ikke litt dårlig samvittighet engang. Jeg ser humoren i dette, men uavhengig av intensjonen så er det svært nær "gasligthing". Du roter med virkeligshetsoppfatningen til en person, for at de skal reagere på en måte du liker. Anonymkode: bd2d4...ed1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 28. desember 2016 #464 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser humoren i dette, men uavhengig av intensjonen så er det svært nær "gasligthing". Du roter med virkeligshetsoppfatningen til en person, for at de skal reagere på en måte du liker. Anonymkode: bd2d4...ed1 Han ler sammen med meg, og tror vel ikke helt egentlig på det selv. Så nei, han er en voksen mann og "truer" med å gå til åndenes makt. Tror ikke han hadde ledd av det om han hadde vært skikkelig redd, tror han har skjønt det for lenge siden. Men ja greit, jeg får være et ondt menneske da Tror du må kjenne oss som personer før du sier noe om hvordan jeg vil at han skal reagere på det jeg gjør. Vi har det morsomt sammen, og dette er egentlig bare en payback for alt han har gjort mot meg. Hadde bursdag i november der det første jeg får er en pakke som jeg MÅ åpne i sofaen, åpner den og ut kommer sikkert en kg glitter. Fikk en kake most i trynet 15 min før et jobbintervju. og dette er bare noe av det som skjer i vårt hus, så ja. Det er akkurat dette som gjør oss til vi.Jeg tuller litt med han, han tåler det. vi tåler det. Endret 28. desember 2016 av babystøv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #465 Del Skrevet 28. desember 2016 Eks nå da Han vet ikke at jeg kun ble sammen med han pga penger. Jeg vet. Jeg var et grusomt menneske og han fortjente bedre. Jeg var kun 20 år og veldig umoden. Han var 34 og hadde tatt over familiebedriften da faren ble syk. Han tjente millioner. Han skjemte meg bort med gaver, reiser, dyre middager osv i begynnelsen stortrives jeg, men etter 1 år fikk jeg dårlig samvittighet og gjorde det slutt. Han er sammen med en ungjente nå. Anonymkode: a0716...be2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 28. desember 2016 #466 Del Skrevet 28. desember 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Gir meg litt inntrykk av at du ikke kommer til å få skapt annet enn kortvarige forhold og relasjoner med denne strategien. Hvis det er ok for deg så er det greit nok. Men høres litt ut som at du forventer at forholdet kommer til å vare såpass kort at det ikke er vits å gå all in. Anonymkode: 502d6...eb9 Får jo ikke håpe det! Men nei, alt vil jeg ikke dele. Jeg syns jeg har delt for mye tidligere, og brent meg på det, og vil nok derfor holde litt tilbake neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #467 Del Skrevet 28. desember 2016 20 timer siden, Cronosgjesten skrev: Var det fordi du vet at han betaler bidrag hvis det blir slutt? Jeg håper karma finnes, og at hun er i dårlig humør den dagen hun besøker deg 💩 Skjerp deg ditt idiotiske menneske. Ingen ba om et moralpoliti her inne. Du driter deg bare ut! Anonymkode: 07bd7...b46 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #468 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg vet ikke helt hva jeg forventet da jeg trykket meg inn på denne tråden, men tror det er på tide å forlate den mens jeg fortsatt sitter igjen med litt håp for menneskeheten. Anonymkode: f4f65...22b 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #469 Del Skrevet 29. desember 2016 Fortsatt aldri har glemt en gammel kjærlighet. Har lyst til å gifte meg en dag. Hater hvordan jeg ser ut. Anonymkode: c362b...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #470 Del Skrevet 29. desember 2016 -Sinnsykt lyst til å ha sex med ungdomskjæresten min/crushen min igjen, 10 år siden.. -Elsker å få oppmerksomhet fra andre menn(føler det er litt tilfelle at jeg er der for han?) føler meg elendig :/ Anonymkode: e3f03...579 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #471 Del Skrevet 29. desember 2016 På 28.12.2016 den 19.03, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke helt hva jeg forventet da jeg trykket meg inn på denne tråden, men tror det er på tide å forlate den mens jeg fortsatt sitter igjen med litt håp for menneskeheten. Anonymkode: f4f65...22b Jeg er enig. For min del hadde jeg håpet på små vittigheter, men det meste av det som skrives i denne tråden er jo helt usmakelig. Anonymkode: 34ae0...859 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #472 Del Skrevet 29. desember 2016 Mistet troen på kjærlighet og forhold. Give up Anonymkode: 502d6...eb9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #473 Del Skrevet 29. desember 2016 På 10/20/2016 den 21.18, AnonymBruker skrev: Vi alle har vel våre hemmeligheter som selv partner ikke vet om. Noe er sikkert uskyldig, andre verre, hva er dine hemmeligheter? Anonymkode: eb583...839 Ikke i et forhold nå men forrige: Han vet ikke at jeg har t-skjorta hans fortsatt. Den kom med ved et uhell. I tillegg visste han ikke at jeg hadde han som bakgrunn på mobilen min lenge etter brudd, og at mens vi var sammen snakket jeg såpass mye om han til venninner, kamerater og familie at de ble sprø (er for gammel til slikt). Anonymkode: 502d6...eb9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #474 Del Skrevet 29. desember 2016 Han vet ikke hvor mye jeg beundrer og ser opp til han. Vi har ikke vært sammen så alt for lenge, så jeg må spille litt "kul" og ikke overøse han med alle følelsene mine! Han skulle bare visst hvor perfekt jeg syntes han er... Også vet gan ikke at han har lagt igjen lukt i dynen min så jeg ligger å sniffer på den hver natt når jeg sover og han ikke er her. Anonymkode: de274...cf7 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #475 Del Skrevet 30. desember 2016 At etter hun fortalte meg om at hun hadde sex med andre når vi startet å se hverdandre, så har jeg hatt lyst til å ligge med andre. Anonymkode: 293fb...089 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #476 Del Skrevet 30. desember 2016 At jeg vil at han skal komme tilbake. Anonymkode: 08b53...0bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 30. desember 2016 #477 Del Skrevet 30. desember 2016 På 28 Dec 2016 den 14.25, babystøv skrev: Han ler sammen med meg, og tror vel ikke helt egentlig på det selv. Så nei, han er en voksen mann og "truer" med å gå til åndenes makt. Tror ikke han hadde ledd av det om han hadde vært skikkelig redd, tror han har skjønt det for lenge siden. Men ja greit, jeg får være et ondt menneske da Tror du må kjenne oss som personer før du sier noe om hvordan jeg vil at han skal reagere på det jeg gjør. Vi har det morsomt sammen, og dette er egentlig bare en payback for alt han har gjort mot meg. Hadde bursdag i november der det første jeg får er en pakke som jeg MÅ åpne i sofaen, åpner den og ut kommer sikkert en kg glitter. Fikk en kake most i trynet 15 min før et jobbintervju. og dette er bare noe av det som skjer i vårt hus, så ja. Det er akkurat dette som gjør oss til vi.Jeg tuller litt med han, han tåler det. vi tåler det. De gale har det godt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 30. desember 2016 #478 Del Skrevet 30. desember 2016 8 minutter siden, Sheherasade skrev: De gale har det godt. Hehe ja ikke sant jeg klarer ikke se problematikken med det, så lenge man gir seg så lenge leken er god tenker jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #479 Del Skrevet 30. desember 2016 19 minutter siden, babystøv skrev: Hehe ja ikke sant jeg klarer ikke se problematikken med det, så lenge man gir seg så lenge leken er god tenker jeg Hadde bare flirt meg ihjel om jeg var han Hilsen jente Anonymkode: 502d6...eb9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 30. desember 2016 #480 Del Skrevet 30. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde bare flirt meg ihjel om jeg var han Hilsen jente Anonymkode: 502d6...eb9 hehe, han gjorde også det det er jo bare gøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå