AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #441 Del Skrevet 27. desember 2016 At jeg begynner å miste helt lysten på han. I begynnelsen knullet vi som kaniner, men nå finner jeg han ikke attraktiv. Han har lagt på seg mye og er blitt så kjedelig i senga. Pluss han har mistet 3 tenner i overmunnen. Så det er vanskelig. Klarer liksom ikke å si det heller. Vil ikke såre han. Anonymkode: 9dd86...36b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #442 Del Skrevet 27. desember 2016 Begge ungene våre er høyst planlagte. Han derimot, han tror de var "uhell". Anonymkode: 89d7e...8ba 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #443 Del Skrevet 27. desember 2016 Mannen min vet ikke at jeg var forelsket i en annen da vi traff hverandre. Og at jeg overlappet en stund. Og at jeg valgte mannen min fordi han andre ikke var noe å satse på, mens mannen min var altfor god til å la gå. Jeg var aldri forelsket i han, men med årene begynte jeg og elske han. Tror kanskje ikke han var stormende forelsket i meg heller, så dette er det like greit at vi ikke tar opp... At jeg synes han er dårlig i senga, og at jeg har gitt opp og lære han opp. Faker i stedet orgasmer, slik at han skal føle seg flink. At jeg ville dødd hvis han gikk fra meg.... Anonymkode: 7bef0...1df 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #444 Del Skrevet 27. desember 2016 På 22.12.2016 den 18.25, AnonymBruker skrev: At jeg er sykt sprengkåt på tanta hennes. Inngiftet tante på 50+, litt jålete snobbetype. Klær seg jævla elegant og i mine øyne sexy. Ofte skjørt med innsving som sitter som et skudd og fremhever den deilige rompa . Brede hofter og passe store pupper. Bruker tung og eggende kjerringparfyme, trigger....hisser. Jeg blir steinhard og må av og til på dass å dra en kjapp runk. Hun skulle bare ha visst hvem jeg har på netthinna og fantaserer om når hun er extra fornøyd med sexen ...... Spesielt når vi har vært i familieselskap der tante har deltatt og gjerne kledd seg litt extra "fint". Da kan hun knapt gå dagen etter ..... He he Anonymkode: 4cb63...434 LOL. Fantastisk at du tar dette "ut" på dama di, slikt fortjener honnør. Kan love deg at hun ikke er like deilig når det først kommer til stykket, noe funker bare helt sinnsykt bra som en fantasi. Viktig å ta vare på - nettopp som fantasi Anonymkode: f5f3f...15e 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 27. desember 2016 #445 Del Skrevet 27. desember 2016 At jeg omtrent hver kveld går rundt i huset og flytter på ting (alltid når mannen har lagt seg, ellers står jeg opp å gjør det før han våkner) . Mannen sier vi snart må flytte ut, eller at vi må melde oss på åndenes makt. litt ondt gjort av meg, men jeg klarer ikke slutte. Men jeg gjør søte ting også, når han ser på meg tenker jeg bestandig; fyf... så heldig jeg er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #446 Del Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, babystøv skrev: At jeg omtrent hver kveld går rundt i huset og flytter på ting (alltid når mannen har lagt seg, ellers står jeg opp å gjør det før han våkner) . Mannen sier vi snart må flytte ut, eller at vi må melde oss på åndenes makt. litt ondt gjort av meg, men jeg klarer ikke slutte. Men jeg gjør søte ting også, når han ser på meg tenker jeg bestandig; fyf... så heldig jeg er. Dette er bare ondt gjort! Anonymkode: 07bd7...b46 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronosgjesten Skrevet 27. desember 2016 #447 Del Skrevet 27. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker sex. Vil ha så mye sex som mulig. Men mannen min vet ikke at jeg ble sjekket opp av jobbens lærling (22) for en del år tilbake og hadde sex hele natten. 5 orgasmer. Mannen min synes 2* på en dag er mye. Vil ikke knuse selvtilliten hans med å fortelle dette. Anonymkode: bbbfb...2cb Du sammenlikner med andre ord mannen din, som du har jevnlig sex med, med en utsultet unggutt..? Jeg tror seriøst ikke du helt skjønner realiteter. La ham gå uten i to måneder, og gi ham en 22-åring, så hadde det vært spennende å sett om han syntes 2 ganger var mye. Jeg håper det var før dere ble sammen, ellers er du bare et rævhål, og jeg håper han er utro mot deg, og går fra deg og tar alle pengene. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronosgjesten Skrevet 27. desember 2016 #448 Del Skrevet 27. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min vet ikke at jeg var forelsket i en annen da vi traff hverandre. Og at jeg overlappet en stund. Og at jeg valgte mannen min fordi han andre ikke var noe å satse på, mens mannen min var altfor god til å la gå. Jeg var aldri forelsket i han, men med årene begynte jeg og elske han. Tror kanskje ikke han var stormende forelsket i meg heller, så dette er det like greit at vi ikke tar opp... At jeg synes han er dårlig i senga, og at jeg har gitt opp og lære han opp. Faker i stedet orgasmer, slik at han skal føle seg flink. At jeg ville dødd hvis han gikk fra meg.... Anonymkode: 7bef0...1df Jeg håper han går. Du beskriver mitt verste mareritt, og er et ondt menneske. Resultatet hvis han gikk, kan meget vel være velfortjent 😘 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronosgjesten Skrevet 27. desember 2016 #449 Del Skrevet 27. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Begge ungene våre er høyst planlagte. Han derimot, han tror de var "uhell". Anonymkode: 89d7e...8ba Var det fordi du vet at han betaler bidrag hvis det blir slutt? Jeg håper karma finnes, og at hun er i dårlig humør den dagen hun besøker deg 💩 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 27. desember 2016 #450 Del Skrevet 27. desember 2016 Jeg er ikke i et forhold nå, men skal aldri gjøre den feilen igjen å fortelle kjæresten alt. For min del tror jeg det drepte noe av gnisten, og det føles samtidig veldig leit nå som det faktisk er slutt. Vanskelig å si hva eksakt jeg vil holde for meg selv med en ny kjæreste, men tidligere seksuelle erfaringer som han ikke trenger å vite, uvaner og slikt som bare er flaut, dumme ting jeg hsr gjort tidligere som jeg egentlig for lengst er ferdig med. Mest uvesentligheter, men som jeg samtidig syns er greit at forblir hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #451 Del Skrevet 28. desember 2016 2 timer siden, Newroz skrev: Jeg er ikke i et forhold nå, men skal aldri gjøre den feilen igjen å fortelle kjæresten alt. For min del tror jeg det drepte noe av gnisten, og det føles samtidig veldig leit nå som det faktisk er slutt. Vanskelig å si hva eksakt jeg vil holde for meg selv med en ny kjæreste, men tidligere seksuelle erfaringer som han ikke trenger å vite, uvaner og slikt som bare er flaut, dumme ting jeg hsr gjort tidligere som jeg egentlig for lengst er ferdig med. Mest uvesentligheter, men som jeg samtidig syns er greit at forblir hos meg. Gir meg litt inntrykk av at du ikke kommer til å få skapt annet enn kortvarige forhold og relasjoner med denne strategien. Hvis det er ok for deg så er det greit nok. Men høres litt ut som at du forventer at forholdet kommer til å vare såpass kort at det ikke er vits å gå all in. Anonymkode: 502d6...eb9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #452 Del Skrevet 28. desember 2016 At jeg fremdeles har spiseforstyrrelser. Anonymkode: 4b6c7...4ef 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 28. desember 2016 #453 Del Skrevet 28. desember 2016 På 25 Oct 2016 den 13.55, AnonymBruker skrev: Hvor mye jeg faktisk elsker han. Vi sier vi elsker hverandre og slikt. Men jeg elsker han så mye at det gjør vondt, flere ganger i måneden så kryper jeg så tett intill han jeg kan om natten og bare nyter følelsen og lukten av å ha han nær at jeg faktisk får tårer i øynene av at jeg er så lykkelig. Anonymkode: 8ea63...7d0 Samme her. Og av og til blir jeg helt knust når jeg tenker på hvordan det blir å miste ham en dag når vi blir eldre. Tårene kommer da også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #454 Del Skrevet 28. desember 2016 Han vet ikke at jeg var tvangsinnlagt etter intox da begynte å ta kontakt på tinder, og da vi noen dager senere skulle treffes skulle jeg hjem fra "hytten". Han vet ikke at jeg fire dager før vi snakket dag og natt lå døden nær, og at han gav meg noe å virkelig kjempe for der og da, og dermed hvor dårlig stilt jeg var før vi ble kjærester kontra hvor ubeskrivelig lykkelig jeg er nå to år senere. Anonymkode: e3f8d...c68 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #455 Del Skrevet 28. desember 2016 Kjæresten vet ikke at jeg ikke spiser foran andre enn han, og det er kun for å vise at jeg ikke har spiseforstyrrelser lengre. Anonymkode: e3f8d...c68 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #456 Del Skrevet 28. desember 2016 at jeg vurderer gjøre det slutt etter jeg har sett en ny side av partner nå i jula som jeg ikke liker. Anonymkode: fdd78...29b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #457 Del Skrevet 28. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten vet ikke at jeg ikke spiser foran andre enn han, og det er kun for å vise at jeg ikke har spiseforstyrrelser lengre. Anonymkode: e3f8d...c68 Hvis du ikke greier å spise foran noen andre ann han så vil jeg nå heller påstå at du fortsatt har spiseforstyrrelser... Anonymkode: 5aa09...e4a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 28. desember 2016 #458 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare ondt gjort! Anonymkode: 07bd7...b46 Vet egentlig ikke om det er det, han ser jo at jeg ikke klarer å holde meg hver gang han tar det opp. han ler jo litt selv også selvsagt men uansett, skjønner at han lurer litt på hva dette er Men ja, jeg SKAL gi meg nå. Er ikke like morsomt lenger tror jeg må kjøpe noe ekstra fint til han som plaster på såret og forresten, jeg kan tåle at du kaller meg ond. Når jeg ser hva andre gjør mot sine kjære, så får jeg ikke litt dårlig samvittighet engang. Endret 28. desember 2016 av babystøv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #459 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg var aldri forelsket i han. Det er nesten en hemmelighet for meg selv også Vi hadde det så fint sammen, og jeg fløt med og bare koste meg. Plutselig var vi samboere. Plutselig hadde foreldrene våre brukt sekssifret beløp på bryllup til oss. Plutselig ble vi foreldre. osv.... Men innerst inne fantaserer jeg fortsatt om eksen min, og han om meg. Vi hadde kontakt en periode etter mitt barn nummer to, men det ble ikke noe mer enn via telefon. Og den egentlige grunnen til at jeg da ikke møtte eksen, var fordi jeg har lagt på meg alt for mye ifm svangerskapene mine. Jeg har alt for mange komplekser for kroppen min til å ville vise meg for eksen. Så ironisk nok er det de kroppslige forandringene hos meg, som mannen min nok ikke er så begeistret for, som faktisk gjør at jeg holder meg trofast hjemme hos mann og barn. Jeg drømmer om singellivet, og en dag håper jeg at jeg får bo helt for meg selv igjen, uten mann og barn. Anonymkode: 9a2e6...405 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #460 Del Skrevet 28. desember 2016 At han jeg sa hei til i butikken forrige uke da vi handla sammen ikke er en gammel kollega som jeg sa, men en jeg møtte på en kinky nettside. Vi pleide å møtes jevnlig for wet sex, analsex og fisting Anonymkode: 8773f...b7b 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå