Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At jeg har tre bunnkarakterer (E) fra bacheloren min. Han tror jeg fikk C på disse fagene 🤫

Anonymkode: 701ad...68a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

At jeg har tre bunnkarakterer (E) fra bacheloren min. Han tror jeg fikk C på disse fagene 🤫

Anonymkode: 701ad...68a

Hvorfor tror han det?

Jeg forteller kjæresten min alt, men mine karakterer har jeg i grunn aldri fortalt noe om.

Anonymkode: 8bea8...1ef

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tenker dere ikke på at en dag så kanskje dere blir skadet og må i narkose, lystgass eller blir for full, tar for mange piller etc etc som gjør at dere kan buse ut med noen hemmeligheter? Her er det en gjeng som bør forbli klare i toppen for å si det sånn. Jeg har en hemmelighet jeg ikke vil partner skal vite. I bunn og grunn angår det ham ikke for det skjedde mange mange år før vi ble kjent og heller ikke er det ulovlig, men jeg vet at han ville reagert veldig veldig negativt på dette. Noen hemmeligheter må man holde på. 

Anonymkode: 93a2f...baf

Narkose? Begynner man å bable i vei av det?

Anonymkode: 9295d...2e3

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke at jeg har jobbet som prostituert mens jeg studerte, jeg tjente mye på det. Fikk spart meg opp såpass mye at jeg fikk lån til å kjøpe meg leilighet, flere av kundene ga meg mye "tips" også. Angrer ikke på det, hadde ingen dårlig opplevelse seksuellt.

Har også hatt gangbang på hotel der jeg tjente 20k hver gang :) 

Alle tror jeg er så uskyldig, men de skulle bare visst.

Anonymkode: e028c...c60

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2016 den 21.18):

Vi alle har vel våre hemmeligheter som selv partner ikke vet om. Noe er sikkert uskyldig, andre verre, hva er dine hemmeligheter?

For min del: sa til samboer at jeg ble beordret av arbeidsgiver til å jobbe 3 dager i måneden ved arbeidsgivers kontor 30 mil unna, noe som betyr 2 netter på hotell hver måned. Sannheten er at jeg sa helt frivillig fordi jeg har behov for litt tid for meg selv, jeg blir helt lei av å gå oppå kjæresten hele tiden. 

Anonymkode: eb583...839

Jeg har operert meg og brukt rusmidler tidligere som han ikke vet om. 

Anonymkode: 32af6...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg kommer til å flytte ut. Oppsigelse for min leietaker er levert. Jeg har ikke lenger tillit til ham. I tillegg ble jeg skadet og rimelig hjelpesløs da jeg kom hjem fra sykehuset. Oppdaget da at jeg er redd ham. Han får beskjed en uke før jeg flytter.

Anonymkode: 5b792...a1d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

At jeg kommer til å flytte ut. Oppsigelse for min leietaker er levert. Jeg har ikke lenger tillit til ham. I tillegg ble jeg skadet og rimelig hjelpesløs da jeg kom hjem fra sykehuset. Oppdaget da at jeg er redd ham. Han får beskjed en uke før jeg flytter.

Da er du modig! Godt gjort hvis du lever med en som mishandler deg💪🙌

Anonymkode: 94efa...c25

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han vet ikke at jeg har jobbet som prostituert mens jeg studerte, jeg tjente mye på det. Fikk spart meg opp såpass mye at jeg fikk lån til å kjøpe meg leilighet, flere av kundene ga meg mye "tips" også. Angrer ikke på det, hadde ingen dårlig opplevelse seksuellt.

Har også hatt gangbang på hotel der jeg tjente 20k hver gang :) 

Alle tror jeg er så uskyldig, men de skulle bare visst.

Anonymkode: e028c...c60

Hvorfor ikke fortelle han det? Høres ut som en pirrende historie, spesielt det med gangbangen 🙂

Anonymkode: 9d579...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 15.21):

At jeg har et barn som ble bortført av faren og jeg ikke har kontakt med. Føler meg mislykket og gjorde for vondt å forklare dette i begynnelsen så har bare latt vær å snakke om det.  Synes det er helt grusomt men Jo lengre tid jeg holder det for meg jo verre blir det. Må nok avslutte med han ..

Anonymkode: 8f251...171

Stakkars deg 💛Det må være helt grusomt å bære på. Fortell han om det, og hvis han ikke takler å høre det er han en svekling. 

Da jeg møtte min kjæreste hadde jeg barnet mitt i fosterhjem, og det hadde jeg nesten ikke sagt til noen. Jeg sa det til kjæresten rett før vi ble et par, og tenkte at han gikk fra meg, men det gjorde han ikke. 

Anonymkode: 18c8d...d82

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2016 den 21.40):

Sexleketøyet er gjemt i flere plastposer, og posene er dyttet inn under senga, i en skuff hvor vi har lagt sengetøyet. Han bytter ikke på senga, så jeg tenker det er trygt der. Skulle han formodning forville seg oppi skuffa, ser han neppe oppi posen. :)

Anonymkode: e8cfa...6ab

Uten å ha lest alle svarene - men hvorfor gjemmer du sexleketøy? Mulig det er svart på tidligere, men jeg ble så forbauset at jeg ikke kom lengre i tråden. Det er jo kult å leke med de sammen, samt at det er ingen skam å onanere. 
Jeg har dildoene mine liggende i en skuff, men det hender jeg glemmer det å det blir liggende på senga eller soverommet, badet, et eller annet. Da kommer han å dasker meg med dildoen å spør hvorfor han ikke har fått noe bilde/film 🤓 

Anonymkode: e9233...f4f

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Siden du er redd ham, hvorfor vil du fortelle at du flytter en hel uke på forhånd? Er det ikke bedre å vente til dagen du flytter og har fått organisert flyttehjelp som er sammen med seg når du forteller det?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største hemmelighet er vel hvor grov sex jeg og eksen hadde. Det er sånn jeg aldri forteller i ' jeg har aldri ' heller. Vi brukte strapon på han, fingra han, han knulla meg overalt, vi brukte masse leketøy, knulla mye i bil ol. Min forlovede nå tilfredsstiller meg mye mer seksuelt nå, og er veldig givende i senga, så jeg får mye mer ut av det nå, selvom vi ikke bruker leketøy. men vet samboer hadde blitt såra om han hadde fått høre alt det crazy jeg har gjort i mindre yngre dager, som egentlig ikke er spennende mer! vil ikke at han skal føle at jeg ikke ønsker å gjøre det med han. 

Anonymkode: 0bfae...8d7

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg er er tiltrukket av en ung gutt jeg ofte møter i jobben. Han vet gutten har kommet med tilnærmelser, men ikke at jeg liker det. Jeg er overrasket selv. Håper det går over. 

Anonymkode: b3d51...328

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (3 timer siden):

Siden du er redd ham, hvorfor vil du fortelle at du flytter en hel uke på forhånd? Er det ikke bedre å vente til dagen du flytter og har fått organisert flyttehjelp som er sammen med seg når du forteller det?

Jeg vet ikke. Tenker at han bør ha et varsel. Jeg betaler hos ham. Han er ikke fysisk voldelig, men psykisk.  Flyttebyrå er tinget og de nærmeste vennene er klare. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør vel heller nevne det som faktisk er mye verre, og det er at innerst inne føler jeg at han fremdeles «er på prøve» hos meg. Jeg har vansker med å finne tilliten igjen etter en stor hendelse som skjedde for over ett år siden... (ikke utroskap)

Anonymkode: 07c2b...7c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 9.31):

At jeg egentlig kunne ønske han var litt større utstyrt.. 

Anonymkode: a5d1b...c12

Hvorfor ikke foreslå sexleketøy, f.eks. en penishylse bare fordi du vil prøve noe nytt. Jeg hadde blitt glad om min hadde foreslått noe slikt og ikke tatt det som et nederlag. Jeg er høyst middelmådig utstyrt, men min kjæreste sier hun vil ikke ha noe større når jeg foreslår "leketøy".

Anonymkode: fb93a...c4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker

At jeg liker å kle meg ut som kvinne. Eller dvs. Jeg har fortalt henne det før, til bare negative reaksjoner. Så da har jeg fortsatt med det uten å si noe om det

Anonymkode: 403d3...3e5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.10.2016 den 22.08):

At jeg fantaserer om å ha sex med faren hans. hihih

Anonymkode: dd5a1...8eb

Fyyyy faaaaen, kødder?

Anonymkode: 06d28...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...