Pia Sofia Skrevet 21. august 2020 #1721 Del Skrevet 21. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: At jeg hater hans familie. Irriterer meg grønn over de. Han har et veldig godt forhold til dem.De har ikke gjort meg noe,men det kommer nok av misunnelse fra min side. Min bror har sviktet meg og vi har ikke kontakt så det at han har så god kontakt med sine merker jeg st jeg ikke liker. Jeg har trukket meg veldig mye unna de.. Anonymkode: da4df...4b5 Du burde vel ikke heller "adoptere" hans familie! Mye hyggeligere for alle! Spesielt deg! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1722 Del Skrevet 21. august 2020 Fantaserer om å bli kvitt han, han er ikke så bra, drikker for mye og følger ikke med i verden Anonymkode: 14eb9...658 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1723 Del Skrevet 21. august 2020 Hvor mange seksualpartnere jeg hadde i ungdomstiden. At jeg synes han drikker for mye (drikker seg aldri full, men drikker noe hver kveld for å "lande"). At det er slitsomt at han elsker oppmerksomhet og higer etter det (vi er 2 motpoler). Anonymkode: 6ca96...760 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 21. august 2020 #1724 Del Skrevet 21. august 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes du skal fortelle han det hvis du stoler på han. Det at han ikke liker familien din, sier jo at han antageligvis fanger opp at de ikke er bra, og dermed lettere kan tro på deg, og få deg vekk fra familien? Jeg opplevde det samme, og syntes det var mye verre at min tidligere kjæreste elsket familien min. Mye lettere nå, som jeg har en kjæreste som visste alt dette, før han traff familien. Ja, man bør komme vekk. Om ikke for evig og alltid, så i alle fall nok til at både man selv kjenner at man er voksen og har et valg, og til at de forstår at det som skjedde, ikke var greit. Anonymkode: 8bea8...1ef Han misliker familien min fordi de er religiøse og ikke aksepterer han. De har aldri møtt hverandre... Jeg kom meg vekk i noen år, men er nå tilbake i huset deres for en periode. Allerede har den psykiske «volden» starta. De mener ingenting vondt med det da... Tør ikke si noe til kjæresten fordi forholdet vårt er så ustabilt. Jeg stoler ikke på at det ikke går videre... Han har tidligere fortalt om min psykiske helse videre til vennene sine, uten min tillatelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1725 Del Skrevet 21. august 2020 Han vet ikke at jeg fortsatt er gift med min første kjæreste.. Jeg giftet meg i utlandet, og jeg har 0 sjans for skillsmisse da eksen nektet å skrive under/samarbeide på noe vis. Har kontaktet familien og gjort alt i min makt for å prøve å få gjennom en skillsmisse, men fremdeles 15 år etter står jeg enda som gift.. Heldigvis registrerte jeg det aldri i Norge... Anonymkode: 1a782...6df 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1726 Del Skrevet 21. august 2020 Føles som jeg har lyst på alle andre enn kona. Hun tror at jeg ikke har noe lyst, men det er bare hun jeg ikke har lyst på. Det er så ufattelig mye flott der ute i verden. Har ikke vært utro, men tenker alt for mye på det. Anonymkode: 50626...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1727 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg tror jeg aldri kommer 100% over eksen min. Vet fortsatt ikke om jeg savner HAN eller følelsen av å være i et forhold med han. Eksen min hadde mange problemer, men han var i alle fall spennende å være med. Tok meg med ut, ville finne på ting og ikke bare sitte inne hele dagen. Det går sykt utover min selvtillit og forholdet. Jeg vil OPPLEVE TING så unge som vi er, men han vil bare sitte på pcen. Men sannheten er at jeg ikke klarer å se for meg et liv uten nåværende kjæreste. Er egentlig litt sammen med han bare av vane... Jeg mener han har også fantastiske egenskaper min eks ikke hadde, men jeg savner «fyrverkeri» Anonymkode: c9187...61e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1728 Del Skrevet 22. august 2020 At jeg har vært utro. Hatt en elsker. Første gang for 1 år siden. I sommer hadde jeg sex med 7 forskjellige menn. Tror jeg er skadet. Anonymkode: 22bf1...2ff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1729 Del Skrevet 22. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At jeg har vært utro. Hatt en elsker. Første gang for 1 år siden. I sommer hadde jeg sex med 7 forskjellige menn. Tror jeg er skadet. Anonymkode: 22bf1...2ff Mange har et savn. Tror dette er utløp fordi du har savnet og bli sett og verdsatt. Anonymkode: 73e92...a2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundaen Skrevet 22. august 2020 #1730 Del Skrevet 22. august 2020 På 6.7.2020 den 22.35, AnonymBruker skrev: Himmel og hav, jeg tar dem da ikke med utenlands. Vi holder oss i samme nabolag. Hva tenker du jeg skal gjøre? La småbarn sitte alene i huset mens han er ute og koser seg med damen sin? Han vil stå fritt til å hente dem og ha så mye samvær de bare måtte ønske. Ingenting hadde gledet meg mer enn om dette i det minste fører til bedre kontakt mellom han og barna. Anonymkode: 30731...c5c Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1731 Del Skrevet 22. august 2020 At jeg har fingret til bilder av facebook-bilder av faren hans. Anonymkode: a4ef3...8fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1732 Del Skrevet 22. august 2020 At jeg går ukentlig i psykiatrisk behandling istedenfor å dra på treningssenteret ( er bare ett skalkeskjul ). At jeg daglig tenker på døden og selvmord ( han ville nok blitt knust om han fant det ut ) Anonymkode: 5a3ea...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1733 Del Skrevet 22. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange har et savn. Tror dette er utløp fordi du har savnet og bli sett og verdsatt. Anonymkode: 73e92...a2d Stemmer det. Han har aldri sagt noe fint til meg. Og han vet jeg savner og trenger det. Så da ble det slik. Anonymkode: 22bf1...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1734 Del Skrevet 22. august 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stemmer det. Han har aldri sagt noe fint til meg. Og han vet jeg savner og trenger det. Så da ble det slik. Anonymkode: 22bf1...2ff For deg er det riktig, så lenge du får mulighet å bli tilfredsstilt så gir det jo deg glede. Anonymkode: 73e92...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1735 Del Skrevet 22. august 2020 På mange måter savner jeg eksen... selv med alle hans problemer og tillitsproblem. Anonymkode: a53f0...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 24. august 2020 #1736 Del Skrevet 24. august 2020 På 21.8.2020 den 8.33, AnonymBruker skrev: To ting som gnager på meg på forskjellige måter: * Har skjult/dempet veldig utadvendte trekk ved personligheten min fordi jeg skjønte før vi ble sammen at han hater det. Jeg gjør egentlig mye ut av meg i de fleste sosiale sammenhenger, men har lagt bånd på meg etter jeg traff han. Blir trist og redd hver gang han snakker om hvor mye han liker introvert fremfor ekstrovert. * Den sommeren vi møttes kom ungdomsflammen min hjem etter tre år i utlandet. Jeg hadde ikke sjans på å holde meg unna han selv om jeg var forelsket i mannen, og vi hadde sex til ca to måneder etter at jeg traff mannen og én dag før vi kalte hverandre kjærester første gangen. Det verste enkeltminnet er at jeg sextet med han andre underveis i en ellers kjemperomantisk date med mannen, tok bilder og sendte når jeg var på toalettet, avslo å bli med mannen hjem og fikk besøk av han andre i stedet. Var rett og slett forferdelig gjort, men det dype begjæret tok helt overhånd. Greier ikke angre heller for til dags dato fortsatt den desidert beste sexen jeg har hatt. Men måten jeg gjorde det på kunne jeg gjerne ha pyntet mye på. Anonymkode: 2bbb5...d98 Ja det er riktig, det var virkelig forferdelig gjort. Jeg er generelt ikke så dømmende overfor utro folk, men dette var ille. Hvorfor ble du ikke sammen med ungdomskjæresten i stedet for siden du var så hektet på han? Du var jo ikke forelsket i mannen din selv om du hevder det (om du ikke er polyamorøs). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1737 Del Skrevet 24. august 2020 10 minutter siden, 911 said: Ja det er riktig, det var virkelig forferdelig gjort. Jeg er generelt ikke så dømmende overfor utro folk, men dette var ille. Hvorfor ble du ikke sammen med ungdomskjæresten i stedet for siden du var så hektet på han? Du var jo ikke forelsket i mannen din selv om du hevder det (om du ikke er polyamorøs). Ja, det var forferdelig gjort. Vi er enige om det og du må gjerne fortsette å dømme meg, det gjør jeg selv. Selv om jeg ikke greier å angre på et følelsesmessig nivå. Ungdomsflammen (ikke kjæresten) er en historie om begjær, begjær, begjær og veldig lite annet. Det er uforklarlig, men det var som om kroppen min brant etter å være med ham. Å bli sammen var noe verken jeg eller han hadde lyst til. Heldigvis har det begjæret forsvunnet med årene, han er ikke den han var. Om jeg noengang har vært forelsket i livet, så var jeg det da. Om det betyr at jeg er poly, så er jeg poly. Anonymkode: 2bbb5...d98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 24. august 2020 #1738 Del Skrevet 24. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var forferdelig gjort. Vi er enige om det og du må gjerne fortsette å dømme meg, det gjør jeg selv. Selv om jeg ikke greier å angre på et følelsesmessig nivå. Ungdomsflammen (ikke kjæresten) er en historie om begjær, begjær, begjær og veldig lite annet. Det er uforklarlig, men det var som om kroppen min brant etter å være med ham. Å bli sammen var noe verken jeg eller han hadde lyst til. Heldigvis har det begjæret forsvunnet med årene, han er ikke den han var. Om jeg noengang har vært forelsket i livet, så var jeg det da. Om det betyr at jeg er poly, så er jeg poly. Anonymkode: 2bbb5...d98 Takk for litt mer oppklaring. Sterkt begjær kan nok få folk til å gjøre irrasjonelle ting. Det virker som om du heldigvis har gått videre i livet og håper at han du var utro mot aldri får vite dette. Det hadde knekt meg fullstendig selv om det var noen år siden. Preferansene kan endre seg i løpet av livet. Det vet ikke minst jeg, men ville tolket deg som poly i alle fall der og da. Utro var du uansett så det holdt. Håper du har lært av dine "feil" selv om du ikke angrer på det du har gjort. Håper ikke at begjæret generelt har forsvunnet og at det bare er begjæret etter denne fyren som er borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1739 Del Skrevet 30. august 2020 På 27.1.2019 den 22.47, Ludde30 skrev: Takk! Føler AKKURATT samme!!' Men etter å lest tråden her, føler jeg meg nesten litt unormal!! 😅 Vært samen i 13 år ( er nå 28) 2 barn og gift siden 2011. Og er forsatt STUP forelska og tent på mannen min ❤️❤️ Jeg også. Vært sammen i 24 år. Jeg elsker å være sammen med han. Elsker klemmene, kyssene, smilene, nærværet hans ❤ Helt til han nylig sviktet meg. Knuste meg. Etter 24 år. Ja, det er som et hardt slag i magen og ansiktet, samtidig! Anonymkode: 3a35b...a57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1740 Del Skrevet 30. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også. Vært sammen i 24 år. Jeg elsker å være sammen med han. Elsker klemmene, kyssene, smilene, nærværet hans ❤ Helt til han nylig sviktet meg. Knuste meg. Etter 24 år. Ja, det er som et hardt slag i magen og ansiktet, samtidig! Anonymkode: 3a35b...a57 hvordan kunne det skje? det skal ikke være mulig, for meg virker det som at menn har allerede en på si i lang tid uten å si noe, og klarer å spille forelsket i flere år, så gjør dem det brutale når tiden er inne. Ekkelt. Null respekt. Anonymkode: 73e92...a2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå