Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Alterego666 skrev:

Med Ben & Jerry, mener du?

Haremet 😌

Anonymkode: 8bea8...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 18.2.2020 den 6.24, AnonymBruker skrev:

Haremet 😌

Anonymkode: 8bea8...1ef

Haha. Du vet ben & Jerry er is ja?? 

Anonymkode: 2f72f...8c3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
AnonymBruker

At jeg lurte samboeren med at jeg gikk på p-piller når jeg ikke gjorde det. Så ble jeg gravid. Etter bruddet anklaget han meg å bli gravid med vilje, noe jeg nektet på. 
Angrer ikke på det jeg gjorde, for elsker barnet mitt. 

Anonymkode: f5fe5...bca

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg har følelser for en annen enn mannen min... Om vi ikke hadde hatt barn sammen, hadde jeg nok gjort det slutt for flere år siden uansett. Vi krangler i perioder alt for mye og han kan bli så sint at jeg blir livredd, selv om han aldri har slått meg eller barna. Jeg syns også han vil bestemme mye over meg og blir ofte skuffet for at jeg ikke tenker likt som han på mange ting. Og så drømmer jeg om denne andre, fantaserer om han når jeg har sex med mannen min osv. Det er jo ikke bra, men ikke så lett å styre. Så det er min største hemmelighet overfor mannen min nå. Og fantasiene om den andre gjør at jeg holder ut ekteskapet, samtidig som det gjør litt vondt å lengte sånn etter noe jeg ikke kommer til å få. 

Anonymkode: 3832f...ab7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har følelser for en annen enn mannen min... Om vi ikke hadde hatt barn sammen, hadde jeg nok gjort det slutt for flere år siden uansett. Vi krangler i perioder alt for mye og han kan bli så sint at jeg blir livredd, selv om han aldri har slått meg eller barna. Jeg syns også han vil bestemme mye over meg og blir ofte skuffet for at jeg ikke tenker likt som han på mange ting. Og så drømmer jeg om denne andre, fantaserer om han når jeg har sex med mannen min osv. Det er jo ikke bra, men ikke så lett å styre. Så det er min største hemmelighet overfor mannen min nå. Og fantasiene om den andre gjør at jeg holder ut ekteskapet, samtidig som det gjør litt vondt å lengte sånn etter noe jeg ikke kommer til å få. 

når pleier du å treffe han andre? hvor godt kjenner dere hverandre?

Anonymkode: 73e92...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen i dette 💔

Anonymkode: 5a551...707

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg har hatt et skjult forhold til en kvinne før. Aldri før, aldri siden og lenge før jeg møtte han. Ingen som vet dette annet enn kvinnen det var med. Vi hadde masse deilig sex med strap on osv. Føles nesten som en rar drøm jeg har hatt, altså at jeg som gjør alt etter boka i livet har gjort noe slikt....men det varte en hel sommer, til jeg innså at jeg jo ikke er lesbisk, men bare trengte å prøve noe nytt. 

Jeg vet faktisk ikke om samboeren min hadde trodd meg om jeg fortalte han. Jeg kommer aldri til å fortelle han, men tror allikevel ikke han hadde trodd det. Så upassende mitt vesen bare!

Anonymkode: d4e34...396

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg igjen i dette 💔

Dere bør seriøst bryte ut av forholdet. Barn ingen unnskyldning, tvert imot. Sinnamann får klare seg selv. Vær et godt forbilde for barna

Anonymkode: 3def1...b52

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere bør seriøst bryte ut av forholdet. Barn ingen unnskyldning, tvert imot. Sinnamann får klare seg selv. Vær et godt forbilde for barna

Jeg har startet å se etter et nytt sted å bo, så er vel på vei ut på en måte. På grunn av barnet ønsker jeg et sted å komme meg til fortest mulig når jeg slipper bomba om at jeg er ferdig i forholdet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg er bifil. Har hatt hemmelige forhold med kvinner, men sliter med å komme ut av skapet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har hatt et skjult forhold til en kvinne før. Aldri før, aldri siden og lenge før jeg møtte han. Ingen som vet dette annet enn kvinnen det var med. Vi hadde masse deilig sex med strap on osv. Føles nesten som en rar drøm jeg har hatt, altså at jeg som gjør alt etter boka i livet har gjort noe slikt....men det varte en hel sommer, til jeg innså at jeg jo ikke er lesbisk, men bare trengte å prøve noe nytt. 

Jeg vet faktisk ikke om samboeren min hadde trodd meg om jeg fortalte han. Jeg kommer aldri til å fortelle han, men tror allikevel ikke han hadde trodd det. Så upassende mitt vesen bare!

Anonymkode: d4e34...396

Tenker du aldri at mannen din kan se et mulighetsbilde her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har startet å se etter et nytt sted å bo, så er vel på vei ut på en måte. På grunn av barnet ønsker jeg et sted å komme meg til fortest mulig når jeg slipper bomba om at jeg er ferdig i forholdet.

I min verden er et barn en grunn til å bruke god tid og masse samtale før et brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Alterego666 skrev:

I min verden er et barn en grunn til å bruke god tid og masse samtale før et brudd.

Hvis han er av den sinna typen, er det all grunn til å sikre seg og barnet før bruddet formidles

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han er av den sinna typen, er det all grunn til å sikre seg og barnet før bruddet formidles

Dersom vi snakker vold -fysisk eller psykisk- er jeg enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er av den sinte typen! Har prøvd å ta det opp tidligere, var dum nok til å bli værende. Denne gangen tror jeg det er det beste alternativet å ha noe å gå til så jeg klarer å komme meg bort.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg planla å flytte fra han uka alt ble stengt pga korona.

Anonymkode: 5e786...bde

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg lurte samboeren med at jeg gikk på p-piller når jeg ikke gjorde det. Så ble jeg gravid. Etter bruddet anklaget han meg å bli gravid med vilje, noe jeg nektet på. 
Angrer ikke på det jeg gjorde, for elsker barnet mitt. 

Jeg også👍🏻 Vi har to nå og gift

Anonymkode: 14eb9...658

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...