Hjertestein Skrevet 30. november 2019 #1601 Del Skrevet 30. november 2019 På 31.10.2016 den 11.03, AnonymBruker skrev: Føler jeg kuppet tråden litt, og det er slett ikke meningen Tusen takk for så gode tilbakemeldinger Blir veldig glad for denne støtten fra et menneske vil meg godt i "andre enden" Helt ærlig, så har denne situasjonen hengt ved meg i så mange år, og det har vært så vondt til tider. Jeg skal lete lenge etter en som er så snill og omsorgsfull som han, og i tillegg er han jo veldig kjekk å se på, noe som absolutt ikke er et minus I dag tidlig tikket det inn en melding med ønske om en god dag, og takk for "samtalen" i går (vi skrev masse frem og tilbake på messenger) Det var et hjerte i den meldingen, og bare det får jo alt innvendig til å nesten eksplodere for min del Spennende er det jo også Han ville ringe i går, men datteren min sovnet litt seint, (sommerfugler i magen pga Halloween i dag ) og jeg tenker at hun ikke trenger å høre de første samtalene mellom oss Jeg henger nok litt igjen, og er litt nervøs, men har analysert situasjonen opp og ned, frem og tilbake, og jeg tror vel helt ærlig ikke at min x blir forbannet hvis vi skulle bli et par. Håper virkelig ikke det i alle fall.. Dem har ikke så tett kontakt i dag som tidligere, så det er for så vidt ikke et stort hinder sånn sett. Jeg er veldig spent og litt mer optimistisk med tanke på fremtiden nå Anonymkode: 61ca5...602 Hvordan gikk dette? Om du fortsatt er her😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1602 Del Skrevet 1. desember 2019 Vi flyttet sammen offisielt i ny leid bolig i dag. Jeg går i banken snart for å kjøpe meg mitt eget lille krypinn. Jeg hadde ikke sååå lyst til å flytte hit, men lot meg presse..... Anonymkode: 21461...983 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1603 Del Skrevet 1. desember 2019 At jeg ligger med broren til hans eks(vi møttes helt tilfeldig, og jeg ante ikke de var søsken) . Han har enorm pikk og en gudommelig kropp. Anonymkode: 2a042...42b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1604 Del Skrevet 1. desember 2019 For noen år siden var jeg gift med en annen, og skrev her at hvis forholdet røk, ville jeg ha en svart mann. Gikk troll i ord. Gift. Anonymkode: bbbfb...2cb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1605 Del Skrevet 1. desember 2019 Min største hemmelighet er, at jeg er en Crossdresser. Klær meg veldig ofte i dameklær med alt feminine tilbehør. Problem, jeg føle meg heldig når jeg kan være kvinne. Anonymkode: 59516...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1606 Del Skrevet 1. desember 2019 At jeg var på ferie i sommer og eksen bodde i nærheten. Vi gjorde det pga barna. Og jeg fortalte ikke typen det da han har gjort så mye dritt mot meg. Anonymkode: e3865...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 1. desember 2019 #1607 Del Skrevet 1. desember 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortell? Har ikke lest tråden.🙂 Anonymkode: 13d8a...ca3 Kan du ikke bare lese tråden? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1608 Del Skrevet 1. desember 2019 føler han er mer som en veldig god venn enn en kjæreste Anonymkode: 17165...e57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1609 Del Skrevet 1. desember 2019 På 30.11.2019 den 8.29, AnonymBruker skrev: Ikke vær så påståelig når du åpenbart ikke har peiling. Bifil = følelser for begge kjønn, begge kjønn kan bli kjærester for deg. Biseksuell = tenning på begge kjønn, begge kjønn kan bli rent seksuelle relasjoner for deg. Det er for øvrig en enorm forskjell mellom en god og en dårlig kysser. Noen sleiker deg som en rottweiler og det er direkte kvalmende. Andre får deg til å føles som om du er i himmelen. De fleste er i midten et sted. Anonymkode: e3c48...b1e bifil a1 (fra latin; av II bi- og -fil) om person: som føler seg seksuelt tiltrukket av begge kjønn; til forskjell fra homofil, heterofil biseksuell bi|seksuell adj. 1 om person: som kjenner seksuell tiltrekning mot begge kjønn, bifil 2 om plante: tvekjønnet https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=bifil&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=biseksuell&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge Den eneste forskjellen er at begrepet biseksuell også kan brukes om planter. Det er akkurat det samme. Anonymkode: a48ba...cf3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 2. desember 2019 #1610 Del Skrevet 2. desember 2019 Dater en lis lege som skal bli psykiater som ikke vet jeg har schizoaffektiv lol 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 2. desember 2019 #1611 Del Skrevet 2. desember 2019 På 30.11.2019 den 21.35, AnonymBruker skrev: Oi.. dette er meg ja. Ikke lenge etter at jeg skrev dette så eskalerte det da jeg satte ned foten, og jeg var på vei til å gå. Han klarte å overtale meg til å bli, og han sluttet å klå/mase når jeg sa nei. Så lenge jeg var våken.... Det hele utviklet seg til jevnlige voldtekter mens jeg sov, til jeg tilslutt klarte å gå for et halvt år siden. Han vet ikke at jeg våknet under hver eneste voldtekt, men at jeg var for sjokkert over hva som skjedde at jeg ikke klarte å gjøre noe. Jeg ville ikke innrømme for meg selv hva som faktisk skjedde med meg. Under den siste voldtekten fikk jeg nok styrke i meg til å klare å rive meg ut av det. Jeg kastet det første jeg fikk tak i rett i ansiktet på han og dro. Den jævelen lot som at han sov da han innså at jeg våknet og påsto senere at han har gjort det i søvne, for han "husker ingenting". Jeg håper han tråkker på en legokloss og havner i fengsel. Anonymkode: 59800...c0e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1612 Del Skrevet 2. desember 2019 At jeg savner eksen av og til selvom jeg aldri ville blitt sammen med han igjen. Anonymkode: ce991...f11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1613 Del Skrevet 2. desember 2019 På 20.10.2016 den 21.18, AnonymBruker skrev: Vi alle har vel våre hemmeligheter som selv partner ikke vet om. Noe er sikkert uskyldig, andre verre, hva er dine hemmeligheter? For min del: sa til samboer at jeg ble beordret av arbeidsgiver til å jobbe 3 dager i måneden ved arbeidsgivers kontor 30 mil unna, noe som betyr 2 netter på hotell hver måned. Sannheten er at jeg sa helt frivillig fordi jeg har behov for litt tid for meg selv, jeg blir helt lei av å gå oppå kjæresten hele tiden. Anonymkode: eb583...839 Min kjæreste vet ikke at den 1 jeg hadde sex med var min bror, att jeg villig lot meg forføre av en lesbisk venninne i 17 års alderen , att hunden min var den 1 som slikket meg på vagina og at jeg runka den og at jeg synes hans penis er veldig liten,lol Anonymkode: 99535...ed2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1614 Del Skrevet 2. desember 2019 Jeg har kastet alle bildene av eksen hans Anonymkode: d6b5d...a9e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1615 Del Skrevet 2. desember 2019 At jeg har følelser for en annen samtidig som jeg har følelser for mannen. Anonymkode: 58bf6...bdf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1616 Del Skrevet 2. desember 2019 At jeg er forelska i en kollega. Har ikke sagt noe til kollegaen eller gått over streken. Dette er en egen, indre storm jeg bare venter på at skal gå over. Da ser jeg heller ikke noe poeng i å såre ektemannen min med dette. Anonymkode: c57c3...f93 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1617 Del Skrevet 2. desember 2019 At jeg dumper ham hvis han ikke vil ha barn Anonymkode: b3d51...328 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1618 Del Skrevet 2. desember 2019 På 30.11.2019 den 21.35, AnonymBruker skrev: Oi.. dette er meg ja. Ikke lenge etter at jeg skrev dette så eskalerte det da jeg satte ned foten, og jeg var på vei til å gå. Han klarte å overtale meg til å bli, og han sluttet å klå/mase når jeg sa nei. Så lenge jeg var våken.... Det hele utviklet seg til jevnlige voldtekter mens jeg sov, til jeg tilslutt klarte å gå for et halvt år siden. Han vet ikke at jeg våknet under hver eneste voldtekt, men at jeg var for sjokkert over hva som skjedde at jeg ikke klarte å gjøre noe. Jeg ville ikke innrømme for meg selv hva som faktisk skjedde med meg. Under den siste voldtekten fikk jeg nok styrke i meg til å klare å rive meg ut av det. Jeg kastet det første jeg fikk tak i rett i ansiktet på han og dro. Den jævelen lot som at han sov da han innså at jeg våknet og påsto senere at han har gjort det i søvne, for han "husker ingenting". Jeg håper han tråkker på en legokloss og havner i fengsel. Anonymkode: 59800...c0e Blir helt skremt jeg. Har følt meg så alene om det å bli voldtatt av kjæresten sin.. Jeg sliter også med litt plager i underlivet og kan derfor ikke ha hyppig sex 7 ganger i som eksen min ville. Og så helst flere ganger om dagen, noe som resulterte i at jeg ved gjentatte anledninger våknet mens han var midt i samleie med meg. Eller at han hadde fingret meg og jeg våknet brått og da sa han at "du ble jo våt, så da regnet jeg med du ville det". Anonymkode: 8004e...f0b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1619 Del Skrevet 2. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blir helt skremt jeg. Har følt meg så alene om det å bli voldtatt av kjæresten sin.. Jeg sliter også med litt plager i underlivet og kan derfor ikke ha hyppig sex 7 ganger i som eksen min ville. Og så helst flere ganger om dagen, noe som resulterte i at jeg ved gjentatte anledninger våknet mens han var midt i samleie med meg. Eller at han hadde fingret meg og jeg våknet brått og da sa han at "du ble jo våt, så da regnet jeg med du ville det". Anonymkode: 8004e...f0b Du er absolutt ikke alene om det, men det er mange som ikke snakker om det. Jeg er åpen om det rundt venner, og det har hjulpet meg mye. Jeg skal anmelde det, for det er absolutt ikke greit! Det startet med at han fingret meg mens jeg sov. Han skyldte på at han gjorde det i søvne, og andre ganger sa han noe ala «stakkars meg du vil jo aldri han sex, jeg blir så kåt blablabla». Anonymkode: 59800...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1620 Del Skrevet 2. desember 2019 Jeg leser facebook-meldingene hans og vet at han lyver så det renner til meg. Pga det syntes jeg han er en falsk rotte som kommer hjem, smiler og kysser meg hver dag. Skal gå fra han snart. Syntes det er jævlig leit, fordi da vi ble sammen lovet jeg meg selv at han her skulle jeg gifte meg med og være min siste kjæreste. Det verste er kanskje at jeg føler meg som en skikkelig drittkjærring som leser meldingene hans, selv om jeg samtidig syntes det er helt ok fordi han ljuger. Syntes også det er veldig leit å være den dama som leser meldingene til typen sin. Anonymkode: aac5f...06b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå