AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #1541 Del Skrevet 11. august 2019 For mange år sidan, lenge før vi vart i lag hadde eg sex med den homofile bestekompisen min. Eg er kvinne. Han ville prøve hetrofil sex for å finne ut om han var bifil. Det var han ikkje. Eg synest det hadde vore rart om mannen min viste det. Eg henger forsatt med bestekompisen min, vil ikkje at han skal bli bekymra. Vi har ikkje hatt sex på over 17 år og ler av det i dag. Det er ikkje super hemmelig heller men skjønner ikkje kva mannen min skal gjera med den informasjonen liksom. Anonymkode: bc2e1...c8d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 #1542 Del Skrevet 16. august 2019 Jeg tenner litt på at dama ikke er spesielt ansiktspen. Er veldig glad i kroppen til dama og tenner på at ansiktet står som kontrast til resten av kroppen. Anonymkode: d62c2...f39 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #1543 Del Skrevet 17. august 2019 Han er en elendig kysser. Virkelig ille.Og han klarer ikke forandre noe der. Men han er , for meg, verdens beste på absolutt alle andre områder, så da lever jeg godt med elendig kyssing. Anonymkode: 4f98b...abc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 17. august 2019 #1544 Del Skrevet 17. august 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er en elendig kysser. Virkelig ille.Og han klarer ikke forandre noe der. Men han er , for meg, verdens beste på absolutt alle andre områder, så da lever jeg godt med elendig kyssing. Anonymkode: 4f98b...abc kan du ikke like gjerne respondere nivået du ser en bedre versjon å kysse? tror hatten hans vil fly av engang for alle da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #1545 Del Skrevet 17. august 2019 6 minutter siden, Egenskap skrev: kan du ikke like gjerne respondere nivået du ser en bedre versjon å kysse? tror hatten hans vil fly av engang for alle da. Har prøvd. Han gjør det på den måten han alltid har gjort. Hver gang. Så sånn er det bare. Han er god som gull likevel. Og det med kyssinga var et stort problem for meg i begynnelsen av forholdet. Etterhvert som han avslørte alle de fantastiske egenskapene han har ellers, er kyssinga en bitteliten detalj i den store sammenhengen. Anonymkode: 4f98b...abc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #1546 Del Skrevet 17. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd. Han gjør det på den måten han alltid har gjort. Hver gang. Så sånn er det bare. Han er god som gull likevel. Og det med kyssinga var et stort problem for meg i begynnelsen av forholdet. Etterhvert som han avslørte alle de fantastiske egenskapene han har ellers, er kyssinga en bitteliten detalj i den store sammenhengen. Anonymkode: 4f98b...abc kommenterte han deg når du visste han nivået ved å kysse? ble han satt ut en stund? Anonymkode: 73e92...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1547 Del Skrevet 23. august 2019 På 8.8.2018 den 8.27, AnonymBruker skrev: At jeg ikke har følelser for han, og har ikke hatt det på lenge. Vi har barn sammen, og vil derfor ikke gå fra han. Jeg går heller ikke fra han da jeg snart ikke har jobb mer(er vikar) og da vil jeg sitte med ingenting i mnd som en fattiglus. Vil verken det for meg eller barnet vårt. Anonymkode: c7b4b...74d Oi oi - dette er jo min kommentar fra noen mnd tilbake. Klarte endelig å gå fra han for 4 mnd siden. Den største hemmeligheten jeg hadde utenom denne var nok at jeg var bifil uten å noen gang fortelle det. Har kommet ut av skapet nå da etter det ble slutt, og har funnet ut at jeg ikke er bifil, men lesbisk(og biseksuell) Haha. Ikke rart det er mange år siden jeg følte noe for han. Anonymkode: c7b4b...74d 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1548 Del Skrevet 23. august 2019 På 11.8.2019 den 14.07, AnonymBruker skrev: Han vet ikke at jeg stadig knuller med yngre menn som jeg treffer i ulike sammenhenger. Ingenting gjør meg kåtere enn en ung, kåt gutt med stram kropp. Anonymkode: c6d41...c6b Hehe... nesten samme her. Riktignok bare en, men han er til gjengjeld den 18 år yngre sønnen til kusina hans. Barnas tremenning, familien skulle bare visst ........ Anonymkode: 4cb63...434 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1549 Del Skrevet 23. august 2019 At jeg faker 95% av orgasmene Anonymkode: 18c8d...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1550 Del Skrevet 23. august 2019 På 12.8.2019 den 1.28, AnonymBruker skrev: For mange år sidan, lenge før vi vart i lag hadde eg sex med den homofile bestekompisen min. Eg er kvinne. Han ville prøve hetrofil sex for å finne ut om han var bifil. Det var han ikkje. Eg synest det hadde vore rart om mannen min viste det. Eg henger forsatt med bestekompisen min, vil ikkje at han skal bli bekymra. Vi har ikkje hatt sex på over 17 år og ler av det i dag. Det er ikkje super hemmelig heller men skjønner ikkje kva mannen min skal gjera med den informasjonen liksom. Anonymkode: bc2e1...c8d var det kun engang dere hadde sex? Anonymkode: 73e92...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1551 Del Skrevet 23. august 2019 At jeg har en sønn som ikke vil se meg, at betaler 5000 i barnebidrag, at jeg har 200 000 i forbruks gjeld, at jeg har vært og er utro🥺, at jeg ikke elsker henne... Anonymkode: e8568...a9b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1552 Del Skrevet 23. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At jeg har en sønn som ikke vil se meg, at betaler 5000 i barnebidrag, at jeg har 200 000 i forbruks gjeld, at jeg har vært og er utro🥺, at jeg ikke elsker henne... Anonymkode: e8568...a9b Nei da♥️ Bare tulla Are ut!😊 Anonymkode: e8568...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1553 Del Skrevet 24. august 2019 At jeg fortsatt er forelsket i mannen jeg møtte på ca samme tid som typen min, å at min kjære egentlig er en trøstepremie for han jeg ikke fikk Anonymkode: 562e1...4be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1554 Del Skrevet 24. august 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: At jeg fortsatt er forelsket i mannen jeg møtte på ca samme tid som typen min, å at min kjære egentlig er en trøstepremie for han jeg ikke fikk Anonymkode: 562e1...4be Hvor lenge har dere vært sammen.. Anonymkode: 96023...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1555 Del Skrevet 24. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har dere vært sammen.. Anonymkode: 96023...13a 1 år. Anonymkode: 562e1...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1556 Del Skrevet 24. august 2019 On 8/17/2019 at 9:02 AM, AnonymBruker said: Han er en elendig kysser. Virkelig ille.Og han klarer ikke forandre noe der. Men han er , for meg, verdens beste på absolutt alle andre områder, så da lever jeg godt med elendig kyssing. Anonymkode: 4f98b...abc Kyssing handler ofte mer om kjemi, enn kysse-ferdigheter, han syntes nok du er elendig òg Anonymkode: d36f9...864 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1557 Del Skrevet 24. august 2019 At jeg fortsatt tenker MYE på en fyr jeg holdt på med for 10 år siden. Tror jeg bare kjeder meg i forholdet og romantiserer den tiden med han andre. Han hadde ikke vært noe bra for meg, uansett. Anonymkode: cd8de...f03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1558 Del Skrevet 24. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At jeg fortsatt tenker MYE på en fyr jeg holdt på med for 10 år siden. Tror jeg bare kjeder meg i forholdet og romantiserer den tiden med han andre. Han hadde ikke vært noe bra for meg, uansett. Anonymkode: cd8de...f03 Rar tanke uansett der du har "rotet med en mann" og deretter klarer du ikke å glemme han, men dere hadde dialogen, men var kanskje andre ting som manglet ved han. Hvorfor klarer du ikke i dag leve nå, og vite hvem du har i livet i dag? Hva skal du til for at du endelig kan være forelsket her og nå, og bare få oppleve du er virkelig en person som betyr noe? Anonymkode: 73e92...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1559 Del Skrevet 24. august 2019 JEG HAR BEGYNT Å SNUSE IGJEN 🤦🏻♀️ 30 år og sniker meg rundt som en fjortiss... Anonymkode: 187e3...ef6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1560 Del Skrevet 24. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rar tanke uansett der du har "rotet med en mann" og deretter klarer du ikke å glemme han, men dere hadde dialogen, men var kanskje andre ting som manglet ved han. Hvorfor klarer du ikke i dag leve nå, og vite hvem du har i livet i dag? Hva skal du til for at du endelig kan være forelsket her og nå, og bare få oppleve du er virkelig en person som betyr noe? Anonymkode: 73e92...a2d Det «forholdet» jeg hadde da, var med en mann som var ti år eldre, som slo, men samtidig var det noe spennende der, en sitring jeg fikk gjennom kroppen hver gang vi møttes. Det hemmelige bare vi to hadde, så møttes vi ute måtte vi late som ingenting. Vi hadde en helt ekstrem kjemi, bade fysisk, men også psykisk. Han var på en måte meg i mannekropp. Helt rart. Men nei, det hadde ikke vært noe aktuelt å være i det forholdet. Det er nok bare den spenningen jeg savner. Anonymkode: cd8de...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå