AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1461 Del Skrevet 27. januar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har benmargskreft, fikk diagnosen ett par mnd etter vi flyttet sammen. Dette kommer jeg til å dø av til slutt, jeg kan leve en del år til, men jeg kommer ikke til å bli gammel. Jeg slet lenge med å få opp motet til å fortelle henne dette, men rakk ikke si det før hun ved et uhell ble gravid. Nå er hun i lykkerus, og har vært det i ukevis, jeg klarer ikke fortelle henne dette, det gjør så utrolig vondt at de fysiske smertene jeg går med daglig kjennes ubetydelige. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 553cf...100 Det her var utrolig trist å høre! Du må fortelle henne det, men forstår at det er vanskelig. Det hele blir plutselig enda mer reelt med en gang du forteller det til din kjære. Selvfølgelig vil hun og dine nære oppleve en dyp sorg og gå imot en vanskelig tid, men det vil være sammen med deg. Det vil være mye værre for henne jo lenger du venter. Ikke noe er værre enn å oppleve brå bortgang, det er så mye en skulle sagt og gjort som man aldri fikk muligheten til. Ønsker deg og dine masse lykke til i tiden fremover! Håper dere kan finne gode stunder og skape minner sammen. Trøste hverandre og sette pris på tiden dere har sammen❤️ Anonymkode: f508f...222 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust75 Skrevet 28. januar 2019 #1462 Del Skrevet 28. januar 2019 På 27.1.2019 den 0.39, AnonymBruker skrev: Denne tråden er morsom, helt på tryne, trist +++ og oser av mistillit i et parforhold. Hvem av oss sliter ikke, men noen ber om det. Skulle ønske dere slapp dette ❤️ Anonymkode: f7c8c...611 vi lever i alt-er-greit-tjue-nitten hvor ingenting moraliseres lengre fordi det er galt, folk skjønner ikke at ting blir sett ned på for en grunn utroskap er for mange nå greit siden vi "aldri er ment for å være monogame" argumentet som mange bruker og man skal ikke disiplinere ungene sine idag heller , det er fyfy 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 #1463 Del Skrevet 28. januar 2019 På 27.1.2019 den 0.46, AnonymBruker skrev: Jeg har benmargskreft, fikk diagnosen ett par mnd etter vi flyttet sammen. Dette kommer jeg til å dø av til slutt, jeg kan leve en del år til, men jeg kommer ikke til å bli gammel. Jeg slet lenge med å få opp motet til å fortelle henne dette, men rakk ikke si det før hun ved et uhell ble gravid. Nå er hun i lykkerus, og har vært det i ukevis, jeg klarer ikke fortelle henne dette, det gjør så utrolig vondt at de fysiske smertene jeg går med daglig kjennes ubetydelige. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 553cf...100 Klem til deg❤️ Hvis du sliter med å fortelle henne det, kunne det vært en idé og skrevet et brev til henne? I mange tilfeller er det lettere å formidle noe skriftlig enn muntlig. Når du har skrevet ned du vil formidle, kan du sette deg ned i sofaen og si «jeg har noe jeg vil fortelle deg», og gi hun brevet. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort. Men jeg håper så inderlig at du klarer å gjøre det, både for din egen del og hennes del. Anonymkode: 1049c...e0a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 29. januar 2019 #1464 Del Skrevet 29. januar 2019 På 27.1.2019 den 0.46, AnonymBruker skrev: Jeg har benmargskreft, fikk diagnosen ett par mnd etter vi flyttet sammen. Dette kommer jeg til å dø av til slutt, jeg kan leve en del år til, men jeg kommer ikke til å bli gammel. Jeg slet lenge med å få opp motet til å fortelle henne dette, men rakk ikke si det før hun ved et uhell ble gravid. Nå er hun i lykkerus, og har vært det i ukevis, jeg klarer ikke fortelle henne dette, det gjør så utrolig vondt at de fysiske smertene jeg går med daglig kjennes ubetydelige. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 553cf...100 ❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #1465 Del Skrevet 1. februar 2019 På 27.1.2019 den 22.16, AnonymBruker skrev: Hun er av typen som dekker seg til når hun skal fra badet til soverommet (som er hele tre meter)... Anonymkode: 0cb00...03f Det gjør min og selv om vi er bekvem med å være naken på stranden :-). Å være naturist er å være naken der det er naturlig, f.eks. på en nudiststrand, men ikke valse rundt naken i stua. Jeg anbefaler å foreslå dette forsiktig i en gitt setting. Man MÅ jo ikke heller være helt naken på en nudiststrand, men når man først har tatt "steget" er det veldig befriende. Når man ser mangfoldet på et slikt sted er det ingen som har noe å skamme seg over. Anonymkode: fb93a...c4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #1466 Del Skrevet 14. juni 2019 Opp Anonymkode: 3c47f...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1467 Del Skrevet 3. juli 2019 Har ett par, ganske grove og ett par ganske lette Kjæresten min lever i troen om mammas sykdom preger meg siden han kommer fra en kjærlig familie. Egentlig bare venter jeg på at hun dør, sånn at livet kan gå videre. Føler ikke lengre verdien i prøve å forklare eller bortforklare at jeg slett ikke har noen følelser relatert til foreldrene mine av mange, mange grunner. Jeg ble antastet som barn, blir syk hver pinseaften pga det, og jeg har ikke fortalt noen om det, bortsett fra fastlegen min. I mange år fortrengte jeg det, helt til jeg innså at det også var en medvirkende årsak til mye rart. Han tror også at jeg ikke spiser mat i kjøleskapet fordi jeg har spist mat på farta. Sannheten er at han spiser dansk salami og jeg klarer ikke å spise mat som har vært i samme kjøleskap som djevelskapen. Jeg liker å være alene, og jeg oppfordrer han derfor stadig vekk til å dra på fest, fiske eller tur med kompiser. Han kaller det verdens beste kjæreste, jeg kaller det laddingstid. Anonymkode: 48bd3...63e 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1468 Del Skrevet 3. juli 2019 I en periode på et halvt år delte vi ikke seng fordi hun ikke ville. Jeg ble så gal etter sex at jeg startet med et online rollespill som spilte my på sex. Nitti prosent av tiden på nettstedet oppga jeg at jeg var kvinne. Anonymkode: a2831...c70 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1469 Del Skrevet 3. juli 2019 Hvor stort det påvirker meg at han ikke er forelsket i meg eller noen gang har vært det de årene vi har vært sammen, eller kan si han er glad i meg oftere enn hver 3mnd. Jeg har gått fra å være trygg på meg selv til å bli kjempe usikker i alle relasjoner, venter egentlig bare på at han skal innse at jeg ikke er den rette... For meg er han den rette. Anonymkode: 15df7...c17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1470 Del Skrevet 3. juli 2019 På 29.10.2016 den 17.27, AnonymBruker skrev: Men du skal ha en klapp på skulderen for at du ikke gjorde noe med tankene og følesene dine Anonymkode: bd47f...707 Klapp på skulderen for å være emosjonelt utro og ha løyet til sin partner om sine følelser for han ? Nei vet du hva !! Feigt! Hun burde avsluttet forholdet så hennes partner kunne funnet seg en dame som var forelsket i han og ikke i kompisen! Fy f ! Anonymkode: 7335f...a5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 3. juli 2019 #1471 Del Skrevet 3. juli 2019 På 27.1.2019 den 22.16, AnonymBruker skrev: Hun er av typen som dekker seg til når hun skal fra badet til soverommet (som er hele tre meter)... Anonymkode: 0cb00...03f Jeg har ingenting imot å gå på nudiststrand osv, men jeg dekker meg til hjemme, selv veien fra badet til soverommet. Selv om jeg er komfortabel med å være naken så betyr ike det at jeg vil gå naken hele tiden. Føler jeg behov for å dekke meg til, så gjør jeg det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #1472 Del Skrevet 3. juli 2019 Han vet heller ikke at han er den eneste mannen jeg har elsket og det skremmer livet av meg hvor mye ett menneske kan bety for deg. Kommer aldri til å innrømme hvor mye jeg faktisk elsker han. Anonymkode: 48bd3...63e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juli 2019 #1473 Del Skrevet 3. juli 2019 Ok. Lest litt i tråden og mistet troen på menneskeheten. Vi fortjener den globale oppvarmingen! Og allt som følger med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arna2 Skrevet 4. juli 2019 #1474 Del Skrevet 4. juli 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Har ett par, ganske grove og ett par ganske lette Kjæresten min lever i troen om mammas sykdom preger meg siden han kommer fra en kjærlig familie. Egentlig bare venter jeg på at hun dør, sånn at livet kan gå videre. Føler ikke lengre verdien i prøve å forklare eller bortforklare at jeg slett ikke har noen følelser relatert til foreldrene mine av mange, mange grunner. Jeg ble antastet som barn, blir syk hver pinseaften pga det, og jeg har ikke fortalt noen om det, bortsett fra fastlegen min. I mange år fortrengte jeg det, helt til jeg innså at det også var en medvirkende årsak til mye rart. Han tror også at jeg ikke spiser mat i kjøleskapet fordi jeg har spist mat på farta. Sannheten er at han spiser dansk salami og jeg klarer ikke å spise mat som har vært i samme kjøleskap som djevelskapen. Jeg liker å være alene, og jeg oppfordrer han derfor stadig vekk til å dra på fest, fiske eller tur med kompiser. Han kaller det verdens beste kjæreste, jeg kaller det laddingstid. Anonymkode: 48bd3...63e Du høres akkurat som meg. Jeg blir syk hver høst av idioten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1475 Del Skrevet 4. juli 2019 Jeg føler at mannen min er bestevennen min. Kunne ikke tenke meg livet uten han. Men vi har null sex( pga han) og romantikken er helt borte. Jeg drømmer om en romanse men det gjør jeg ikke . Anonymkode: 604d4...744 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1476 Del Skrevet 4. juli 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at mannen min er bestevennen min. Kunne ikke tenke meg livet uten han. Men vi har null sex( pga han) og romantikken er helt borte. Jeg drømmer om en romanse men det gjør jeg ikke . Anonymkode: 604d4...744 Som jeg skulle skrive d selb, her er det impotens over mange år, en stor sorg og prøvelse for min del!!!! Kvinne. Anonymkode: e1244...c45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1477 Del Skrevet 4. juli 2019 Jeg later som om jobben min er stressfull, slik at hun duller litt ekstra med meg på kveldene. Egentlig trives jeg ganske godt på jobben, og hverdagen er rimelig avslappende. (Hun er hjemmeværende, så har ikke dårlig samvittighet.) Anonymkode: cd0d6...d4b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1478 Del Skrevet 4. juli 2019 At jeg HATER at han har barn fra før, ønsker hun ikke eksterte eller bor mer hos mor, og jeg lever for ukene hvor vi har barnefri...... (Hater meg selv for tanken.. Barnet er veldig glad i meg, betror seg til meg, ønsker å tilbringe tid med meg alene uten far osv, så hun kjenner absolutt ingenting til dette) Anonymkode: 544f7...3c8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1479 Del Skrevet 4. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skulle skrive d selb, her er det impotens over mange år, en stor sorg og prøvelse for min del!!!! Kvinne. Anonymkode: e1244...c45 Skulle ha byttet partnere. Kona hadde sikkert syntes impotens hos meg hadde vært helt ok. Hun har fullstendig mistet lysten på sex. Men tror hun er oppriktig glad i meg livet vårt. Anonymkode: 059f5...176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1480 Del Skrevet 4. juli 2019 Jeg har kasta brudebildene til min partner og eksen😳 Anonymkode: c28e3...5bf 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå