Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

At jeg synes det er utrolig tungt å være pårørende til en som er syk. har ikke samvittighet til å si noe om det.  Han vet nok/skjønner nok at jeg ønsker meg et annet liv enn vi kan klare å ha sammen mtp aktiviteter osv, men jeg sier ikke noe om det.

At jeg tidvis vurderer å flytte ut, men klarer ikke pga ungene.

Anonymkode: 3529b...e8a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg synes det er utrolig tungt å være pårørende til en som er syk. har ikke samvittighet til å si noe om det.  Han vet nok/skjønner nok at jeg ønsker meg et annet liv enn vi kan klare å ha sammen mtp aktiviteter osv, men jeg sier ikke noe om det.

At jeg tidvis vurderer å flytte ut, men klarer ikke pga ungene.

Anonymkode: 3529b...e8a

Finn deg en elsker, men ikke si det til din mann :)

Anonymkode: 5e636...f4f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2018 den 20.20, AnonymBruker skrev:

At jeg har jevnlig sex med min søster. Begge er gift. Har drevet på siden 14 års alderen. Er nå 40 og 38.

Anonymkode: d7337...3b0

Din gris..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet at jeg har hatt anoreksi, men han vet ikke at jeg enda sliter med mat.. 

Han vet ikke hvor høyt jeg elsker han, fordi han hater å snakke om følelser..

Ellers vet han alt om meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor drittlei jeg er av å dra til svigers. Ikke noe galt med dem sånn sett, men jeg er lei av å se fattigdommen, tiltaksløsheten, tungvintheten og hvor møkkete og direkte uhygienisk alt er. 

Dette er ikke i Norge.

Anonymkode: 50d79...1db

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han vet mye om meg. Men at jeg ble mobbet på barneskolen holder jeg for meg selv. Vet igrunn ikke hvorfor. Vanskelig å prate om

Anonymkode: 0fe30...e04

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg tenker på søstra hennes når vi har sex

Anonymkode: f3218...b3c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har hatt episoder der jeg har overspist og kastet opp når han ikke har vært hjemme. Ellers vet han alt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2018 den 20.20, AnonymBruker skrev:

At jeg har jevnlig sex med min søster. Begge er gift. Har drevet på siden 14 års alderen. Er nå 40 og 38.

Anonymkode: d7337...3b0

Oi :sjokk:

At jeg prøvde å ta livet mitt som 16 åring. Det var en tøff tid og ville bare dø. Har det bedre i dag, men vil ikke fortelle det og grave opp i det igjen. Lar det heller ligge 

At jeg ikke liker bestevenninna hans. Hun tar mye plass og synes hun er frekk noen ganger. Trenger ikke å si alt du tenker på 🙄 

Endret av Minnie23
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2018 den 0.37, AnonymBruker skrev:

Alle i et forhold trenger egne rom, å være egne individer der ikke partneren vet alt. Ha noen hemmeligheter. Men i denne tråden synes jeg mange av dere som svarer ikke nevner hemmeligheter, men grove SVIK!

Anonymkode: 7b3cd...68f

Blir faktisk litt uvel av å lese tråden. Folk eier ikke skam 😮

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- Han vet ikke at jeg allerede har bestemt meg for at jeg ønsker å gå fra han, men at jeg må drøye det litt slik at jeg står bedre rustet - jeg er student. Vet det høres grusomt ut, men vi har felles barn, og jeg ønsker barnet mitt det beste. 

- Han vet ikke at jeg har snakket svært mye med en mann de siste månedene. Jeg har ikke gått såpass langt at jeg har vært utro, men det har vært gjensidige følelser inni bildet. Vi har derimot lagt det litt fra oss. 

Anonymkode: 23c14...202

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

- Han vet ikke at jeg allerede har bestemt meg for at jeg ønsker å gå fra han, men at jeg må drøye det litt slik at jeg står bedre rustet - jeg er student. Vet det høres grusomt ut, men vi har felles barn, og jeg ønsker barnet mitt det beste. 

- Han vet ikke at jeg har snakket svært mye med en mann de siste månedene. Jeg har ikke gått såpass langt at jeg har vært utro, men det har vært gjensidige følelser inni bildet. Vi har derimot lagt det litt fra oss. 

Gå fra mannen din nå. Synes det er egoistisk at du blir værende, men så er du utro og tror ikke du har så dårlig samvittighet heller. Kan ikke få i pose og sekk. Gjør han tjeneste, gå fra han. Han fortjener så mye bedre 

Anonymkode: 4955f...74b

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.6.2018 den 11.26, AnonymBruker skrev:

At jeg fremdeles har de elskerinnene som kona oppdaget jeg hadde for noen år siden, og at  jeg vurderer å gå til psykolog for å komme ut av disse forholdene. Og at jeg tror det går mot en krise siden det stadig er flere damer som kommer inn på chatte-listene mine og alle vil ha en del av meg. ,.... og at hvis jeg omkommer i en bilulykke kommer det sikkert til å komme 10 damer som ikke vet om hverandre i begravelsen. Hadde det bare vært en, kunne hun sikkert gjemt seg i mengden, men 10 vil skape oppmerksomhet og diskusjon 😣

Anonymkode: 5e636...f4f

Hvordan får man seg 10 elskerinner? 
Ikke det at jeg er interessert i å skaffe meg en elskerinne, men om jeg var det hadde jeg ikke hatt peiling hvordan. Jeg kan jo se hvordan noen folk kan ende opp i én romanse med en kollega eller bekjent, men 10 stykker? Det høres virkelig ut som en heltidsaktivitet.

Så seriøst - hvordan traff du disse 10 damene?

På 13.6.2018 den 20.43, AnonymBruker skrev:

Hun vet ikke at jeg har en større formue, og at jeg planlegger å bruke noe av dette på å flytte til et annet land i Europa for å bosette meg med ei jente som jeg har besøkt regelmessig de siste to årene. Med pengene jeg har vil jeg ikke behøve å arbeide der. Forholdet vårt er så godt som dødt, og jeg er smertelig klar over at jeg ikke har bidratt til å gjøre det noe bedre. 

Anonymkode: 9b7cc...753

Hvor ha du pengene da? (og hvor mye er en større formue)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merker jeg blir helt satt ut over hvor mange som sier forholdet er så dårlig, mistet alle følelser osv, men er fortsatt sammen med partner og er utro. Gjerne flere ganger. Hvis forholdet er så ræva, hvorfor går dere ikke fra han?? Makes no sense.  Nesten så jeg håper han finner at dere er utroe og han dumper dere

Anonymkode: bc406...dd8

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor drittlei jeg er av å dra til svigers. Ikke noe galt med dem sånn sett, men jeg er lei av å se fattigdommen, tiltaksløsheten, tungvintheten og hvor møkkete og direkte uhygienisk alt er. 

Dette er ikke i Norge.

Anonymkode: 50d79...1db

Kan ikke dere som bor i Norge sende litt penger til dem da, så de slipper å slite så mye? Det ville jeg ha gjort!

Anonymkode: d0e42...3dc

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merker jeg blir helt satt ut over hvor mange som sier forholdet er så dårlig, mistet alle følelser osv, men er fortsatt sammen med partner og er utro. Gjerne flere ganger. Hvis forholdet er så ræva, hvorfor går dere ikke fra han?? Makes no sense.  Nesten så jeg håper han finner at dere er utroe og han dumper dere

Anonymkode: bc406...dd8

Enig der!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det som fikk deg til å falle for en annen mann? Kan du finne tilbake til mannen din?

Kjenner igjen det, men det ble ikke bra med å gå videre med den andre mannen. 

Han ble aldri den pappan de hadde i sin egen pappa. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for innlegg som bryter med regelen om

* Selvmordstanker, selvmords- og selvskadingsmetoder, samt tanker om spiseforstyrrelser.

pinar, mod. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konditorfrue
På 11.6.2018 den 1.14, Konditorfrue skrev:

Snakk med lege og få hjelp. Lov at du gjør det!!💗varm klem 💗 

Har du kontaktet lege..💗💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...