Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

At jeg vurderer å gå i fra han. Er lei av å være den siste som får vite hva som skjer i livet hans. Er så klart flere grunner, men denne stikker dypt akkurat nå.

Anonymkode: 9b7fd...15f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 20.5.2017 den 23.25, AnonymBruker skrev:

:fnise: hvordan fant dere ut at hun skulle suge deg? Likte su det spesielt godt siden hun var så ung?:)

Anonymkode: 71d89...c71

Traff henne på en chatte side. For folk mellom 30-40. Hun trykket på privat samtale, og fortalte at hun tente på voksne menn. Vi skulle møtes når jeg gikk tur med hunden vår. Endte med at hun sugde meg, Har ikke sett henne siden. 

Anonymkode: e8f14...1e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg har mistet respekten for ham. At jeg ikke lengre tror jeg elsker han. At jeg ikke er så mye som glad når jeg er rundt han lengre. At jeg tenker på hvor mye enklere det hadde vært uten ham, men at jeg bare ikke klarer å gi slipp.

Anonymkode: c22a7...b62

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

at jeg har hatt et hemmelig forhold til en gift mann på 31 år når jeg var 20 år. det beste eventyret jeg har vært med på. men den værste skammen når det ble oppdaget. men herregud hvor mye jeg lærte om meg selv

Anonymkode: 70ace...a1c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg ofte har lyst til å ligge med andre, og ofte tenker "han hadde jeg lett ligget med hvis jeg var singel" når jeg møter nye folk på byen eller lignende. Har en liste over folk jeg vil ligge med hvis det blir slutt.

elsker han så høyt, men savner å pule rundt med mannfolk jeg nettopp har møtt. :sukk: skammer meg. Har aldri vært utro, og kommer ikke til å være det.

Anonymkode: 8773f...b7b

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har ligget med en 20 år eldre kjendis som ikke er veldig attraktiv. Jeg har sagt vi klina. Ingen stor hemmelighet, egentlig. Hadde han spurt, hadde jeg svart ærlig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
36 minutter siden, Pompom skrev:

At jeg har ligget med en 20 år eldre kjendis som ikke er veldig attraktiv. Jeg har sagt vi klina. Ingen stor hemmelighet, egentlig. Hadde han spurt, hadde jeg svart ærlig. 

Hvem da?:fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem da?:fnise:

Huff, det tørr jeg ikke si. Er noen av venninnene mine her, kjenner de kanskje igjen meg :fnise: Det var en veldig fuktig kveld på byen, og han er ganske artig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At etter jeg ble medlem her inne så har typen fått mye i ren takknemlighet bare for at han er seg selv. F.eks oppmerksomhet, sex, kos o.s.v. For måten enkelte menn fremstiller seg her inne er skremmende, og det samme er historiene fra begge kjønn om partnere som behandler de dårlig. Det gjør også at jeg setter mer pris på det jeg har og passer på å vise det.

Jeg syns også han fortjener mye bedre enn meg. 

Anonymkode: cc6b0...667

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg henger her inne på KG, er her ofte og spesielt når han er opptatt med sitt😉 Har også fått lyst på barn, og det vet han heller ikke at jeg ønsker.. vet ikke hvordan man skal gå frem å fortelle det, vi nærmer oss tretti begge to. Løpet er vel kjørt!

Anonymkode: 5f97a...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kjærlighet det, noe så utrolig rørende :grine:

Anonymkode: ad37a...c08

Ja, det er nesten så søtt at man kan få lyst til å overse hennes diabolske planer om å slette musikken hans 👹

Anonymkode: 1f899...f20

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er nesten så søtt at man kan få lyst til å overse hennes diabolske planer om å slette musikken hans 👹

Anonymkode: 1f899...f20

Haha! Men altså, den er fæl. Tuller ikke når jeg sier at selv djevelen ville kvitte seg med det greiene der :twisted:

Anonymkode: 01d3d...ac3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Pompom skrev:

Hvorfor fortelle kjæresten at man har klina med en man ikke ønsker å fortelle at man har ligget med?

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Hvorfor fortelle kjæresten at man har klina med en man ikke ønsker å fortelle at man har ligget med?

Vi har ikke fortalt hverandre om alle vi har ligget med. Vi vet at hverandre har mange, og det holder. Trenger ikke detaljer. Det var uansett naturlig i samtalen. Vi snakket om kjendiser vi hadde klina med, jeg sa jeg hadde klina med to. Han spurte hvem. Jeg svarte. Var unaturlig å si: "ja, forresten, vi lå sammen også". 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Pompom skrev:

Vi har ikke fortalt hverandre om alle vi har ligget med. Vi vet at hverandre har mange, og det holder. Trenger ikke detaljer. Det var uansett naturlig i samtalen. Vi snakket om kjendiser vi hadde klina med, jeg sa jeg hadde klina med to. Han spurte hvem. Jeg svarte. Var unaturlig å si: "ja, forresten, vi lå sammen også". 

Takk for svar. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

At etter jeg ble medlem her inne så har typen fått mye i ren takknemlighet bare for at han er seg selv. F.eks oppmerksomhet, sex, kos o.s.v. For måten enkelte menn fremstiller seg her inne er skremmende, og det samme er historiene fra begge kjønn om partnere som behandler de dårlig. Det gjør også at jeg setter mer pris på det jeg har og passer på å vise det.

Jeg syns også han fortjener mye bedre enn meg. 

Anonymkode: cc6b0...667

Samme her! Jeg klarte å åpne øynene mine å se at min kjæreste ikke er sånn utro liten dritt som det beskrives mye av her inne. Han er så viktig for meg, og det at jeg endelig kan stole på han er mye takket være de fæle historiene her inne.

Anonymkode: e5336...e29

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han aner ikke at jeg har hatt en grusom kjærlighetssorg de siste mnd. Jeg har vert så utrolig forelsket i en annen, men er meget klar over at det aldri blir oss. I vertfall ikke før barna mine er voksne. Jeg hadde gått ut av forholdet hvis det ikke var for barna. Jeg er glad i min mann og vi har det godt sammen, men følelsene mine er ikke der. De er en helt annen plass desverre. Den andre mannen har også valgt å kutte kontakten med meg etter mange års vennskap fordi han synes det ble for vanskelig følelsesmessig, det er det som har gjort at jeg har gått med den grusomme sorgen i det siste. 

Anonymkode: 71380...ef4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donniedarko
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Men altså, den er fæl. Tuller ikke når jeg sier at selv djevelen ville kvitte seg med det greiene der :twisted:

Anonymkode: 01d3d...ac3

Nei ikke djevelen vel hvis det er heavy metal? :laugh:

Endret av Donniedarko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...