AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #641 Del Skrevet 20. mai 2017 At jeg har datet John Carew og flere andre kjendiser som vi har sett på TV sammen 🙈 Anonymkode: bb2e4...8a3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #642 Del Skrevet 20. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: At jeg har datet John Carew og flere andre kjendiser som vi har sett på TV sammen 🙈 Anonymkode: bb2e4...8a3 He he hadde jeg datet John carew hadde det blitt min hemmelighet til evig tid, så skjønner godt du ikke har sagt noe. Anonymkode: 745e7...b6c 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #643 Del Skrevet 20. mai 2017 Jeg elsker mannen min, og kan ikke forestille livet uten han. Jeg ble forelsket i han etter vi giftet oss. Men han vet ikke at jeg egentlig ikke var forelsket i han når vi giftet oss, og det var mest som hevn mot eksen min som hadde vært utro hele tiden og lyvet til meg. Anonymkode: fa727...f67 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #644 Del Skrevet 20. mai 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: He he hadde jeg datet John carew hadde det blitt min hemmelighet til evig tid, så skjønner godt du ikke har sagt noe. Anonymkode: 745e7...b6c 😂😂😂 Anonymkode: bb2e4...8a3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wait for it Skrevet 20. mai 2017 #645 Del Skrevet 20. mai 2017 6 timer siden, -lykke- skrev: Vet hun at du vet hennes brukernavn? Hva synes du om det hun skriver her? Nei.. Og hva jeg synes om det hun skriver her inne? Hun virker dritkjedelig her inne. Snakker bare om mat og bunader. Hvem vet hva hun poster som anonym bruker.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 20. mai 2017 #646 Del Skrevet 20. mai 2017 4 minutter siden, Wait for it skrev: Nei.. Og hva jeg synes om det hun skriver her inne? Hun virker dritkjedelig her inne. Snakker bare om mat og bunader. Hvem vet hva hun poster som anonym bruker.. Så utrolig bra!! Å, nå lo jeg godt! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #647 Del Skrevet 20. mai 2017 Jeg liker ikke samboeren min. Liker han faktisk så lite at det grenser til hat. Synes han er en egoistisk drittsekk. Kjefter og klager for alle de tingene jeg ikke har gjort, men løfter ikke en finger for å gjøre noe selv. Sitter derfor å planlegger når det passer best å gjøre det slutt mtp. barn, økonomi og flytting. Han er forresten naver og sitter foran dataskjermen hele dagen. Kommer hele tiden med nedlatende og frekke kommentarer til meg. Det er så ille at jeg vil påstå at det er psykisk mishandling. Tar meg heldigvis ikke nær av det siden jeg ser mer og mer ned på han. Er faktisk ikke sikker på om han blir å klare seg selv når jeg dumper han, for barnet vårt på fem er mer selvstendig enn han. Han stiller ikke opp for barnet vårt. Det er jeg som gjør absolutt alt. Er selv akkurat ferdig med en mastergrad og har fått en godt betalt jobb fra høsten av. Det skal ikke han få glede av. Er veldig spent på å se om han blir å klare seg alene. Litt rart at han er blitt sånn, for resten av familien hans liker jeg veldig godt. Gleder meg til han er ute av huset! Anonymkode: b746d...a93 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #648 Del Skrevet 20. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: At jeg lot en 16 år gammel jente suge med i skogen når jeg var 39. Anonymkode: e8f14...1e3 hvordan fant dere ut at hun skulle suge deg? Likte su det spesielt godt siden hun var så ung?:) Anonymkode: 71d89...c71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 20. mai 2017 #649 Del Skrevet 20. mai 2017 28 minutter siden, Wait for it skrev: Nei.. Og hva jeg synes om det hun skriver her inne? Hun virker dritkjedelig her inne. Snakker bare om mat og bunader. Hvem vet hva hun poster som anonym bruker.. Da vet hun kanskje mer enn du tror 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wait for it Skrevet 20. mai 2017 #650 Del Skrevet 20. mai 2017 1 minutt siden, Den Lille Heksa skrev: Da vet hun kanskje mer enn du tror Nei, det tror jeg ikke. Hun er mye mer aktiv i andre tråder, men det kunne jeg ikke poste her. Da hadde hun avslørt meg med en gang. Bunad er det en del av dere damer som har diskutert i det siste, så tror ikke hun mistenker noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #651 Del Skrevet 20. mai 2017 at jeg mest sannsynlig elsker han mer enn han elsker meg. det ender nok med at jeg går fra han, da jeg ikke føler meg elsket eller respektert. Anonymkode: e5336...e29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 20. mai 2017 #652 Del Skrevet 20. mai 2017 13 minutter siden, Wait for it skrev: Nei, det tror jeg ikke. Hun er mye mer aktiv i andre tråder, men det kunne jeg ikke poste her. Da hadde hun avslørt meg med en gang. Bunad er det en del av dere damer som har diskutert i det siste, så tror ikke hun mistenker noe. Skulle også ønske kjæresten min var på KG uten at jeg visste det! Men han ler av meg og synes jeg er litt rar som er her inne, så den kan jeg nok se langt etter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wait for it Skrevet 20. mai 2017 #653 Del Skrevet 20. mai 2017 1 minutt siden, -lykke- skrev: Skulle også ønske kjæresten min var på KG uten at jeg visste det! Men han ler av meg og synes jeg er litt rar som er her inne, så den kan jeg nok se langt etter Jeg ler også av kjæresten min for at hun henger her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 20. mai 2017 #654 Del Skrevet 20. mai 2017 1 minutt siden, Wait for it skrev: Jeg ler også av kjæresten min for at hun henger her inne. Heldigvis VET jeg at du ikke er samboeren min iallefall, men han kunne funnet på å gjort noe slikt. Ikke for følge med på meg på en stalker eller kontrollerende måte, men fordi det er gøy å lese hva jeg skriver og diskuterer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 20. mai 2017 #655 Del Skrevet 20. mai 2017 Er jo dårlig gjort å snoke i kjærestens KG-profil om hun ikke vet hun er gjenkjent. I tillegg kan det jo slå tilbake ved at man leser ting man ikke ønsker å vite. Om hun fantaserer om naboen, osv. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 20. mai 2017 #656 Del Skrevet 20. mai 2017 11 minutter siden, Wait for it skrev: Jeg ler også av kjæresten min for at hun henger her inne. Hahahaha, skikkelig snik! Å, jeg håper hun avslører deg en dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 20. mai 2017 #657 Del Skrevet 20. mai 2017 2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Er jo dårlig gjort å snoke i kjærestens KG-profil om hun ikke vet hun er gjenkjent. I tillegg kan det jo slå tilbake ved at man leser ting man ikke ønsker å vite. Om hun fantaserer om naboen, osv. Kan ikke se at det er så fryktelig dårlig gjort egentlig.. mer litt morsomt. Men ja, det er klart det kan slå tilbake dersom man leser noe man ikke liker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 20. mai 2017 #658 Del Skrevet 20. mai 2017 På 5/7/2017 den 19.23, AnonymBruker skrev: At jeg spiser mye mer godteri enn han tror.. Vi som skal slanke oss Anonymkode: 6887a...b36 Samme her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wait for it Skrevet 20. mai 2017 #659 Del Skrevet 20. mai 2017 1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev: Er jo dårlig gjort å snoke i kjærestens KG-profil om hun ikke vet hun er gjenkjent. I tillegg kan det jo slå tilbake ved at man leser ting man ikke ønsker å vite. Om hun fantaserer om naboen, osv. Ja, det er ikke kult. Nå sjekker ikke jeg hva min kjæreste skriver her inne, tittet innom for å svare på spørsmålet her i tråden. Jeg tror nok om jeg går inn for det så finner hun ut at det er meg. Venter på en PM jeg. Har absolutt ikke noe kontrollbehov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wait for it Skrevet 20. mai 2017 #660 Del Skrevet 20. mai 2017 2 minutter siden, -lykke- skrev: Hahahaha, skikkelig snik! Å, jeg håper hun avslører deg en dag! Det håper jeg hun gjør. Hadde egentlig trodd hun skulle avsløre meg da jeg åpent diskuterte barnenavn her inne, men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå