Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

...

Da er det enighet om økonomi og fordeling som er problemet deres. 

Ehm... ja. Og mitt forbruk ville fungert som bensin på bålet i den sammenheng, derfor holder jeg det hemmelig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er singel men har hatt en fast venn/sexpartner over flere år. Min hemmelighet er at jeg elsker han :rodmer:

Anonymkode: 00079...252

Dette eeeeer så dårlig idé. Come clean. Fortell ham/henne hvordan du føler. Dette kommer til å bite deg kraftig tilbake i rumpa. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spennende.

Jeg har et knulle-forhold til ei tilsynelatende fornøyd husmor der mannen ofte er ute på forretningesreise :)

Sikkert bare en tilfeldighet, men hun er skråsikker på at mannen ikke mistenker no. Hun er jo glad i han og ser frem til at han kommer hjem.

Anonymkode: d36f9...864

😂😂😂 

Anonymkode: 8a584...882

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg har slitt med anoreksi i flere år.

Anonymkode: 7ad19...c7e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg er så forferdelig dårlig i matte. Altså, jeg blir regnet for å være oppegående, reflektert og intelligent, med mastergrad og god jobb, men sannheten er at jeg ikke engang kan gangetabellen. Får helt angst når han spør meg om hverdagslige ting som skal regnes ut, måles o.l. Jeg finner alltid på en unnskyldning eller får en plutselig hostekule. Vi har vært sammen i mange år og jeg tror faktisk ikke han merker noe. Gruer meg til den dagen barnet vårt trenger hjelp med matteleksene. 

Noen verre? 😔

Anonymkode: 78d10...5a5

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adipose

At jeg faktisk blir skikkelig muggen når han ikke har egne D&D terninger, fordi mine liksom bringer han lykke eller noe. Syns overtro er teit, og vil ha terningene mine i fred. Men så er han så søt når han holder på at jeg bare lar det gå hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg er så forferdelig dårlig i matte. Altså, jeg blir regnet for å være oppegående, reflektert og intelligent, med mastergrad og god jobb, men sannheten er at jeg ikke engang kan gangetabellen. Får helt angst når han spør meg om hverdagslige ting som skal regnes ut, måles o.l. Jeg finner alltid på en unnskyldning eller får en plutselig hostekule. Vi har vært sammen i mange år og jeg tror faktisk ikke han merker noe. Gruer meg til den dagen barnet vårt trenger hjelp med matteleksene. 

Noen verre? 😔

Ååå jeg også sliter med gangetabellen. Og matte generellt :o. Jeg gleder meg til en eventuell unge skal lære gangetabellen da, for da kan jeg være med å lære den :P

Anonymkode: 5e978...352

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han vet ikke at jeg hadde sex med begge bestekompisene hans etter det ble slutt mellom oss. Han var en drittsekk som slo meg, derfor jeg gjorde det slutt. Har ikke dårlig samvittighet, han fortjener det. Håper han får vite det også. Begge tok kontakt for å vise avstand mot det han gjorde mot meg. 

Anonymkode: 057ed...1e4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han vet ikke at eksen min tvang til seg sex med meg én siste gang før han flyttet, etter jeg møtte samboeren min. 

Anonymkode: 12dbb...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen verre? 😔

Kanskje du har dyskalkuli?

Anonymkode: dd0f0...2ef

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun veit ikke at hennes utroskap for lenge siden ødela noe i forholdet som ikke lar seg reparere. Hun tror alt er bra nå, men det er det ikke. Forholdet kunne vært mye bedre.

Det har tatt meg noen år å innse at sviket, og hennes oppførsel i etterkant, har satt for dype spor. Det har gått for lang tid til at jeg kan bruke det som unnskyldning. Men jeg ser etter en vei ut. Håper hun "tråkker feil" så jeg kan si nok er nok og gå.....

Anonymkode: 059f5...176

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun veit ikke at hennes utroskap for lenge siden ødela noe i forholdet som ikke lar seg reparere. Hun tror alt er bra nå, men det er det ikke. Forholdet kunne vært mye bedre.

Det har tatt meg noen år å innse at sviket, og hennes oppførsel i etterkant, har satt for dype spor. Det har gått for lang tid til at jeg kan bruke det som unnskyldning. Men jeg ser etter en vei ut. Håper hun "tråkker feil" så jeg kan si nok er nok og gå.....

Hvis det plager deg enda så er det ikke for sent. Er du uansett sikker på at hun er ferdig med å være utro?

Anonymkode: 5e978...352

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han vet ikke at jeg ikke er så sikker på om jeg squirtet de første årene vi var sammen og hadde sex. Tror jeg kanskje tisset på meg. :sjenert: Har sluttet med det nå da. 

Han vet heller ikke at vi ikke sluttet å snuse sammen for 2-3 år siden. I'm still going strong.. :klaske:

Anonymkode: 933b6...7ee

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 25.10.2016 den 23.00, AnonymBruker skrev:

Tenkte meg at ungen din er bare noen måneder gammel :) mange mødre tenker og føler det samme som deg, du er ikke en dårlig mor fordi du føler det du føler. Søk hjelp, kanskje du har fått en fødselsdepresjon? Og morskjærligheten må ikke komme med en gang. Ta en dag om gangen og tenk på det positive med å være mamma :) jeg tror at disse følelsene vil avta før eller siden. Klem til deg. 

Anonymkode: 70744...ffc

Jo, hun ER en dårlig mor, og det vet hun selv også. Det er ikke noe annet å si om en kvinne som lar barnet sitt bo hos andre, og synes det er helt ok.

Anonymkode: d0e42...3dc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange veier ut, kjære deg! 

Fortell henne at du ikke elsker henne lengre feks? Det hender.. Man mister følelses, så hvis hun vil kjempe for forholdet så evt bli med et par mnd, eller si hardt mot hardt at du ikke vil. 

Vet og mange som er utro igjen bare for å slippe, men det er ikke så kult gjort.

Anonymkode: 3c47f...29f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 7.3.2017 den 12.35, AnonymBruker skrev:

Han vet ikke at eksen min tvang til seg sex med meg én siste gang før han flyttet, etter jeg møtte samboeren min. 

Anonymkode: 12dbb...dfe

Det der er ikke sex, det er voldtekt. 

Anonymkode: d9494...93a

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er kanskje ikke en så stor hemmelighet men.. 

Før jeg ble sammen med mannen min hadde jeg sett meg ut en noen som etter mitt syn var den kjekkeste ever! Jeg syns han var så kjekk at jeg gjorde han helt uoppnåelig for meg selv - turte ikke prøve engang. 

Ble sammen med min nåværende mann, og finner ut at kjekkasen er kompisen hans. Som har vært singel siden den gang vi ble sammen for maaange år siden. 

Har hele tiden tenkt å det ble å gå over, noe det ikke har.. Han er enda definisjonen av min drømmemann, og jeg har ikke helt gitt opp håpet.. Irriterer meg grønn over at jeg ikke prøvde meg da jeg hadde sjansen.

Bummer.. 

Anonymkode: 5113c...780

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje ikke en så stor hemmelighet men.. 

Før jeg ble sammen med mannen min hadde jeg sett meg ut en noen som etter mitt syn var den kjekkeste ever! Jeg syns han var så kjekk at jeg gjorde han helt uoppnåelig for meg selv - turte ikke prøve engang. 

Ble sammen med min nåværende mann, og finner ut at kjekkasen er kompisen hans. Som har vært singel siden den gang vi ble sammen for maaange år siden. 

Har hele tiden tenkt å det ble å gå over, noe det ikke har.. Han er enda definisjonen av min drømmemann, og jeg har ikke helt gitt opp håpet.. Irriterer meg grønn over at jeg ikke prøvde meg da jeg hadde sjansen.

Bummer.. 

Anonymkode: 5113c...780

Men har kameraten også en fin personlighet og kjemi med deg? Eller har han kun utsende?

Har mannen din personligheten?

Anonymkode: 69cd4...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...