Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

At den store pikken hans faktisk ikke var så digg som han trodde (eks)

Anonymkode: cd431...bda

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At den store pikken hans faktisk ikke var så digg som han trodde (eks)

Anonymkode: cd431...bda

Som du trodde 😂

Anonymkode: 54e57...d89

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Samboeren min vet jeg syntes Stian Blipp er en tidig fyr og at jeg liker å se underholdningen av han. Men han vet ikke at jeg har rotet med Stian på byn for mange år siden; før han ble kjent:fnise:

Anonymkode: 3c47f...29f

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg savner eksen min noe skikkelig, selv etter flere år. Og at jeg aldri har elsket noen like høyt som min eks. Men det blir aldri oss to igjen og jeg gjør nå det beste for at jeg og kjæresten skal ha det fint :). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Soss? skrev:

Han har nok merket det 😂 

Haha nei. Han sa en gang vi så på tv at han skjønner ikke folk som vil ha det. :P Men de er så små at det er vanskelig å se. Var flatbrystet fra før

Anonymkode: 4f3d3...e7b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha nei. Han sa en gang vi så på tv at han skjønner ikke folk som vil ha det. :P Men de er så små at det er vanskelig å se. Var flatbrystet fra før

Har du ikke arr? 🤔🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg elsker han. Jeg tør ikke å si det først. I tilfelle han ikke sier det tilbake. Som da viser den andre hemmeligheten - jeg er ekstremt redd for avvisning. 

Anonymkode: 7329c...532

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At et par år før jeg traff henne så hadde jeg en one night stand med hennes søster.

Anonymkode: b4117...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Soss? skrev:

Har du ikke arr? 🤔🤔

Jo, men de er under og synes ikke så godt med mindre det er sterkt lys.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men de er under og synes ikke så godt med mindre det er sterkt lys.

Haha, selvsagt har han sett det. Med mindre han er tilbakestående, that is.

Anonymkode: f4d9e...b55

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

At jeg helst vil være mest mulig alene, og at jeg er ulykkelig, selv om han er en fantastisk fin fyr. Han har mer og mer lyst til å satse på forholdet vårt, mens jeg blir mer og mer usikker. Han er snill, morsom og omsorgsfull, men han er veldig energisk og tar veldig mye plass. Jeg blir rett og slett litt sliten, fordi jeg er ganske innadvendt selv. Jeg synes også at vi har lite til felles, og at vi ikke snakker så godt sammen. Han sier stadig at han aldri har hatt så gode samtaler med tidligere kjærester, og jeg får like dårlig samvittighet hver gang. 😔

Anonymkode: 10e39...704

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg for inntil 2-3 år siden regelmessig tok kokain når jeg festet ..., men at jeg har vært nykter etter at hun flyttet inn til meg.

At jeg under ferien vår i Frankrike sist sommer hadde sex med venninnen til datter hennes ... Hun var 19/20 og det var definitivt hun som tok initiativet når min samboer og hennes datter var nede i byen hos frisøren. Jeg burde selvsagt ha stoppet henne, men klarte ikke å motstå fristelsen, og det ble en vill runde med sex. Kjørte venninnen til flyet på kvelden. Har hilst på henne senere, men det var en engangsforeteelse.

Anonymkode: 4585f...5fe

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg for inntil 2-3 år siden regelmessig tok kokain når jeg festet ..., men at jeg har vært nykter etter at hun flyttet inn til meg.

At jeg under ferien vår i Frankrike sist sommer hadde sex med venninnen til datter hennes ... Hun var 19/20 og det var definitivt hun som tok initiativet når min samboer og hennes datter var nede i byen hos frisøren. Jeg burde selvsagt ha stoppet henne, men klarte ikke å motstå fristelsen, og det ble en vill runde med sex. Kjørte venninnen til flyet på kvelden. Har hilst på henne senere, men det var en engangsforeteelse.

Anonymkode: 4585f...5fe

6494d9a65195279d35717e6d97375037c34660e076011dc05bcc67011a212df0.jpg.280c8d9368d430198c64cbc9f24823b5.jpg

Anonymkode: 4cd81...906

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gud så mange hemmeligheter her.. skjønner jo nå ar jeg må være verdens heldigste kvinne som tørr og stole 100% på min mann og dermed kan dele alle mine hemmeligheter såleis går dette begge veier. 

Det er så godt for kropp og sjel 😍

Min hemmelighet i alle år var at jeg ønsket meg en slik mann som jeg kunne ha tilitt til og tørre stole på. Har aldri stolt så mye på den andre parten.. redd for og bli sviktet regner jeg med. 

Anonymkode: 8a584...882

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hver gang jeg er på forretningsreise er jeg utro. Foretrekker unge lokale kvinner, men finner jeg ingen første kvelden, så tyr jeg til eskorter. 

Mann 38

Anonymkode: 4cd81...906

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...