Becks98 Skrevet 31. desember 2016 #501 Del Skrevet 31. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At han høyst sannsynlig ikke er biologisk far til eldstepoden Anonymkode: 91010...813 Håper både far og barn finner ut av det, og går fra deg. Begge to. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torgeeeir Skrevet 31. desember 2016 #502 Del Skrevet 31. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At han høyst sannsynlig ikke er biologisk far til eldstepoden Anonymkode: 91010...813 Sånne psykopatjævler som deg gjør at mange menn ber om DNA-test og tviler på kvinnene sine. Flott dame 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #503 Del Skrevet 31. desember 2016 8 minutter siden, Becks98 skrev: Håper både far og barn finner ut av det, og går fra deg. Begge to. Håper dette bare er tull, men hvis det er sant, så håper jeg karma biter henne i ræva og ingen vil ha noe med henne å gjøre. For hadde min mor gjort noe sånt mot meg, så hadde jeg kuttet henne ut av livet mitt for alltid! Tenk på han som faktisk er faren og ikke en gang vet det? Nei fysj. Le så lenge du kan. Anonymkode: 00d46...952 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelibabas Skrevet 31. desember 2016 #504 Del Skrevet 31. desember 2016 3 timer siden, babystøv skrev: jippi haha, smakte det godt eller? hahaha! uff, dette er så gøy!! Smakte kjempe godt! Så har planlagt en liten søt hevn 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. desember 2016 #505 Del Skrevet 31. desember 2016 Tråden er ryddet for personangrep og avsporing. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #506 Del Skrevet 31. desember 2016 På 21. oktober 2016 den 14.53, AnonymBruker skrev: Han vet ikke at jeg revurderer vårt forhold akkurat nå fordi jeg har mistet troen på fremtiden sammen med ham. Alt det han sa i starten er borte. De gode ordene er borte. Vi gjør ikke annet enn å sitte hjemme, spise og ha sex selv om jeg foreslår flere ting. Han involverer meg ikke i sitt liv og jeg har ikke hilst på noen mennesker fra hans hverdag. Jeg gir og har gitt mer. Nå begynner jeg å tvile, men holder igjen litt til for å se om det blir en endring. Anonymkode: 0fa06...f93 Høres ut som eksen min det der... Anonymkode: 62578...c75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #507 Del Skrevet 31. desember 2016 At jeg elsker en annen mann, enn ektemannen min❤ Anonymkode: 2e4ca...380 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #508 Del Skrevet 31. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: At jeg elsker en annen mann, enn ektemannen min❤ Anonymkode: 2e4ca...380 Så skill deg fra mannen din da hvis du ikke elsker han. Anonymkode: 00d46...952 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #509 Del Skrevet 1. januar 2017 Har i perioder lyst å rømme fra livet mitt her, er gift, har barn, hus og jobb, men i perioder ulykkelig, kunne ønske å starte på nytt Anonymkode: 32db4...1bd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #510 Del Skrevet 1. januar 2017 Jeg har så lyst å si til han at jeg elsker han. Men jeg klarer ikke. Tør ikke. Fordi jeg er en skikkelig pyse og synes det er kjempevanskelig å snakke om følelser. Også vet jeg ikke om han ville sagt det samme tilbake. Anonymkode: 7329c...532 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #511 Del Skrevet 1. januar 2017 På 31.12.2016 den 12.40, AnonymBruker skrev: Håper dette bare er tull, men hvis det er sant, så håper jeg karma biter henne i ræva og ingen vil ha noe med henne å gjøre. For hadde min mor gjort noe sånt mot meg, så hadde jeg kuttet henne ut av livet mitt for alltid! Tenk på han som faktisk er faren og ikke en gang vet det? Nei fysj. Le så lenge du kan. Anonymkode: 00d46...952 Det var tull Anonymkode: 91010...813 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #512 Del Skrevet 1. januar 2017 På 31.12.2016 den 17.35, AnonymBruker skrev: At jeg elsker en annen mann, enn ektemannen min❤ Anonymkode: 2e4ca...380 Ditto Anonymkode: b2f75...462 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #513 Del Skrevet 1. januar 2017 at jeg er innmari lesbisk Anonymkode: 163df...ac7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vackra Skrevet 2. januar 2017 #514 Del Skrevet 2. januar 2017 Til eks: At jeg gjorde det slutt fordi jeg følte meg ensom i forholdet, og traff noen andre, men jeg sa ikke dette fordi jeg ikke ville såre han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gangerolv Skrevet 2. januar 2017 #515 Del Skrevet 2. januar 2017 På 20.10.2016 den 22.19, AnonymBruker skrev: At jeg har en elsker... Anonymkode: 4e964...bbc Gratulerer Drittsekk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gangerolv Skrevet 2. januar 2017 #516 Del Skrevet 2. januar 2017 På 31.12.2016 den 17.35, AnonymBruker skrev: At jeg elsker en annen mann, enn ektemannen min❤ Anonymkode: 2e4ca...380 At det går an, hvorfor blir du? Det er jo utrolig dårlig gjort 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #517 Del Skrevet 2. januar 2017 Jeg vil gifte meg, men jeg er nervøs. Det er min største hemmelighet. Anonymkode: 2f5cc...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #518 Del Skrevet 3. januar 2017 På 31.10.2016 den 11.03, AnonymBruker skrev: Føler jeg kuppet tråden litt, og det er slett ikke meningen Tusen takk for så gode tilbakemeldinger Blir veldig glad for denne støtten fra et menneske vil meg godt i "andre enden" Helt ærlig, så har denne situasjonen hengt ved meg i så mange år, og det har vært så vondt til tider. Jeg skal lete lenge etter en som er så snill og omsorgsfull som han, og i tillegg er han jo veldig kjekk å se på, noe som absolutt ikke er et minus I dag tidlig tikket det inn en melding med ønske om en god dag, og takk for "samtalen" i går (vi skrev masse frem og tilbake på messenger) Det var et hjerte i den meldingen, og bare det får jo alt innvendig til å nesten eksplodere for min del Spennende er det jo også Han ville ringe i går, men datteren min sovnet litt seint, (sommerfugler i magen pga Halloween i dag ) og jeg tenker at hun ikke trenger å høre de første samtalene mellom oss Jeg henger nok litt igjen, og er litt nervøs, men har analysert situasjonen opp og ned, frem og tilbake, og jeg tror vel helt ærlig ikke at min x blir forbannet hvis vi skulle bli et par. Håper virkelig ikke det i alle fall.. Dem har ikke så tett kontakt i dag som tidligere, så det er for så vidt ikke et stort hinder sånn sett. Jeg er veldig spent og litt mer optimistisk med tanke på fremtiden nå Anonymkode: 61ca5...602 På 31.10.2016 den 11.03, AnonymBruker skrev: Føler jeg kuppet tråden litt, og det er slett ikke meningen Tusen takk for så gode tilbakemeldinger Blir veldig glad for denne støtten fra et menneske vil meg godt i "andre enden" Helt ærlig, så har denne situasjonen hengt ved meg i så mange år, og det har vært så vondt til tider. Jeg skal lete lenge etter en som er så snill og omsorgsfull som han, og i tillegg er han jo veldig kjekk å se på, noe som absolutt ikke er et minus I dag tidlig tikket det inn en melding med ønske om en god dag, og takk for "samtalen" i går (vi skrev masse frem og tilbake på messenger) Det var et hjerte i den meldingen, og bare det får jo alt innvendig til å nesten eksplodere for min del Spennende er det jo også Han ville ringe i går, men datteren min sovnet litt seint, (sommerfugler i magen pga Halloween i dag ) og jeg tenker at hun ikke trenger å høre de første samtalene mellom oss Jeg henger nok litt igjen, og er litt nervøs, men har analysert situasjonen opp og ned, frem og tilbake, og jeg tror vel helt ærlig ikke at min x blir forbannet hvis vi skulle bli et par. Håper virkelig ikke det i alle fall.. Dem har ikke så tett kontakt i dag som tidligere, så det er for så vidt ikke et stort hinder sånn sett. Jeg er veldig spent og litt mer optimistisk med tanke på fremtiden nå Anonymkode: 61ca5...602 Har du en update eller? Kjempefin greie, nesten litt filmaktig! :D Og bare sånn det er sagt, så har du holdt avstanden lenge nok, så go for it :D Anonymkode: 2ae62...0a2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #519 Del Skrevet 4. januar 2017 At jeg har bestemt meg for at det er han jeg vil dele livet mitt og gifte meg med. Men at jeg på samme tid er redd for å binde meg for alltid. Synes det virker så skummelt. Er så mange som skiller seg. Anonymkode: 7238a...341 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #520 Del Skrevet 4. januar 2017 På Monday, January 02, 2017 den 0.21, AnonymBruker skrev: Det var tull Anonymkode: 91010...813 Hvorfor tullet du med det? For å provosere? Anonymkode: a0716...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå