a l'orange Skrevet 30. desember 2016 #481 Del Skrevet 30. desember 2016 På 28. desember 2016 den 14.25, babystøv skrev: Han ler sammen med meg, og tror vel ikke helt egentlig på det selv. Så nei, han er en voksen mann og "truer" med å gå til åndenes makt. Tror ikke han hadde ledd av det om han hadde vært skikkelig redd, tror han har skjønt det for lenge siden. Men ja greit, jeg får være et ondt menneske da Tror du må kjenne oss som personer før du sier noe om hvordan jeg vil at han skal reagere på det jeg gjør. Vi har det morsomt sammen, og dette er egentlig bare en payback for alt han har gjort mot meg. Hadde bursdag i november der det første jeg får er en pakke som jeg MÅ åpne i sofaen, åpner den og ut kommer sikkert en kg glitter. Fikk en kake most i trynet 15 min før et jobbintervju. og dette er bare noe av det som skjer i vårt hus, så ja. Det er akkurat dette som gjør oss til vi.Jeg tuller litt med han, han tåler det. vi tåler det. Å herregud! Er det lov å spørre hvordan det gikk på det jobbintervjuet? (Jeg flirer sånn at det er vanskelig å skrive ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 30. desember 2016 #482 Del Skrevet 30. desember 2016 2 minutter siden, a l'orange skrev: Å herregud! Er det lov å spørre hvordan det gikk på det jobbintervjuet? (Jeg flirer sånn at det er vanskelig å skrive ) Jeg fikk ikke jobben, hahaha men tror ikke det bare skyldes kaken jeg fikk i planeten, selv om den var medskyldig fikk forresten salt istedenfor sukker på frokostblandingen min i dag tror han er revansjelysten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a l'orange Skrevet 30. desember 2016 #483 Del Skrevet 30. desember 2016 10 minutter siden, babystøv skrev: Jeg fikk ikke jobben, hahaha men tror ikke det bare skyldes kaken jeg fikk i planeten, selv om den var medskyldig fikk forresten salt istedenfor sukker på frokostblandingen min i dag tror han er revansjelysten! Hahaha, håper ikke bare det var det nei! Må si at dine innlegg var som balsam i en tråd som denne. Høres ut som dere har det morro i alle fall! Du får kanskje lage egen tråd med tips og triks 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 30. desember 2016 #484 Del Skrevet 30. desember 2016 10 minutter siden, a l'orange skrev: Hahaha, håper ikke bare det var det nei! Må si at dine innlegg var som balsam i en tråd som denne. Høres ut som dere har det morro i alle fall! Du får kanskje lage egen tråd med tips og triks Hehehe, godt å høre at andre også har litt humor. Vi koser oss masse og det er ikke bare tull hele tiden Men jeg tror humor, tull og tøys og latter er en god nøkkel i et forhold ja tror neimen jeg skal vurdere det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a l'orange Skrevet 30. desember 2016 #485 Del Skrevet 30. desember 2016 1 minutt siden, babystøv skrev: Hehehe, godt å høre at andre også har litt humor. Vi koser oss masse og det er ikke bare tull hele tiden Men jeg tror humor, tull og tøys og latter er en god nøkkel i et forhold ja tror neimen jeg skal vurdere det (Jeg tenkte faktisk på nøkkel...på å bytte ut nøkler og slike ting, men turde ikke skrive det man vet liksom aldri når sånt slår tilbake på en selv!) Åh åh åh...nå kommer jeg til å pønske nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 30. desember 2016 #486 Del Skrevet 30. desember 2016 3 minutter siden, a l'orange skrev: (Jeg tenkte faktisk på nøkkel...på å bytte ut nøkler og slike ting, men turde ikke skrive det man vet liksom aldri når sånt slår tilbake på en selv!) Åh åh åh...nå kommer jeg til å pønske nå! haha, jeg elsker rampestreker, jeg er en skikkelig ramp! jeg har allerede gjort en liten ramphandling i dag da, han er så utrolig glad i gele, så jeg lagde en ekstra porsjon bare til han i dag. hehe, men det er egentlig bare vann, gelatin og konditorfargeblir gøy å se reaksjonen hans i morgen når han får den servert (har faktisk laget i en hjerteform da) men den med nøkkel var ikke så dum du! kunne blitt en bra trio vi to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a l'orange Skrevet 30. desember 2016 #487 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) babystøv skrev (På 30.12.2016 den 20.07): haha, jeg elsker rampestreker, jeg er en skikkelig ramp! jeg har allerede gjort en liten ramphandling i dag da, han er så utrolig glad i gele, så jeg lagde en ekstra porsjon bare til han i dag. hehe, men det er egentlig bare vann, gelatin og konditorfargeblir gøy å se reaksjonen hans i morgen når han får den servert (har faktisk laget i en hjerteform da) men den med nøkkel var ikke så dum du! kunne blitt en bra trio vi to Åhmm...nå kom jeg på en gang jeg spiste noe jeg trodde var iskrem eller noe annen dessert, med sjokoladesaus på toppen....trodde jeg. Vel, sjokoladesausen VAR sjokoladesaus! (Den sjokoladesausen kamuflerte lukten av fiskepudding ganske greit ) Ja, vi kunne i det minste blitt en bra DUO Endret 27. november 2020 av a l'orange 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 30. desember 2016 #488 Del Skrevet 30. desember 2016 2 minutter siden, a l'orange skrev: Åhmm...nå kom jeg på en gang jeg spiste noe jeg trodde var iskrem eller noe annen dessert, med sjokoladesaus på toppen....trodde jeg. Vel, sjokoladesausen VAR sjokoladesaus! (Den sjokoladesausen kamuflerte lukten av fiskepudding ganske greit ) hahahahahablir så glad av å lese sånt, syns det er SÅ morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 30. desember 2016 #489 Del Skrevet 30. desember 2016 5 minutter siden, a l'orange skrev: Åhmm...nå kom jeg på en gang jeg spiste noe jeg trodde var iskrem eller noe annen dessert, med sjokoladesaus på toppen....trodde jeg. Vel, sjokoladesausen VAR sjokoladesaus! (Den sjokoladesausen kamuflerte lukten av fiskepudding ganske greit ) Ja, vi kunne i det minste blitt en bra DUO Ja, trio faktisk vi får finne en til da, haha, herregud går litt fort her skjønner jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 31. desember 2016 #490 Del Skrevet 31. desember 2016 4 timer siden, babystøv skrev: haha, jeg elsker rampestreker, jeg er en skikkelig ramp! jeg har allerede gjort en liten ramphandling i dag da, han er så utrolig glad i gele, så jeg lagde en ekstra porsjon bare til han i dag. hehe, men det er egentlig bare vann, gelatin og konditorfargeblir gøy å se reaksjonen hans i morgen når han får den servert (har faktisk laget i en hjerteform da) men den med nøkkel var ikke så dum du! kunne blitt en bra trio vi to Ja til egen tråd, pliiis! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #491 Del Skrevet 31. desember 2016 At jeg slettet nr hans mange ganger perioden vi traff hverandre (i et par år) Han var i perioder ganske fraværende så hver gang han ikke svarte meg eller ikke ringte tilbake så slettet jeg det... og tok fram nr igjen etter en ukes tid fra en lapp gravd ned i jorden til planten min. jeg klarte aldri å slette nr hans helt, for var så redd for å aldri få høre stemmen hans igjen. Jeg er glad for at var litt gal, for vi har vært sammen i 12 år og jeg elsker han enormt fortsatt og han meg❤ Anonymkode: f1d8c...130 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelibabas Skrevet 31. desember 2016 #492 Del Skrevet 31. desember 2016 7 timer siden, babystøv skrev: haha, jeg elsker rampestreker, jeg er en skikkelig ramp! jeg har allerede gjort en liten ramphandling i dag da, han er så utrolig glad i gele, så jeg lagde en ekstra porsjon bare til han i dag. hehe, men det er egentlig bare vann, gelatin og konditorfargeblir gøy å se reaksjonen hans i morgen når han får den servert (har faktisk laget i en hjerteform da) men den med nøkkel var ikke så dum du! kunne blitt en bra trio vi to Hahaha! Så gøy å lese om flere som oss! Kjæresten min dynket såpe i sjokolade en gang. Så jeg trodde så klart han var veldig glad i meg den dagen, giga sjokolade liksom! Så jeg tok en stor bit da 😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 31. desember 2016 #493 Del Skrevet 31. desember 2016 5 timer siden, Michelibabas skrev: Hahaha! Så gøy å lese om flere som oss! Kjæresten min dynket såpe i sjokolade en gang. Så jeg trodde så klart han var veldig glad i meg den dagen, giga sjokolade liksom! Så jeg tok en stor bit da 😂😂😂 jippi haha, smakte det godt eller? hahaha! uff, dette er så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 31. desember 2016 #494 Del Skrevet 31. desember 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #495 Del Skrevet 31. desember 2016 At han høyst sannsynlig ikke er biologisk far til eldstepoden Anonymkode: 91010...813 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LeilaS Skrevet 31. desember 2016 Populært innlegg #496 Del Skrevet 31. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: At han høyst sannsynlig ikke er biologisk far til eldstepoden Anonymkode: 91010...813 Å dette synes du er morsomt? 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 Populært innlegg #497 Del Skrevet 31. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: At han høyst sannsynlig ikke er biologisk far til eldstepoden Anonymkode: 91010...813 Er du helt psykopat eller? Har aldri sett et smilefjes så malplassert som det du nettopp har gjort. Anonymkode: 6bbce...f53 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moe999 Skrevet 31. desember 2016 #498 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) -- Endret 13. januar 2017 av moe999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 31. desember 2016 #499 Del Skrevet 31. desember 2016 At jeg er på Jodel og Kvinneguiden. At jeg har vært alvorlig psykisk syk, at jeg går på medisiner, har hatt en personlighetsforstyrrelse, alt det fucka jeg har gjort mot meg selv i årene før jeg møtte ham og andre slike tabubelagte ting har aldri vært noen hemmelighet. Men at jeg har bruker her inne, det får han ikke vite. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lattea Skrevet 31. desember 2016 #500 Del Skrevet 31. desember 2016 Tja, det må være at jeg er ensom i forholdet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå