AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #401 Del Skrevet 14. desember 2016 Samboeren vet ikke at jeg drømmer om å knulle Helene Drage hardt i rompa. Anonymkode: 0bd25...b67 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #402 Del Skrevet 14. desember 2016 Mannen min klager alltid over at favoritt T-skjortene hans forsvinner hver gang han kommer hjem. Pga jobben er han bortreist store deler av året. Jeg skylder på tørketrommelen, ikke vet han at jeg stjeler et plagg hver gang han er hjemme så jeg har noe fra han å legge inntill meg når jeg sover alene Anonymkode: 3b7c3...7fa 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #403 Del Skrevet 21. desember 2016 At jeg ikke har noen å ha hemmeligheter for. Slitt psykisk i mange år, mista samboer, hus og hjem. Familie og venner har gitt meg opp, å eneste grunn til at jeg ikke tar mitt eget liv. Er at jeg klarer ikke å forlate bikkja mi, min eneste venn og sytråd som holder meg igjen på denne jord. #haterjula Anonymkode: edd6d...e5d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #404 Del Skrevet 21. desember 2016 Hun vet ikke at jeg var jomfru fram til jeg var 30. Og at jeg har vært hos 15 ligg med prostituerte siden. Første gangen var den mest traumatiske opplevelsen jeg hadde. Så jeg brukte de som seksualterapi. Etter den femte gangen slutta hattankene og angsten. Etter den tiende gangen kunne jeg endelig være tilstede Etter den femtende gangen følte jeg at jeg til dels mestret det tekniske og var komfortabel. Brukte årene fra 33 til 34 på å hore rundt på byen. Har vært sammen i ett år nå. Hun vet jeg ikke har hatt kjæreste, og det er jo ikke noen løgn. Men antallet sexpartnere jeg melder er kun de jeg møtte på byen. Uten horene hadde jeg aldri klart å bli sammen med ei dame som er så bra som hun jeg har nå. Den indre kampen jeg hadde mot meg selv var forferdelig. Måtte tenke lenge og hardt. Virkelig slite med all skammen jeg følte. Det å bli horekunde var foreferdelig. Men det var et nødvendig onde, og det ga sine resultater. Så idag angrer jeg ikke i det hele tatt. Har ikke fått en eneste sykdom heller, så jeg ser virkelig ikke problemet. Men om jeg forteller henne (hun er totalt imot prostitusjon), så mister jeg henne. Hun er lykkelig sier hun, og hun har det fint iforholdet. Hvorfor skal jeg ødelegge noe godt, bare pga prinsippet om at ærlighet er ALT i et forhold? I dette tilfellet er det faktisk ikke det. For dere som mener at det er "bare å gå på byen og få seg noe, ikke vits på kjøpe", har aldri vært en mann. Anonymkode: ac64b...f56 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #405 Del Skrevet 22. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun vet ikke at jeg var jomfru fram til jeg var 30. Og at jeg har vært hos 15 ligg med prostituerte siden. Første gangen var den mest traumatiske opplevelsen jeg hadde. Så jeg brukte de som seksualterapi. Etter den femte gangen slutta hattankene og angsten. Etter den tiende gangen kunne jeg endelig være tilstede Etter den femtende gangen følte jeg at jeg til dels mestret det tekniske og var komfortabel. Brukte årene fra 33 til 34 på å hore rundt på byen. Har vært sammen i ett år nå. Hun vet jeg ikke har hatt kjæreste, og det er jo ikke noen løgn. Men antallet sexpartnere jeg melder er kun de jeg møtte på byen. Uten horene hadde jeg aldri klart å bli sammen med ei dame som er så bra som hun jeg har nå. Den indre kampen jeg hadde mot meg selv var forferdelig. Måtte tenke lenge og hardt. Virkelig slite med all skammen jeg følte. Det å bli horekunde var foreferdelig. Men det var et nødvendig onde, og det ga sine resultater. Så idag angrer jeg ikke i det hele tatt. Har ikke fått en eneste sykdom heller, så jeg ser virkelig ikke problemet. Men om jeg forteller henne (hun er totalt imot prostitusjon), så mister jeg henne. Hun er lykkelig sier hun, og hun har det fint iforholdet. Hvorfor skal jeg ødelegge noe godt, bare pga prinsippet om at ærlighet er ALT i et forhold? I dette tilfellet er det faktisk ikke det. For dere som mener at det er "bare å gå på byen og få seg noe, ikke vits på kjøpe", har aldri vært en mann. Anonymkode: ac64b...f56 Jeg syns du gjør rett i å ikke fortelle jeg, det er fortid, du er frisk, og du virker reflektert rundt det. Jeg hadde foretrukket å ikke vite. Anonymkode: 673b8...230 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #406 Del Skrevet 22. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun vet ikke at jeg var jomfru fram til jeg var 30. Og at jeg har vært hos 15 ligg med prostituerte siden. Første gangen var den mest traumatiske opplevelsen jeg hadde. Så jeg brukte de som seksualterapi. Etter den femte gangen slutta hattankene og angsten. Etter den tiende gangen kunne jeg endelig være tilstede Etter den femtende gangen følte jeg at jeg til dels mestret det tekniske og var komfortabel. Brukte årene fra 33 til 34 på å hore rundt på byen. Har vært sammen i ett år nå. Hun vet jeg ikke har hatt kjæreste, og det er jo ikke noen løgn. Men antallet sexpartnere jeg melder er kun de jeg møtte på byen. Uten horene hadde jeg aldri klart å bli sammen med ei dame som er så bra som hun jeg har nå. Den indre kampen jeg hadde mot meg selv var forferdelig. Måtte tenke lenge og hardt. Virkelig slite med all skammen jeg følte. Det å bli horekunde var foreferdelig. Men det var et nødvendig onde, og det ga sine resultater. Så idag angrer jeg ikke i det hele tatt. Har ikke fått en eneste sykdom heller, så jeg ser virkelig ikke problemet. Men om jeg forteller henne (hun er totalt imot prostitusjon), så mister jeg henne. Hun er lykkelig sier hun, og hun har det fint iforholdet. Hvorfor skal jeg ødelegge noe godt, bare pga prinsippet om at ærlighet er ALT i et forhold? I dette tilfellet er det faktisk ikke det. For dere som mener at det er "bare å gå på byen og få seg noe, ikke vits på kjøpe", har aldri vært en mann. Anonymkode: ac64b...f56 Jeg syns det går litt under samme prinsipp er at det er ikke løgn å la være å fortelle hvor mange sexpartnere man har hatt TIDLIGERE! så lenge du ikke er utro så! du hadde tydeligvis en god grunn for deg selv og du kom heldig ut av det, men det er alle de andre som kjøper fordi de kan selv om de har sex med andre også uten noe problem. For deg bunnet det jo mest i usikkerhet virker det som, at du følte du måtte lære deg opp. Du er heldig som ikke ble smittet av noe. Nå kan du legge fortiden bak deg, men ikke kjøp flere for nå er ikke behovet der! Jeg er for at folk kan leie prostituerte, de som ikke kan få seksuell nærhet som normalt (f.eks mange med psykisk utviklingshemming eller lignende.) Må føles trygt og de prostituerte må være godt ivaretatt med riktig lønn og mest mulig trygge arbeidsforhold! Sterk motstander om bruk av prostituerte som er ofre for menneskehandel og andre i dyp krise Anonymkode: f1d8c...130 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #407 Del Skrevet 22. desember 2016 Min eneste hemmelighet er at jeg egentlig skulle "dumpe" ham på vår fjerde date. Jeg trodde aldri at jeg kom til å bli interessert i ham. Så forelsket jeg meg i løpet av akkurat den daten, da, og takk gud! Han er det beste som noensinne har skjedd meg. Det er jo ingen big deal, egentlig, for vi har vært lenge sammen nå. Jeg har bare ikke samvittighet til å fortelle ham sannheten når han snakker om hvordan vi bare klikket helt fra første date og at det var kjærlighet ved første blikk. Anonymkode: 92bfb...104 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 22. desember 2016 #408 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg og samboeren er en del borte fra hverandre og da skriver han alltid til meg - hele tiden! Får veldig søte meldinger om at han savner meg og sånn, men noen ganger later jeg som jeg går i seng en time før slik at jeg kan se Netflix uten forstyrrelser. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 22. desember 2016 #409 Del Skrevet 22. desember 2016 - Vi gav bort hunden min til noen venner i sommer, fordi han hadde bitt ungen vår til blods, og vi skulle flytte til et land hvor hunden uansett ikke ville hatt det særlig bra.MEN jeg savner den hunden så vanvittig mye, han var min første hund, og selvom han viste seg å ha en del bagasje så var jeg så utrolig glad i ham. Noen ganger drømmer jeg om å reise tilbake og ta han tilbake, vet det er urealistisk men greier ikke å la være å tenke på ham:/ Samboer lurer noen ganger på om jeg er deprimert, men sannheten er at jeg savner hunden min så mye. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 22. desember 2016 #410 Del Skrevet 22. desember 2016 Denne tråden minna meg om Post Secret nettsiden (og appen de hadde). Litt godtvondt å lese. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #411 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg prøver å bli gravid, uten at samboer vet om det... Sier jeg er på pillen, mens jeg bare later som jeg tar pillene. Han har ikke noe lyst på barn enda, men jeg holder på å dø av lengsel av et barn. Føler meg skikkelig rotten.... Anonymkode: 6ec18...d58 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #412 Del Skrevet 22. desember 2016 Er forelsket i en annen. Det er så vondt. Hater kroppen hans. Feit, full av strekkmerker og han svetter som en gris når vi har sex. Fælt av meg, men jeg tenner ikke på han lenger. Anonymkode: 4804a...e91 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #413 Del Skrevet 22. desember 2016 Mannen vet ikke at jeg hadde tenkt å ta en hemmelig fridag i morgen, helt for meg selv. Det er vel ikke helt stuereint, siden vi har barn, hytte osv. og planlegger alt sammen for å få ting til å gå rundt. Så planen var å trene, handle julegave til han, ligge på sofaen og se på tv-serier o.l. før jula braker løs. Men så skulle plutselig han også ta seg fri for å drive med oppussing, og det både spolerte planene mine og ga meg veldig dårlig samvittighet. Det er ikke de store tingene jeg skjuler for mannen min, men en del små. Anonymkode: 3832f...ab7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 22. desember 2016 #414 Del Skrevet 22. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å bli gravid, uten at samboer vet om det... Sier jeg er på pillen, mens jeg bare later som jeg tar pillene. Han har ikke noe lyst på barn enda, men jeg holder på å dø av lengsel av et barn. Føler meg skikkelig rotten.... Anonymkode: 6ec18...d58 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 22. desember 2016 #415 Del Skrevet 22. desember 2016 Noen ganger vasker jeg ikke pikken min etter analsex, og dama ender opp med å gjøre ass-to-mouth uten å være klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #416 Del Skrevet 22. desember 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns du gjør rett i å ikke fortelle jeg, det er fortid, du er frisk, og du virker reflektert rundt det. Jeg hadde foretrukket å ikke vite. Anonymkode: 673b8...230 Takk for tilbakemelding. Det er det jeg også tenker, at hun ikke vil vite. 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det går litt under samme prinsipp er at det er ikke løgn å la være å fortelle hvor mange sexpartnere man har hatt TIDLIGERE! så lenge du ikke er utro så! du hadde tydeligvis en god grunn for deg selv og du kom heldig ut av det, men det er alle de andre som kjøper fordi de kan selv om de har sex med andre også uten noe problem. For deg bunnet det jo mest i usikkerhet virker det som, at du følte du måtte lære deg opp. Du er heldig som ikke ble smittet av noe. Nå kan du legge fortiden bak deg, men ikke kjøp flere for nå er ikke behovet der! Jeg er for at folk kan leie prostituerte, de som ikke kan få seksuell nærhet som normalt (f.eks mange med psykisk utviklingshemming eller lignende.) Må føles trygt og de prostituerte må være godt ivaretatt med riktig lønn og mest mulig trygge arbeidsforhold! Sterk motstander om bruk av prostituerte som er ofre for menneskehandel og andre i dyp krise Anonymkode: f1d8c...130 Takk for svar. Det må sies at det kun var 2 av de mange prostiutuerte jeg dro til, som egentlig behandlet meg bra. Jeg ble behandlet som et stykke kjøtt, fikk elendig kundeservice, og ofte fikk jeg mindre tid enn det jeg hadde betalt for. Sexen var elendig (hun lukket øynene og bare lå der). Det var ikke noe innsats fra hennes side om å prøve å gjøre en innsats. Og det var også et par som svindlet meg (var på bordell, de tok betalt for 2 timer, istedet for 1). Jeg er så sykt heldig at den første jeg hadde sex med faktisk var et empatisk menneske. Hun prøvde stresse, da jeg lå der helt lamemt av frykt og hattanker. Med kyss på kinn og at hun strøk på meg. Uten henne hadde jeg aldri i verden hatt sex igjen. Hadde jeg møtt noen av de andre, så hadde det vært game over. Det er ikke alltid slik at horene er ofrene i slike sammenhenger. De sårbare og usikre gutta er også ofre. De blir utnyttet de også, og de blir også brukt. Tro det eller ei. Mange av horene jeg så på bordellet hadde mistet livsgnisten, og hadde blitt ulver som drev rovdrift. Det var heller ikke slik at bordellet var fylt opp med ekle mannfolk. Jeg så mannfolk som lett kunne fått seg noe på byen også. Familiefedre. Alle typer menn egentlig. Lista er lang. Jeg tok meg også tiden til å snakke med noen av horene på bordellet. Jeg er mer imot prostitusjon når jeg ser hva det gjør med horene, ikke nødvendigvis menneskehandelen. For det er en ikke-sak på ordentlige bordeller. Jeg er mer bekymret over at de mister totalt livsgnisten og blir ulver. Er skremmende å se på egentlig. De trenger psykologer og et støtteapparat for å hjelpe de psykisk om de skal jobbe som prostituerte. Den største trusselen er ikke voldelige menn, eller bakmenn fra menneskhandel. Men det er hun selv og hennes indre sjeleliv som går i tusen knas. Er vel egentlig meningsløst for meg å fortelle noe sånt, for damer flest har gjort seg opp en mening fra før, og så har de faktisk aldri snakket med horene selv. Bare lyttet til de, istedet for bare å bastant prøve å spre sine meninger på de. Anonymkode: ac64b...f56 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #417 Del Skrevet 22. desember 2016 *hun prøvde fjerne stresset skulle det stå Anonymkode: ac64b...f56 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #418 Del Skrevet 22. desember 2016 Att jeg er kjempe glad for att jobben og syke barn gjorde så at jeg slapp å feire julaften med særboern og hans barn og barnebarn . Koselig folk . Men slaver rundt mesteparten av dagen for ingen hjelper til . Sier til mannen at huff så lei jeg er fordi jeg ikke får vært der . Men er egentlig letta. Anonymkode: 45967...c21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #419 Del Skrevet 22. desember 2016 At jeg er sykt sprengkåt på tanta hennes. Inngiftet tante på 50+, litt jålete snobbetype. Klær seg jævla elegant og i mine øyne sexy. Ofte skjørt med innsving som sitter som et skudd og fremhever den deilige rompa . Brede hofter og passe store pupper. Bruker tung og eggende kjerringparfyme, trigger....hisser. Jeg blir steinhard og må av og til på dass å dra en kjapp runk. Hun skulle bare ha visst hvem jeg har på netthinna og fantaserer om når hun er extra fornøyd med sexen ...... Spesielt når vi har vært i familieselskap der tante har deltatt og gjerne kledd seg litt extra "fint". Da kan hun knapt gå dagen etter ..... He he Anonymkode: 4cb63...434 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #420 Del Skrevet 22. desember 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun vet ikke at jeg var jomfru fram til jeg var 30. Og at jeg har vært hos 15 ligg med prostituerte siden. Første gangen var den mest traumatiske opplevelsen jeg hadde. Så jeg brukte de som seksualterapi. Etter den femte gangen slutta hattankene og angsten. Etter den tiende gangen kunne jeg endelig være tilstede Etter den femtende gangen følte jeg at jeg til dels mestret det tekniske og var komfortabel. Brukte årene fra 33 til 34 på å hore rundt på byen. Har vært sammen i ett år nå. Hun vet jeg ikke har hatt kjæreste, og det er jo ikke noen løgn. Men antallet sexpartnere jeg melder er kun de jeg møtte på byen. Uten horene hadde jeg aldri klart å bli sammen med ei dame som er så bra som hun jeg har nå. Den indre kampen jeg hadde mot meg selv var forferdelig. Måtte tenke lenge og hardt. Virkelig slite med all skammen jeg følte. Det å bli horekunde var foreferdelig. Men det var et nødvendig onde, og det ga sine resultater. Så idag angrer jeg ikke i det hele tatt. Har ikke fått en eneste sykdom heller, så jeg ser virkelig ikke problemet. Men om jeg forteller henne (hun er totalt imot prostitusjon), så mister jeg henne. Hun er lykkelig sier hun, og hun har det fint iforholdet. Hvorfor skal jeg ødelegge noe godt, bare pga prinsippet om at ærlighet er ALT i et forhold? I dette tilfellet er det faktisk ikke det. For dere som mener at det er "bare å gå på byen og få seg noe, ikke vits på kjøpe", har aldri vært en mann. Anonymkode: ac64b...f56 Takk. Jeg jobber som prostituert i perioder, når jeg har tid og overskudd til det, og historier som din gjør at jeg får lyst til å fortsette med det. Anonymkode: bd2d4...ed1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå