Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at han var utro mot meg i sommer, men han vet ikke at jeg vet. 

Anonymkode: b214a...d7a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10/21/2016 den 11.28, AnonymBruker skrev:

Den største?

Tja. 

En lang periode i forholdet vårt hadde jeg et crush på en av hans beste venner.

De første par årene i forholdet vårt faket jeg orgasmer. 

Jeg fantaserer om andre mens vi har sex. 

Vet ikke hva som er værst? 

Anonymkode: b423d...103

alle . du er helt forferdelig egentlig ...skjønner at du gjemmer deg under anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg fant en pakke med kondomer i reisebagen hans, som han hadde med seg på kompistur i høst og at han har vært utro mot meg:cry3:

Anonymkode: 42a97...556

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke kjæreste, men den store hemmeligheten jeg kommer til å holde på når jeg får er at jeg har vært alvorlig bulimiker. Jeg kommer alltid til å være redd for tilbakefall, men må ta det når det eventuelt skjer. Jeg har det godt med meg selv nå, og å ha en kjæreste som vet om dette ville bare ført til at han stresset i situasjoner som ikke er skumle for meg lenger og passet på meg når jeg ikke trengte det. Jeg trenger ikke påminnelser om at jeg slet kraftig med dette, og kommer derfor ikke til å snakke om det.

Anonymkode: 2d1c0...7de

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du ikke sagt noe? Klarer du å fortsette forholdet og være sammen med han og late som ingenting? 

Anonymkode: 6bbce...f53

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Trex90 skrev:

alle . du er helt forferdelig egentlig ...skjønner at du gjemmer deg under anonym

Helt forferdelig er hun ikke. Å bli forelsket kan skje oss alle. Så lenge hun lot det bli ved det har hun ikke gjort noe galt. Å fake orgasmer hadde hun nok en god intensjon ved, selv om det er dumt for både ham og henne. Å fantasere om andre mens man har sex er da heller ikke uvanlig. Ikke vær så prippen. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10/21/2016 den 21.50, AnonymBruker skrev:

At jeg bare kommer til å være sammen med han mens jeg studerer. Digg å slippe å ta studielån og jobbe. 

Anonymkode: dd5a1...8eb

vist du går gjennom tråde n her så er de fleste her som har fantasert om kompisen til mannen eller en annen, det er jo akkurat det samme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, -Skylar skrev:

Det henger jo ikke helt på greip? 

Det jeg mener er at jeg og kjæresten min har et veldig åpent og ærlig forhold og jeg stoler 100% på ham, og om det er noe han har valgt å ikke fortelle meg,  så stoler jeg på at det ikke er noe det er viktig for meg å vite uansett :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent statistisk sett vil jo ca. 1 av 10 av dere her inne ha en mann som har kjøpt sex minst én gang. Ikke nødvendigvis utro, men mest sannsynlig før dere ble sammen. Litt spesielt å tenke på siden det på KG vel er det verste en mann kan gjøre så vidt jeg vet (med unntak av voldtekt selvsagt)..... :)

Leser med fascinasjon de som skriver sånne ting som "Vi har ingen hemmeligheter, og forteller hverandre ALT". Én ting er i allefall sikkert; INGEN (I allefall en forsvinnende liten andel) vil fortelle sin kjæreste at de har kjøpt sex. Det er en hemmelighet de nok tar med seg i grava. Greit å tenke på for flere av dere som er så påståelige om at han ikke har noen hemmeligheter.

Statistikk lyver ikke.

Anonymkode: 91010...813

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke oppdaget det da? Slik at han vet at du vet at han var utro, men at du ikke vet at han vet at du vet og tror at du vet at han var utro?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rent statistisk sett vil jo ca. 1 av 10 av dere her inne ha en mann som har kjøpt sex minst én gang. Ikke nødvendigvis utro, men mest sannsynlig før dere ble sammen. Litt spesielt å tenke på siden det på KG vel er det verste en mann kan gjøre så vidt jeg vet (med unntak av voldtekt selvsagt)..... :)

Leser med fascinasjon de som skriver sånne ting som "Vi har ingen hemmeligheter, og forteller hverandre ALT". Én ting er i allefall sikkert; INGEN (I allefall en forsvinnende liten andel) vil fortelle sin kjæreste at de har kjøpt sex. Det er en hemmelighet de nok tar med seg i grava. Greit å tenke på for flere av dere som er så påståelige om at han ikke har noen hemmeligheter.

Statistikk lyver ikke.

Oooops

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eugene Wrayburn
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Statistikk lyver ikke.

Du må være ufattelig naiv om du tror på det du skrev der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, ekkoet skrev:

Han har ikke oppdaget det da? Slik at han vet at du vet at han var utro, men at du ikke vet at han vet at du vet og tror at du vet at han var utro?

Akk, et klassisk "Friends- plott" : But they don`t know, that we know, that they know, that we know!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At planen egentlig var å ligge med en annen den første natta vi lå sammen. Er glad for at det gikk som det gikk, men har utrolig dårlig samvittighet for det og tror nok det er noe jeg skal ta med meg i grava.

Anonymkode: f9ff1...e8d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvskading. Enten så har han en ide, eller så må han tro jeg er jævlig klumsete. 

Jeg får hjelp, men noen ganger så hjelper det ikke å ta seg en tur, og det slukner fullstendig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var utro (one night stand), og når han fortalte meg latet jeg som jeg ble skikkelig såret og lei meg over at han hadde gjort det. Tror han hadde tatt det ille opp hvis jeg ikke hadde reagert noe særlig/sagt det var greit. Tror han dog var ovverrasket over hvor fort jeg "tok det bra" og sa det ordnet seg osv.

Men sannheten var at jeg egentlig ga faen faen, gir faen, og syntes bare det var fint han hadde fått seg et ligg som var litt spennende. Ble egentlig litt tent over at han hadde ligget med en annen dame, og følte meg ikke "sveket" i det hele tatt.

Han var skikkelig lei seg/beklagende i over et år etterpå. 

Anonymkode: aac5f...06b

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At planen egentlig var å ligge med en annen den første natta vi lå sammen. Er glad for at det gikk som det gikk, men har utrolig dårlig samvittighet for det og tror nok det er noe jeg skal ta med meg i grava.

Anonymkode: f9ff1...e8d

Er du Monica i FRIENDS?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om hvor mange partnere jeg har hatt, jeg har vert utro mot xn og sjønte dermed at de var første og sistegang jeg skulle vere de. 

gjorde de slutt etterpå men. nå er begge lykkelige i nye forhold. jeg kommer ikke til og vere utro igjen. samvittigheten var jævlig

Anonymkode: fdd78...29b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...