Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Hubbabubba2014 skrev:

Fy fader! 😠

Ønsker deg lykke til, og alt godt. Klem

Takk. Gjorde det slutt i kveld da jeg fant ut at søsteren hans drev å fortalte andre at det var min feil at han var utro, fordi jeg er så fæl. Jeg har virkelig ikke blir kalt så mye forferdelige greier i hele mitt liv, og fått så lange personlige angrep før. Skjønner ikke hvorfor han har vært med meg i så mange år når dette er tydeligvis hvordan han ser på meg. 

Anonymkode: 6bbce...f53

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Gjorde det slutt i kveld da jeg fant ut at søsteren hans drev å fortalte andre at det var min feil at han var utro, fordi jeg er så fæl. Jeg har virkelig ikke blir kalt så mye forferdelige greier i hele mitt liv, og fått så lange personlige angrep før. Skjønner ikke hvorfor han har vært med meg i så mange år når dette er tydeligvis hvordan han ser på meg. 

Går det bra med deg? Hva skjedde? Hva sa du? Åssen tok han det? 

Håper alt ordner seg, du får det mye bedre uten han. Du kommer til å finne en som setter pris på deg og behandler deg som en prinsesse ❤️

Anonymkode: 1dfcc...2d4

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Går det bra med deg? Hva skjedde? Hva sa du? Åssen tok han det? 

Håper alt ordner seg, du får det mye bedre uten han. Du kommer til å finne en som setter pris på deg og behandler deg som en prinsesse ❤️

Jeg har aldri vært mer på bunnen enn det jeg føler meg nå. Alt er min feil i følge han. Min feil at vi har endt opp her. Synd er det i alle andre rundt oss, men med meg er det bare synd i som kunne synke så lavt å ødelegge alt. Listen er lang over hvor forferdelig jeg er i følge han, men han er jo ikke ufin da han bare kommer med fakta. 

Det verste av alt er vel at jeg enda elsker denne mannen. Hvordan går det an? Nå vil han ta fra meg barna våre som jeg har hatt omtrent hele ansvaret for når han har prioritert egne interesser og hobbyer. 

Føler jeg har kastet bort halve livet, og sitter igjen som damaged goods...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært mer på bunnen enn det jeg føler meg nå. Alt er min feil i følge han. Min feil at vi har endt opp her. Synd er det i alle andre rundt oss, men med meg er det bare synd i som kunne synke så lavt å ødelegge alt. Listen er lang over hvor forferdelig jeg er i følge han, men han er jo ikke ufin da han bare kommer med fakta. 

Det verste av alt er vel at jeg enda elsker denne mannen. Hvordan går det an? Nå vil han ta fra meg barna våre som jeg har hatt omtrent hele ansvaret for når han har prioritert egne interesser og hobbyer. 

Føler jeg har kastet bort halve livet, og sitter igjen som damaged goods...

Jeg er også igjennom et brudd nå, og det er noe av det verste som finnes. Hvis han snakker sånn til deg, så sier det bare litt om han, ikke om deg. Du må stille deg spørsmål: 

hvis han kan snakke sånn til meg nå, kommer han til å endre seg? 

Hvis han er utro mot deg, har han respekt for deg? 

Selvfølgelig elsker du han, og det kommer du til å gjøre lenge, kanskje foralltid. Men det kommer en dag der du ser at du har det mye bedre uten han. Det er en ting du ikke kan la han ta ifra deg og det er selvrespekten din!! Barna er dine også, så han kan ikke ta ifra deg barna. Det er han som mest sannsynlig taper om han tar det til retten. Dette ordner seg.  Stå med hevet hodet, og bevis for alle at ingen behandler deg som dritt ❤️ 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg ble seksuelt misbrukt av fosterbroren min som barn. Det er det ingen som vet. Ikke engang mamma...

At jeg ofte ønsker vi aldri giftet oss.

Anonymkode: 1b035...a4e

Wait, what? Misforsto jeg noe helt fundamentalt nå, eller har du giftet deg med fosterbroren din? 

Jeg forsto ikke helt hva du skreiv. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Luxor skrev:

Wait, what? Misforsto jeg noe helt fundamentalt nå, eller har du giftet deg med fosterbroren din? 

Jeg forsto ikke helt hva du skreiv. 

Tror det er to forskjellige hemmeligheter, om jeg forsto riktig :vetikke:

Anonymkode: 358c8...028

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er to forskjellige hemmeligheter, om jeg forsto riktig :vetikke:

Anonymkode: 358c8...028

Åh. OK. Nå forsto jeg kanskje litt bedre. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2016 den 10.05, Leoria skrev:

Jeg er glad for at jeg må tenke meg veldig godt om her :P 

Når jeg serverer mat så prøver jeg å dele helt likt, men jeg tar bevisst den det ser ut som det er mest på til meg selv... og de FÅ gangene jeg gir han den med mest på så føler jeg meg som verdens snilleste .. heheh

Samme her! :hoho:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kameraten hans tok meg bakifra mens vi lå i samme seng..

Anonymkode: 23a89...0b1

phhuuu. Godt det ikke var forfra. Bakfra er langt mindre intimt og dermed lettere å tilgi!  :tommelopp:

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiser om natta og nyter lukten. Knipser snottikker rundt omkring på soverommet. 

Anonymkode: 5c5cb...bd1

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg traff ham fikk jeg et barn som jeg adopterte bort.

Tar den anonym. Jepp, best det.

Anonymkode: c7718...9e1

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vet ikke at jeg har hatt sex med en av kameratene mine. Det var lenge før jeg traff mannen min, men kompisen min var utro. 

Han har mistanke, men ingen bevis på at jeg smugspiser snop i sengen på kvelden etter han har sovnet :P

Anonymkode: 71380...ef4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg egentlig ikke var forelsket i han da vi ble sammen. Jeg var alltid den stille, sjenerte og ganske nerdete jenta i tenåra. Møtte han da jeg var 19, og han var den første som viste interesse for meg på "kjærestemåten". Jeg ville egentlig bare teste å ha kjæreste, miste jomfrudommen o.l.

Nå 10 år senere er vi gift og venter barn. Jeg elsker han, og er helt sikker på at han er den beste mannen som finnes for meg. Men det at han aldri gav meg sommerfugler i starten av forholdet, det skal jeg holde for meg selv til jeg dør...

Anonymkode: b73ee...fe5

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, skruf skrev:

Jeg kan ikke fordra skalldyr, så da vi startet å date så sa jeg til han at jeg er allergisk mot skalldyr da han tenkte å diske opp med reker, loff og hvitvin pga jeg syntes det var så flaut å være voksen og si "jeg liker ikke" om mat..

Nå har vi vært gift i over 10 år og han tror fortsatt jeg er allergisk mot skalldyr...:sjenert:

Jeg er dessverre også "allergisk"! :ph34r:

Anonymkode: 6ce91...ef5

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...