Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å overraske xn med kalendergave i år ,men jeg er helt tom for ideer.Vi skal feire jul sammen og jeg har veldig lyst til å finne på fine,og billige kalendergaver til han.Tips noen?

Anonymkode: dca93...239

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

60år? X'en?🙄

Anonymkode: bdb86...81a

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

60år? X'en?🙄

Anonymkode: bdb86...81a

Var det noe rart med det?

Anonymkode: 0288f...4c5

• Liker 3
Skrevet

Hva liker denne mannen på 60? Ingen av de mennene jeg kjenner på 60, ville jeg klart å finne på kalendergaver til, bortsett fra kanskje noen ølflasker og et par spekepølser/sjokolade/potetgull/sokker. Ville gått for noe sånt, men du burde jo vite hva han faktisk liker/kan ha bruk for bedre enn meg.

Anonymkode: 73def...c58

• Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Det var både søtt og rart samtidig. Hva han ville hatt glede av å få er vanskelig å si, du. Vi kjenner han jo ikke. 

Skrevet
15 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Det var både søtt og rart samtidig. Hva han ville hatt glede av å få er vanskelig å si, du. Vi kjenner han jo ikke. 

:)

Selv om jeg kjenner han ut og inn så er det vanskelig.Men kanskje noe fra byens sjokoladefabrikk.Eller sokker og undertøy.Litt kjedelig kanskje?

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg kjenner han ut og inn så er det vanskelig.Men kanskje noe fra byens sjokoladefabrikk.Eller sokker og undertøy.Litt kjedelig kanskje?

Hva liker han da?

Hva med miniatyrflasker med whisky, noen gode sigarer, sigarellos el.l., om han liker det?

Anonymkode: 8250a...227

• Liker 1
Skrevet

Blir det kun deg og exen, og ikke barn og barnebarn som også skal feire Julen sammen med dere?

Anonymkode: 8250a...227

Skrevet

Små poser med kaffe eller te (alt etter hva han liker), små sjokolader?

• Liker 2
Skrevet (endret)

60 år ja. Da må jeg nesten ta utgangspunkt i min egen pappa og hans interesser. Småting jeg tror han hadde blitt glad for

-Fiskesluk

-Diverse lokalbrygget øl

-Elektroniske gavekort

-After shave

-Rødvin

-Kaffekrus

-Kaffe

-Lakris

-Mintpastiller

-Sokker

-Earpods

-Motor og vitenskapsblader

-CD-er

Når jeg tenker meg om så er det sinnsykt mye vanskeligere å finne praktiske og billige gaver til menn som IKKE er unødvendig fjas :klo:

Endret av toothfairy
  • Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sokker og undertøy kan han få til jul, stakkar:fnise:

En kalender skal jo være noe å glede seg til å åpne, kanskje favorittsjokoladen. Noe som passer akkurat til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...