Gå til innhold

Av alle billigshampoene...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Mener å ha lest at om du skal kjøpe en sjampo i matbutikken så er Fructis den beste. Ellers... regnes Nicky Clarke som butikksjampo? I så fall må jeg si denne...

Skrevet

Fructis er ikke jeg særlig fornøyd med. LÔreal har en del brukbare shampooer til en billig penge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke Nicky Clarke ett frisørmerke/merke som selges i parfymerier?

Skrevet
Er ikke Nicky Clarke ett frisørmerke/merke som selges i parfymerier?

Fås også på Cubus og Vita til ca 79,- per shampooflaske.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fås også på Cubus og Vita til ca 79,- per shampooflaske.

Men dette er også parfymerier, ikke dagligvare.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvis du mener dagligvare, vil jeg holde en knapp på Elvital fra L'Oreal. Den har jeg kjøpt ved et par anledninger, blant annet når h...British Airways rotet bort kofferten min, og den funket helt greit.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hvis du mener dagligvare' date=' vil jeg holde en knapp på Elvital fra L'Oreal. Den har jeg kjøpt ved et par anledninger, blant annet når h...British Airways rotet bort kofferten min, og den funket helt greit.[/quote']

enig i det. synes også den er god.

Skrevet
Hvis du mener dagligvare' date=' vil jeg holde en knapp på Elvital fra L'Oreal. Den har jeg kjøpt ved et par anledninger, blant annet når h...British Airways rotet bort kofferten min, og den funket helt greit.[/quote']

L'oreal Elvital Anti Breakage. Den har jeg brukt i flere år nå. Og plutselig er den superbillig av en eller annen grunn. Både Rema, Rimi og Kiwi har den til en tier. Uten at jeg skjønner hvorfor.

Fructis takler jeg virkelig ikke lukta på...

Gjest Anonymous
Skrevet
L'oreal Elvital Anti Breakage. Den har jeg brukt i flere år nå. Og plutselig er den superbillig av en eller annen grunn. Både Rema' date=' Rimi og Kiwi har den til en tier. Uten at jeg skjønner hvorfor.[/quote']

Det betyr nok at de skal slutte å selge den.

Skrevet

Dove er den beste billigshampoen jeg har prøvd. Fructis er tortur på flaske..

Skrevet

Tyr for øyeblikket til Dove shampo og balsam.

Skrevet

Nope. De har hatt den så billig i ca ett år, og både shampo og balsam er fornyet nå (ny flaske, ny formel). Uten prisendring.

Skrevet
Dove er den beste billigshampoen jeg har prøvd.

Enig.

Skrevet

Elvital, den hvite og grønne, synes jeg er brukbar.

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns den limited edition Winter Rescue fra Pantene er ganske god.....

Men billigshampoo fungerer bare så lenge, uansett merke, syns jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Clairol Herbal Essences Fruit Fusions, den rosa flasken med tilhørende balsam er faktisk veldig bra til mitt hår. (Har bare brukt den i et par uker, så kan hende jeg ser annerledes på det etter lang tids bruk...) Og lukten... Mmmm! :sminkedokke:

Ble positivt overrasket, og det etter å ha hatt negative erfaringer med "vanlig" Herbal Essences-shampo og balsam tidligere.

Skrevet

Kommer aldrig til å bruke annen shampo en head & shoulders.Begynte å bruke den for rundt 4 år siden og har ikke hatt problem med verken hår eller hodebunn etter det :brunette: Billig er den og :Nikke:

Skrevet

Shampoen er nok billig fordi den er med i vgs matbørs. (Det er i alle fall sånn med tamponger, de blå koster en tier, og de andre i alle fall dobbelt så mye.)

Skrevet

Dove er den værste shampoen jeg har prøvd, håret ble heeelt knusktørt!

Fructis er ikke så værst syns jeg. Lukter godt også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...