Gjest Lilleulv Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Mener å ha lest at om du skal kjøpe en sjampo i matbutikken så er Fructis den beste. Ellers... regnes Nicky Clarke som butikksjampo? I så fall må jeg si denne...
Tusseline Skrevet 22. november 2004 #3 Skrevet 22. november 2004 Fructis er ikke jeg særlig fornøyd med. LÔreal har en del brukbare shampooer til en billig penge.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #4 Skrevet 22. november 2004 Er ikke Nicky Clarke ett frisørmerke/merke som selges i parfymerier?
Tusseline Skrevet 22. november 2004 #5 Skrevet 22. november 2004 Er ikke Nicky Clarke ett frisørmerke/merke som selges i parfymerier? Fås også på Cubus og Vita til ca 79,- per shampooflaske.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #6 Skrevet 22. november 2004 Fås også på Cubus og Vita til ca 79,- per shampooflaske. Men dette er også parfymerier, ikke dagligvare.
Gjest Ethereal Skrevet 22. november 2004 #7 Skrevet 22. november 2004 Hvis du mener dagligvare, vil jeg holde en knapp på Elvital fra L'Oreal. Den har jeg kjøpt ved et par anledninger, blant annet når h...British Airways rotet bort kofferten min, og den funket helt greit.
Gjest Lilleulv Skrevet 22. november 2004 #8 Skrevet 22. november 2004 Hvis du mener dagligvare' date=' vil jeg holde en knapp på Elvital fra L'Oreal. Den har jeg kjøpt ved et par anledninger, blant annet når h...British Airways rotet bort kofferten min, og den funket helt greit.[/quote'] enig i det. synes også den er god.
Dru Skrevet 22. november 2004 #9 Skrevet 22. november 2004 Hvis du mener dagligvare' date=' vil jeg holde en knapp på Elvital fra L'Oreal. Den har jeg kjøpt ved et par anledninger, blant annet når h...British Airways rotet bort kofferten min, og den funket helt greit.[/quote'] L'oreal Elvital Anti Breakage. Den har jeg brukt i flere år nå. Og plutselig er den superbillig av en eller annen grunn. Både Rema, Rimi og Kiwi har den til en tier. Uten at jeg skjønner hvorfor. Fructis takler jeg virkelig ikke lukta på...
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #10 Skrevet 22. november 2004 L'oreal Elvital Anti Breakage. Den har jeg brukt i flere år nå. Og plutselig er den superbillig av en eller annen grunn. Både Rema' date=' Rimi og Kiwi har den til en tier. Uten at jeg skjønner hvorfor.[/quote'] Det betyr nok at de skal slutte å selge den.
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2004 #11 Skrevet 22. november 2004 Dove er den beste billigshampoen jeg har prøvd. Fructis er tortur på flaske..
Midnattsol Skrevet 22. november 2004 #12 Skrevet 22. november 2004 Tyr for øyeblikket til Dove shampo og balsam.
Dru Skrevet 22. november 2004 #13 Skrevet 22. november 2004 Nope. De har hatt den så billig i ca ett år, og både shampo og balsam er fornyet nå (ny flaske, ny formel). Uten prisendring.
Arkana Skrevet 22. november 2004 #14 Skrevet 22. november 2004 Dove er den beste billigshampoen jeg har prøvd. Enig.
Gjest Gjesta Skrevet 22. november 2004 #15 Skrevet 22. november 2004 Elvital, den hvite og grønne, synes jeg er brukbar.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #16 Skrevet 22. november 2004 Syns den limited edition Winter Rescue fra Pantene er ganske god..... Men billigshampoo fungerer bare så lenge, uansett merke, syns jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #17 Skrevet 22. november 2004 Clairol Herbal Essences Fruit Fusions, den rosa flasken med tilhørende balsam er faktisk veldig bra til mitt hår. (Har bare brukt den i et par uker, så kan hende jeg ser annerledes på det etter lang tids bruk...) Og lukten... Mmmm! Ble positivt overrasket, og det etter å ha hatt negative erfaringer med "vanlig" Herbal Essences-shampo og balsam tidligere.
*SOL* Skrevet 22. november 2004 #18 Skrevet 22. november 2004 Kommer aldrig til å bruke annen shampo en head & shoulders.Begynte å bruke den for rundt 4 år siden og har ikke hatt problem med verken hår eller hodebunn etter det :brunette: Billig er den og
Hilde Skrevet 22. november 2004 #19 Skrevet 22. november 2004 Shampoen er nok billig fordi den er med i vgs matbørs. (Det er i alle fall sånn med tamponger, de blå koster en tier, og de andre i alle fall dobbelt så mye.)
Andrine22 Skrevet 22. november 2004 #20 Skrevet 22. november 2004 Dove er den værste shampoen jeg har prøvd, håret ble heeelt knusktørt! Fructis er ikke så værst syns jeg. Lukter godt også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå