Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av lemon-aid
årsak
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går dette an? 

Anonymkode: fcd7d...dd8

Gjest Jessica
Skrevet
46 minutter siden, lemon-aid skrev:

Er det noen her som har gjort det, og evt. vet hvor lenge man må vente på svar?

Nei men vet at flere indere gjør det for å bli kvitt jentefostre!

Skrevet

Tror du må vente til oul 

Anonymkode: fcd7d...dd8

Skrevet

Om du vurderer å abortere pga kjønn, gjør alle en tjeneste og aborter uansett - du er åpenbart ikke moden nok til å få barn. 

Skrevet

Hvorfor kommer dere med sånne svar?Det er ikke fordi jeg skal abortere bort kjønn. Jeg har fått det innvilget, men jeg lurer på hvor lenge man må vente på svar :-)

Skrevet
2 minutter siden, augustmami skrev:

Om du vurderer å abortere pga kjønn, gjør alle en tjeneste og aborter uansett - du er åpenbart ikke moden nok til å få barn. 

Wow, sier jeg bare...

Skrevet
9 minutter siden, Jessica skrev:

Nei men vet at flere indere gjør det for å bli kvitt jentefostre!

Det er jo helt absurd

Skrevet
4 minutter siden, lemon-aid skrev:

Hvorfor kommer dere med sånne svar?Det er ikke fordi jeg skal abortere bort kjønn. Jeg har fått det innvilget, men jeg lurer på hvor lenge man må vente på svar :-)

Seriøst?? Du skriver på prøvere/ufrivillig barnløse forumet også er det viktig for deg å vite kjønnet såpass tidlig?? Selvom den over her var krass mot deg, må jeg faktisk si meg litt enig.. hvis du er ufrivillig barnløs, er ikke det viktigste å få et frisk etterlengtet barn?? 

Anonymkode: 2395e...552

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Seriøst?? Du skriver på prøvere/ufrivillig barnløse forumet også er det viktig for deg å vite kjønnet såpass tidlig?? Selvom den over her var krass mot deg, må jeg faktisk si meg litt enig.. hvis du er ufrivillig barnløs, er ikke det viktigste å få et frisk etterlengtet barn?? 

Anonymkode: 2395e...552

Jeg har 25 prosent risiko for å få et barn med arvelig/dødelig genetisk sykdom, var det nok svar for deg?

Skrevet

Dersom TS har fått innvilget en slik prøve i Norge er det nok fordi barnet kan ha en arvelig sykdom som kun slår ut på et kjønn. 

TS: Jeg vet dessverre ikke hvor lene du må vente på svar, men dersom hensikten er en eventuell abort dersom barnet viser seg å være sykt bør det jo gå temmelig hurtig. 

Krysser fingrene for at alt er bra med den lille. 

Anonymkode: 24de8...af1

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dersom TS har fått innvilget en slik prøve i Norge er det nok fordi barnet kan ha en arvelig sykdom som kun slår ut på et kjønn. 

TS: Jeg vet dessverre ikke hvor lene du må vente på svar, men dersom hensikten er en eventuell abort dersom barnet viser seg å være sykt bør det jo gå temmelig hurtig. 

Krysser fingrene for at alt er bra med den lille. 

Anonymkode: 24de8...af1

Takk <3

Skrevet

Hva er det som feiler enkelte her inne. Tenk dere om før dere angriper andre og dersom dere ikke har svar på spørsmålet TS stiller, så hold dere borte!!! Lykke til TS, håper alt er bra med den lille i magen💕

Anonymkode: ab77c...081

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...