Pludre Skrevet 23. juli 2002 #1 Skrevet 23. juli 2002 Hei ! Jeg sitter her og lurer på hvor lenge dere har beregnet til dans ? Vi skal ha levende musikk og de spiller fra 1700 til 0200 og vi går til bords klokken 1730. Middagen varer nok i hvertfall 3 timer om ikke mer, og da blir det ikke så mye tid til dans :o Hvordan har dere lagt opp dagen med henhold til musikken ?? Pludre :D
Gjest Jamila Skrevet 23. juli 2002 #2 Skrevet 23. juli 2002 He-he, vi kjører jo med identisk tidplan! morsomt! Så siden vi kjører med samme plan må jeg jo bare si at jeg tror det blir helt passe jeg, å legge det opp slik! Men siden dere skal ha levende musikk, kanskje du kan ta med et par CD'er og spille i bakgrunnen etter 02:00, dersom dere får beholde lokalet lengre og folk fremdeles er i farta? Hva slags band skal dere ha forresten?
Pludre Skrevet 23. juli 2002 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2002 Hei ! Vi skal ha et tomannnsorkester, de heter X-files og er kjempedyktige. Han ene er kollega av meg og de har en laaaaaang referanseliste De spiller musikk for enhver smak og klarer å holde stemningen oppe Det eneste minuset er prisen, vi skal betale 6000 for at de spiller fra 1700-0200, men det bli en helt annen stemning med levende musikk enn en cd-spiller Nå er det under 3 uker igjen og til tross for at det er plenty å gjøre, så har jeg så smått begynt å glede meg til å bli frue :D :D Klem fra PLudre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå