AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Noen her som bor i området som kan fortelle meg litt? Trives dere? Området preges av mye nybygg og prosjekter. Selv vurderer vi å kjøpe nytt i området pga prisene i Oslo. Anonymkode: e9be7...2dd
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Bor ikke i nybygg, men trives godt på Skårer. Behagelig å bo, veldig stille, alt man trenger av butikker i området. Setter veldig pris på bra kollektiv transport her, samt nærheten til både naturen og byen. Kommunen har gjort en god jobb med å opparbeide og vedlikeholde turstier og parker, og kulturhuset er veldig ålreit dersom du har barn, der finner du kino, bibliotek og forskjellige forestillinger. Jeg synes likevel at Lørenskog mangler litt sjel.. Det popper opp nye boliger over hele kommunen, uten at jeg kan peke på noe helt eget som "er" Lørenskog.. Om du skjønner? Det bor svært mange mennesker her, men kommunen har ikke engang en ordentlig pub. Vinbaren ved kultursenteret gjør nytten, men det er slike ting jeg savner i hvert fall. Det går busser til Oslo omtrent hele døgnet da, om man vil ha seg en tur ut. Alt i alt er det en fin plass å bo! Anonymkode: 30baf...c85
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg forstår. Meglere jeg har snakket med sier at Lørenskog kommer til å "smelte" sammen med Oslo mer og mer. Uten at noen kanskje vet hva det innebærer. Men godt å høre at du trives! Da gjør sikkert vi også det Anonymkode: e9be7...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå