Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og av ren nysgjerrighet, hvor mye penger gir dere gaver for? 

Tenkte det var kjekt med en ny slik tråd, synes det er morsomt å høre hva andre har tenkt til å gi bort jeg! Dessuten kan man kanskje få noen tips om hva man skal kjøpe også, om man står fast? :)

Selv har jeg tenkt ut det meste jeg skal gi bort, mangler å kjøpe noe småtteri her og der, og de spiselige gavene er selvfølgelig ikke produsert enda!

Mamma: Smykke fra Guess (300 kr)

Bror 1 + kone: Gavekort på kino, tenkte å legge det i en "popcorn-snømann" (ca. 200 kr)

Bror 2 + kone: Har ikke helt bestemt meg enda, men, tror jeg lander på to gigaesker med toffifee til toffifee-mannen nr. 1 (altså broren min :fnise:), og et par oljer og/eller krydder fra Nicolas Vahé til svigerinna mi (ca. 400 kr)

Bror 3: Om tiden strekker til, så blir det matkurv med forskjellig hjemmelagde ting (müsli, karameller, kakaomix, god lakris, brente mandler, sjokoladekjeks), ellers så blir det klær. (ca. 300 kr)

Tantebarn på snart 5 år: Frost aktivitetsboks + hello kitty-kjole (249 kr)

Tantebarn på 4,5 år: Oppbevaringsboks som er formet som en legokloss (199 kr)

Tantebarn på 2,5 år: Bondegård med dyr (175 kr)

Tantebarn på snart 2 år: Badehåndkle med navnet sitt på + duplo-lego (ca. 250 kr)

Bonus-tantebarn på 11,5 år: To klesplagg (40 kr)

Tante, som også er en av mine beste venninner: En bok jeg vet hun har lyst til å lese + en kopp som det står "verdens beste tante" på + strikketeller + en liten pose hjemmelagde karameller. (ca. 250 kr)

Søskenbarn som jeg har et nært forhold til: Badehåndkle + toalettmappe med navnet sitt på (ca 300 kr)

Farmor og bestemor: Hver sin krukke med hjemmelagd bakst (ca. 200 kr til sammen)

Mammas bestevenninne, som er min "reservemamma": Kopp hvor det står "verdens kuleste reservemamma" på + en liten pose med god lakris. (ca. 100 kr)

Bestevenninne 1: Pyntebord (300 kr)

Bestevenninne 2: Genser + krus + telysholder (alt med hodeskaller på) + En svamp for ha i dusjen som er formet som en penis (intern greie :fnise:) (ca. 500 kr, kombinert bursdags- og julegave)

Bestekompis: Penger (150 kr)

God venninne: Kokebok + søte muffinsformer (ca. 200 kr)

Hunden: Hundegodteri (40 kr)

I tillegg får alle tantebarna bukse + genser + en liten sjokolade i "førjulsgave" (unnskyldningen min for å kunne kjøpe klær til dem :fnise:) Til 5 stykker så ble totalen for disse gavene ca. 850 kr. Så inkludert førjulsgavene så lander jeg på ca 5 500 kr +/-. Synes ikke det er så veldig ille, fordelt på 26 hoder :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 500 for 26 stykker er ikke ille:) Virker nå gjennomtenkt nok også mtp. mottaker uten at jeg kjenner dem.

Samboer: Et xbox spill, en tykkgenser og et belte, alt som han har ønska seg, samlet til ca. 1000kr. 

Mamsen: TV-serie på DVD som hun aldri får sett slutten på - 500kr

Papsen: Klær og/eller bok - 500kr

Brutter'n: Hakke peiling til 500kr :fnise:

Bestekompis 1: Også hakke peiling til en 3-500kr :P

Bestekompis 2: Kurv med julebrus, hjemmelagde rundstykker, sjokocookies og brente mandler, samt en hjemmelaga tegneserie om oss(intern greie, får en ny side hvert år).

Bestevenninne 1: Hjemmelaget totoro-bamse(ikke regnet på hva det koster, men alle "ingrediensene" kom på 200, men bruker jo ikke alt).

Bestevenninne 2: Vin, flax for livet og en liten ting til - 300kr.

Wow, jeg har hele 8 stykker å gi gave til :fnise: 

Anonymkode: 2b027...9bc

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har handlet litt julegaver i dag, så hovedgaven til foreldrene mine er i boks, så får de antagelig vin eller noe spiselig i tillegg også.

Mamma: Boka To søstre av Åsne Seierstad. Håper hun ikke kjøper den selv før jul, men tviler.

Pappa: T-skjorte med Twin Peaks motiv.

Samboer: Han kan lese på forumet, så det må forbli hemmelig :fnise:

Så da gjenstår det til storebror og lillesøster, pluss en liten gave til en ettåring i samboers familie. Samboer står for gaver til resten av sin side av familien.

• Liker 1
Skrevet

Mamma: genser

Stepappa: turutstyr

Søster: jakke

Svoger: ølglass

Sambo: platespiller

Tantebarn: eventyrbok

• Liker 1
Skrevet

Det er allerede laget en slik tråd for i år!

Anonymkode: b034f...c30

Skrevet
På 3.11.2016 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Det er allerede laget en slik tråd for i år!

Anonymkode: b034f...c30

Beklager, da er det bare jeg som ikke hadde lett igjennom forumet godt nok! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...