Miss_Sunshine* Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 .. og av ren nysgjerrighet, hvor mye penger gir dere gaver for? Tenkte det var kjekt med en ny slik tråd, synes det er morsomt å høre hva andre har tenkt til å gi bort jeg! Dessuten kan man kanskje få noen tips om hva man skal kjøpe også, om man står fast? Selv har jeg tenkt ut det meste jeg skal gi bort, mangler å kjøpe noe småtteri her og der, og de spiselige gavene er selvfølgelig ikke produsert enda! Mamma: Smykke fra Guess (300 kr) Bror 1 + kone: Gavekort på kino, tenkte å legge det i en "popcorn-snømann" (ca. 200 kr) Bror 2 + kone: Har ikke helt bestemt meg enda, men, tror jeg lander på to gigaesker med toffifee til toffifee-mannen nr. 1 (altså broren min ), og et par oljer og/eller krydder fra Nicolas Vahé til svigerinna mi (ca. 400 kr) Bror 3: Om tiden strekker til, så blir det matkurv med forskjellig hjemmelagde ting (müsli, karameller, kakaomix, god lakris, brente mandler, sjokoladekjeks), ellers så blir det klær. (ca. 300 kr) Tantebarn på snart 5 år: Frost aktivitetsboks + hello kitty-kjole (249 kr) Tantebarn på 4,5 år: Oppbevaringsboks som er formet som en legokloss (199 kr) Tantebarn på 2,5 år: Bondegård med dyr (175 kr) Tantebarn på snart 2 år: Badehåndkle med navnet sitt på + duplo-lego (ca. 250 kr) Bonus-tantebarn på 11,5 år: To klesplagg (40 kr) Tante, som også er en av mine beste venninner: En bok jeg vet hun har lyst til å lese + en kopp som det står "verdens beste tante" på + strikketeller + en liten pose hjemmelagde karameller. (ca. 250 kr) Søskenbarn som jeg har et nært forhold til: Badehåndkle + toalettmappe med navnet sitt på (ca 300 kr) Farmor og bestemor: Hver sin krukke med hjemmelagd bakst (ca. 200 kr til sammen) Mammas bestevenninne, som er min "reservemamma": Kopp hvor det står "verdens kuleste reservemamma" på + en liten pose med god lakris. (ca. 100 kr) Bestevenninne 1: Pyntebord (300 kr) Bestevenninne 2: Genser + krus + telysholder (alt med hodeskaller på) + En svamp for ha i dusjen som er formet som en penis (intern greie ) (ca. 500 kr, kombinert bursdags- og julegave) Bestekompis: Penger (150 kr) God venninne: Kokebok + søte muffinsformer (ca. 200 kr) Hunden: Hundegodteri (40 kr) I tillegg får alle tantebarna bukse + genser + en liten sjokolade i "førjulsgave" (unnskyldningen min for å kunne kjøpe klær til dem ) Til 5 stykker så ble totalen for disse gavene ca. 850 kr. Så inkludert førjulsgavene så lander jeg på ca 5 500 kr +/-. Synes ikke det er så veldig ille, fordelt på 26 hoder 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #2 Skrevet 21. oktober 2016 5 500 for 26 stykker er ikke ille:) Virker nå gjennomtenkt nok også mtp. mottaker uten at jeg kjenner dem. Samboer: Et xbox spill, en tykkgenser og et belte, alt som han har ønska seg, samlet til ca. 1000kr. Mamsen: TV-serie på DVD som hun aldri får sett slutten på - 500kr Papsen: Klær og/eller bok - 500kr Brutter'n: Hakke peiling til 500kr Bestekompis 1: Også hakke peiling til en 3-500kr Bestekompis 2: Kurv med julebrus, hjemmelagde rundstykker, sjokocookies og brente mandler, samt en hjemmelaga tegneserie om oss(intern greie, får en ny side hvert år). Bestevenninne 1: Hjemmelaget totoro-bamse(ikke regnet på hva det koster, men alle "ingrediensene" kom på 200, men bruker jo ikke alt). Bestevenninne 2: Vin, flax for livet og en liten ting til - 300kr. Wow, jeg har hele 8 stykker å gi gave til Anonymkode: 2b027...9bc 1
Librarian Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Har handlet litt julegaver i dag, så hovedgaven til foreldrene mine er i boks, så får de antagelig vin eller noe spiselig i tillegg også. Mamma: Boka To søstre av Åsne Seierstad. Håper hun ikke kjøper den selv før jul, men tviler. Pappa: T-skjorte med Twin Peaks motiv. Samboer: Han kan lese på forumet, så det må forbli hemmelig Så da gjenstår det til storebror og lillesøster, pluss en liten gave til en ettåring i samboers familie. Samboer står for gaver til resten av sin side av familien. 1
Naoomi Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Mamma: genser Stepappa: turutstyr Søster: jakke Svoger: ølglass Sambo: platespiller Tantebarn: eventyrbok 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Det er allerede laget en slik tråd for i år! Anonymkode: b034f...c30
Miss_Sunshine* Skrevet 8. november 2016 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2016 På 3.11.2016 den 22.38, AnonymBruker skrev: Det er allerede laget en slik tråd for i år! Anonymkode: b034f...c30 Beklager, da er det bare jeg som ikke hadde lett igjennom forumet godt nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå