Gjest sjokkert Skrevet 22. november 2004 #21 Skrevet 22. november 2004 Ja, det er meg og deg....he,he. Noen eier ikke skam. Herregud, det går an å være litt diskret. Tenker på mennesker som raper høylydt og gnir seg på magen, mens halve rompa detter ut. Piller seg flirende i nesen mens han letter litt på rompa og slipper en diger ........ Ja, det er vanlige kroppsfunksjoner, men det er lurt å ha sine begrensninger. Det er DET som det handler om! Ikke nevroser, men det er jo standard(for)svar....
Blomsterenka Skrevet 22. november 2004 #22 Skrevet 22. november 2004 Kanskje det var et forsøk på å prøve og hinte deg...ventet sikkert at du skulle si: du kan godt få det, jeg har allerede lest det, jeg...
Arkana Skrevet 22. november 2004 #23 Skrevet 22. november 2004 Jeg hadde ikke reagert, men det er nok fordi jeg er oppvokst med en hylle med bøker ved toalettet hjemme hos oss. Jeg skjønner overhodet ikke hva som er ekkelt med å lese på do, men er faktisk ikke skitten på hendene underveis.
Gjest joar Skrevet 22. november 2004 #24 Skrevet 22. november 2004 Er det rart det finnes kriger ute i den store verden?
_lykkepusen_ Skrevet 22. november 2004 #25 Skrevet 22. november 2004 jeg har alltid sagt til vennene mine at de skal føle seg som hjemme når de er hos meg.. og hvis de føler for å hente et blad og sitte en halvtime på do, så er det helt greit:)
Gjest gjest 0 Skrevet 22. november 2004 #26 Skrevet 22. november 2004 _lykkepusen_: Selvfølgelig er det greit hvis man har gitt beskjed om det. Og når man er hos veldig gode venner kan man gjøre sånt uten at noen reagerer. Men i dette tilfellet var det snakk om en fyr hun i utgangspunktet ikke liker, og da har hun garantert ikke bedt han om å føle seg som hjemme... Pam
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #27 Skrevet 22. november 2004 Mange mennesker får faktisk ikke til noe på do uten å ha noe å lese i..
Blomsterenka Skrevet 22. november 2004 #28 Skrevet 22. november 2004 Mange mennesker får faktisk ikke til noe på do uten å ha noe å lese i.. Men man kan ha bilder/postkort av kongefamilien hengende på veggen, så har man noe å se på... det er faktisk vanlig, i alle fall på landsbygda...
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #29 Skrevet 23. november 2004 Jepp. Jeg har faktisk stamtrærne til alle kongelige i europa. Det hjelper meg
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #30 Skrevet 23. november 2004 Jepp. Jeg har faktisk stamtrærne til alle kongelige i europa. Det hjelper meg
Nick Etmitt Skrevet 23. november 2004 #31 Skrevet 23. november 2004 Ærlig talt. For en frekkhet!! Han burde blitt skutt! Hvem er denne karen? Han sympatiserer sikkert med Taliban og islamister. Meld ham til politiet før det er for sent. Han kommer sikkert til å sprenge en skole! Sånne folk er farlige!
Gjest Melk Skrevet 23. november 2004 #32 Skrevet 23. november 2004 Kommer du til å KASTE et blad du samler på fordi EN person har bladd i det på do????? Jaja. Ville syntes det var svært rart om noen hentet seg et blad og gikk på do hos meg. Folk må gjerne gjøre nr 2 (det kan man jo ikke styre når man må), men man trenger ikke sitte i evighet. Jobbet en gang i en barnehage der en av de ansatte plutselig forsvant på do med avisen for 20 minutter. Jaha..???!!! Sånt gjør man hjemme, ikke på jobb/hos andre.
Samantha Skrevet 23. november 2004 #33 Skrevet 23. november 2004 Eg hadde sagt: I alle fall viss det var nokon i min familie, mine vennar, eller typen sine vennar. Hadde det vore typen sin familie eller heilt ukjente folk derimot... Eg hadde i alle fall ledd inni meg og syns den personen var veldig morsomrar.
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2004 #34 Skrevet 23. november 2004 enig med samantha.. e det nåken nære eller kjennte går det bra, men om det e folk eg nesten ikkje kjenne, syns eg nok at det e ganske unødvendig!
suprblond Skrevet 24. november 2004 #35 Skrevet 24. november 2004 hvis dere hadde lest innleggene skikkelig, hadde dere fått med dere at miao har faktisk lesestoff på do, allerede. problemet er at han tar med seg blader hun samler på, dyre blader, inn på doen, og enda verre; dette er en person hun IKKE liker for det om han er sammen med søstern hennes. jeg skjønner deg godt miao! du har all rett til å syns det er kvalmt! hilsen lillesøstern din miao
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå