Gjest miau Skrevet 22. november 2004 #1 Skrevet 22. november 2004 Hvis du hadde hatt besøk av bekjente og en av dem hadde gått og henta et magasin i stua di for så og sette seg på dass i en halvtime. Hvordan ville du ha reagert?
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Ikke noe spesielt, det er faktisk sundt å gi seg god tid på do. Vi har egen bladhylle på do. Dert har vi div magasiner og tegneserier, noe for enhver smak.
Gjest GreenSky Skrevet 22. november 2004 #3 Skrevet 22. november 2004 Tja, gått ut i fra at h*n hadde vondt i magen.
Gyda Skrevet 22. november 2004 #4 Skrevet 22. november 2004 Hadde vel ærlig talt tenkt at det var vel freidig. Lese på do kan han/hun gjøre hjemme. Man drar vel ikke på besøk for å gå på do...
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #5 Skrevet 22. november 2004 Jeg hadde ikke reagert, mageproblemer/diarè er vel noe man ønsker å holde for seg selv.
Gjest miau Skrevet 22. november 2004 #6 Skrevet 22. november 2004 Jeg må vel legge til at jeg allere har noen blader på do. Poenget mitt er at jeg ikke synes det er så veldig høflig å bare bare forsyne seg med et blad og ta det med på dass. Det aktuelle bladet er et interiørblad, disse samler jeg på! Eneste gangen det bladet forsvinner ut igjen fra do må være fordi det er på vei til søpla.
Gjest *Fiona* Skrevet 22. november 2004 #7 Skrevet 22. november 2004 :o Gå og hente seg et blad i den hensikt å gå på do? Herlighet. Jeg skulle vel klart meg med den lektyren som lå der, eller uten for den saks skyld... Det spiller ingen rolle for meg, det kommer litt an på hvor nær venn det var også. Men å gå rundt i noens hus for å finne seg dolektyre ville jeg observert og funnet en smule sært, om ikke annet
Selma Skrevet 22. november 2004 #8 Skrevet 22. november 2004 Da sier jeg: Ærlig talt, det var da også noe å henge seg opp i.
Gjest gjest 0 Skrevet 22. november 2004 #9 Skrevet 22. november 2004 tja... jeg synes det er litt frekt og rart... Pam
Gjest miau Skrevet 22. november 2004 #10 Skrevet 22. november 2004 Jeg får legge til at det er en person jeg allerede synes er ekkel, frekk, sær, rar... Det er nok derfor jeg synes det er så ekkelt, fordi det var han. (Jeg kan ikke la være å ha han på besøk heller.ø Det er kjæresten til søsteren min) Jeg tror nok det ville vært mest normalt å isåfall spørre om det var greit!
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #11 Skrevet 22. november 2004 Og ta med seg ett dyrt magasin på toalettet uten å spørre først synes jeg er frekt. Men som du sier, når du allerede ikke liker personen så klarer du vel heller ikke å være helt nøytral. Pleier han ofte å sitte på toalettet i en halvtime?
Serpico Skrevet 22. november 2004 #12 Skrevet 22. november 2004 Jeg hadde synes det var skikkelig ekkelt og jeg hadde nok kanskje kastet det bladet igjen etterpå. Den somhadde gjort det hadde også blitt møtt av min gode venn, den kalde skulderen. Ekkelt!
Hu i Svingen Skrevet 22. november 2004 #13 Skrevet 22. november 2004 Da sier jeg: Ærlig talt' date=' det var da også noe å henge seg opp i.[/quote'] Enig med deg!
Laban Skrevet 22. november 2004 #14 Skrevet 22. november 2004 Hvorfor alle disse nevrosene? Er bladet blitt så skittent av å være på toalettet at det ikke går an å ha i hus lengre?
Gjest gjest 0 Skrevet 22. november 2004 #15 Skrevet 22. november 2004 Det er vel ikke det som er poenget - at bladet blir skittent, men at han tok seg den friheten!! Pam
Hu i Svingen Skrevet 22. november 2004 #16 Skrevet 22. november 2004 Hvliken frihet er det egentlig du sikter til?
Hu i Svingen Skrevet 22. november 2004 #17 Skrevet 22. november 2004 Synes forresten at det er skikkelig kjipern når folk ikke har blader på do... :-x
Superlammet Skrevet 22. november 2004 #18 Skrevet 22. november 2004 :o I mitt hjem er det bare å forsyne seg med alskens blader! Bare legg det tilbake der det hører hjemme etterpå Ergo jeg synes ikke det er noe stort problem. Og i og med at han er kjæresten til søstera di så er han kanskje litt "husvarm" tenker jeg?
Gjest Valhalla Skrevet 22. november 2004 #19 Skrevet 22. november 2004 Jeg har aldri skjønt hvordan folk har tid til å sitte å lese på do. Må være mange med forstoppelse rundt omkring.
Superlammet Skrevet 22. november 2004 #20 Skrevet 22. november 2004 Jeg har aldri skjønt hvordan folk har tid til å sitte å lese på do. Må være mange med forstoppelse rundt omkring. Man skal nyte tiden man har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå