AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Har "lite" sperm. Og damer liker jo at det avsluttes med en sprut, også får å slå punktum. Noen liker å få det i munnen og ansiktet, men med lite blir det jo kjedelig for damen. Spesielt hvis man gjør det flere ganger 😋 Kan jo heller ikke vente en dag eller to for å samle opp når damen vil ha nå - alle vet at damer liker ikke å bli avvist når de vil ha 😉 Så noen triks, tips...og jeg har potens og ikke problemer med ereksjonen osv eller sex forøvrig. Anonymkode: 5a8ff...ef8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Rå eggehvite til frokost. Anonymkode: 4b5d4...9ba
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Vet ikke om det er så mye å ønske seg, egentlig. Jeg har veldig mye sprut, får alltid høre at de aldri har vært med en som spruter så mye. Det kan være kult der og da, mye fliring og latter, men: Det gjør at jenta tilslutt blir veldig selektiv mtp hvor jeg får sprute. Ikke ansikt, ikke munn etc. Fordi det blir så mye styr og gris utav det. Anonymkode: 352ae...4bf
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg har mye sprut. Du kan prøve å drikke mye vann utover dagen. Kanskje ta litt intimsåpe og lure inn i vagina eller på hånda? Anonymkode: 9b633...244
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #5 Skrevet 22. oktober 2016 Egg og banan i store mengder, og vann. Og zink som kosttilskudd. Anonymkode: 5a8ff...ef8 1
Gjest steinbukk79 Skrevet 22. oktober 2016 #6 Skrevet 22. oktober 2016 Lite sprut må nå være praktisk, har det andre vegen selv, blir jævli mye gris å søl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå