AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Ettersom jeg har hørt at wild yam skal hjelpe egge med å feste seg, så tenkte jeg på om det hadde vært en ide å prøve det på prøverør også. Skal ha innsett av et fryseforsøk i naturlig syklus om 2 uker.. Så komner tankene om det kan skade å ta wild yam eller om det faktisk kunne hjelpe med å bidra til at det fester seg! Jeg prøver å finne ut om det er noe jeg selv kan gjøre for at det skal feste seg. Anonymkode: 48688...ddf
Cannelloni Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Å det ville jeg ikke ha prøvd på. Skjønner godt det er fristende, ettersom man "hører" fra enkelte at det funker. Dersom det hadde vist effekt hadde det nok vært benyttet som et legemiddel allerede. Dessuten er det skumle med naturmedisiner at det sjeldent utføres studier som kan vise både effekt, bivirkninger og eventuelle skade/nytte for fostre. Men ønsker deg masse lykke til med prøverørsforsøket! Endret 21. oktober 2016 av Cannelloni
LittleBabyBlue Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg leste litt om diverse naturmedisiner før andre forsøket, men kom fram til at hvis disse virkelig har en effekt kan de klusse med de medisinene jeg får av legen. Ville uansett ikke dytta i meg noe uten å ha snakket med legen.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Enig med svarene over. Jeg er selv i samme situasjon med deg, ts og jeg spiser heller mat med naturlig peogesteron i seg. Vi skal ha uttak og innsett om to uker. Jeg er kjempespent! Anonymkode: ffa29...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå