Gå til innhold

Er det bare meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tar meg selv i å sitte å se på ringen min og smile for meg selv. Jeg blir så utrolig lykkelig hver gang jeg ser på den. Folk må jo tro at jeg er smårar. :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty Boop
Skrevet

Hihi.. meg også... men jeg prøver å la være å se på den HELE tiden. Det bilr så magne trykkleif når jeg ikek ser på tatsaturet, men bare på dimanaten smo giltrer så fnit!

:hjerter2:

Skrevet
:ler: Så heldige dere er da,som kan drømme dere litt bort. Vi har ikke hentet ringene våre enda...*lengter*
Skrevet

Gled deg, Delfia. Det føles veldig riktig å ha den på fingeren.

Skrevet

Mannen begynte å vase med at vi bare kunne vente helt til bryllupet med å sette dem på..(skal ha samme forlovelse- som giftering).. Ehhh..nope, ikke aktuelt. Jeg er kjempe stolt over at han har fridd og vil vise det fram, og da er det ekstra stas med en flott ring til å understreke det med :-)

Skrevet
Hihi.. meg også... men jeg prøver å la være å se på den HELE tiden. Det bilr så magne trykkleif når jeg ikek ser på tatsaturet, men bare på dimanaten smo giltrer så fnit!

:ler:

Skrevet

:ler:

Sånn hadde jeg det også. Det er veldig koselig! Har gått med forlovelsesringen i over ett år nå, og begynner egentlig å bli litt vant til den, så jeg merker den ikke så mye lenger. Kjedelig! :-? (men er veldig glad i den likevel altså...)

Skrevet

Du er ikke den eneste. Vi har vært forlovet snart 3 år og jeg beundrer ringen rett som det er. Jeg synes den er så flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...