Snutus Skrevet 22. november 2004 #1 Skrevet 22. november 2004 Tar meg selv i å sitte å se på ringen min og smile for meg selv. Jeg blir så utrolig lykkelig hver gang jeg ser på den. Folk må jo tro at jeg er smårar.
Gjest Betty Boop Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Hihi.. meg også... men jeg prøver å la være å se på den HELE tiden. Det bilr så magne trykkleif når jeg ikek ser på tatsaturet, men bare på dimanaten smo giltrer så fnit! :hjerter2:
Delfia Skrevet 22. november 2004 #3 Skrevet 22. november 2004 Så heldige dere er da,som kan drømme dere litt bort. Vi har ikke hentet ringene våre enda...*lengter*
Snutus Skrevet 22. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2004 Gled deg, Delfia. Det føles veldig riktig å ha den på fingeren.
Delfia Skrevet 22. november 2004 #5 Skrevet 22. november 2004 Mannen begynte å vase med at vi bare kunne vente helt til bryllupet med å sette dem på..(skal ha samme forlovelse- som giftering).. Ehhh..nope, ikke aktuelt. Jeg er kjempe stolt over at han har fridd og vil vise det fram, og da er det ekstra stas med en flott ring til å understreke det med :-)
Vivekke Skrevet 22. november 2004 #6 Skrevet 22. november 2004 Hihi.. meg også... men jeg prøver å la være å se på den HELE tiden. Det bilr så magne trykkleif når jeg ikek ser på tatsaturet, men bare på dimanaten smo giltrer så fnit! :hjerter2:
wix Skrevet 22. november 2004 #7 Skrevet 22. november 2004 Hihi.. meg også... men jeg prøver å la være å se på den HELE tiden. Det bilr så magne trykkleif når jeg ikek ser på tatsaturet, men bare på dimanaten smo giltrer så fnit! :hjerter2: Sånn hadde jeg det også. Det er veldig koselig! Har gått med forlovelsesringen i over ett år nå, og begynner egentlig å bli litt vant til den, så jeg merker den ikke så mye lenger. Kjedelig! :-? (men er veldig glad i den likevel altså...)
Arkana Skrevet 22. november 2004 #8 Skrevet 22. november 2004 Du er ikke den eneste. Vi har vært forlovet snart 3 år og jeg beundrer ringen rett som det er. Jeg synes den er så flott.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå