Godlarina Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Noen som har prøvd denne nettbutikken? Ser for godt ut til å være sant....
LedigNavn Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Drar opp igjen denne. Blir mange konfirmasjoner og bryllup denne våren og trenger kjoler. Noen som har handlet fra Floryday? 1
LedigNavn Skrevet 11. april 2017 #3 Skrevet 11. april 2017 Jeg har hvertfall tatt sjansen og alt ser greit ut hittil. Mottok bestillingsbekreftelse og betalingsbekreftelse samme dag som jeg bestilte og nå har jeg nettopp mottatt sporingsnummer. Pakken er sendt med DHL. Blir spennende å se om kjolene ser ut som på bildene.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #4 Skrevet 11. april 2017 Har handlet derfra nå nylig. Må returnere 3/4 plagg. 1 av disse igjen må jeg bytte i str. Har sendt e-post til de slik som det står på nettsiden deres at de ønsker ved returnering. Har ikke fått svar på denne enda, så nå blir det å sjekke ut om de ønsker at man legger ved angrerett-skjema (det fulgte jo ikke med i pakken), eller hvordan det blir. I mine øyne så klærne like ut de som var på dataen da jeg fikk dem, så akkurat det er ikke noe å betvile etter min erfaring i alle fall. Anonymkode: 070b9...85e
LedigNavn Skrevet 20. april 2017 #5 Skrevet 20. april 2017 Nå har jeg fått pakken min. Kjolen er fin (helt lik som bildet) og normal i størrelsen så da er hvertfall jeg fornøyd. Man kan selvsagt ikke forvente norsk angrerett og angrerettskjema når man handler fra utenlandske nettbutikker.
LiseTV Skrevet 21. april 2017 #6 Skrevet 21. april 2017 Da tør jeg bestille drømmekjolen min. Tusen takk.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #7 Skrevet 11. november 2017 På 21.4.2017 den 7.48, LiseTV skrev: Da tør jeg bestille drømmekjolen min. Tusen takk. Handlet du der? Er det trygt eller scam? Anonymkode: bca80...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå