AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 Får dere deiligst orgasme med partner, kjæreste, eller rett og slett ved onani alene? Anonymkode: 2ca12...b8a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg får de beste orgasmene med min elsker... Men vi passer ikke sammen for forhold. Min kjæreste er for myk, for rolig, ikke hard nok. Han liker best å være myk og rolig. Dessverre. Vi passer så fantastisk sammen ellers, men ikke seksuelt. Anonymkode: bc535...585 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får de beste orgasmene med min elsker... Men vi passer ikke sammen for forhold. Min kjæreste er for myk, for rolig, ikke hard nok. Han liker best å være myk og rolig. Dessverre. Vi passer så fantastisk sammen ellers, men ikke seksuelt. Anonymkode: bc535...585 Syns ofte å høre at når alt klaffer med kjæresten så klaffer ikke dem sammen seksuelt. Litt rart? Det virker litt som at litt råskap, litt krangel og litt lite match som kjærestene, ofte gir fantastisk sex. Eller det litt ulovlige med en elsker. Et trygt mykt å godt kjæresteforhold gir kanskje forventninger å prestasjonsangst og kanskje rett og slett det myke og det litt røffe og harde ikke funker så bra fra en og samme person? Anonymkode: 2ca12...b8a
Gjest Sjørøveren Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Alltid deilig uansett, men deiligst når noen gir deg orgasmen
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 Enig i at de beste orgasmene er sammen med elsker. Vet ikke om det fordi det er "ulovlig", men noe er det i allefall. Har det deilig med mannen min også, men av en eller annen grunn er orgasmene med min elsker mye sterkere, og varer lengre. Kan kanskje ha noe med at vi har sex ganske sjelden, vi møtes stort sett bare 1 til 2 ganger pr. måned. Anonymkode: 0cbd7...c43 1
Inwe Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 Aldri hatt bedre orgasmer enn med nåværende kjæreste. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #8 Skrevet 28. oktober 2016 Den beste orgasmen jeg har hatt noen gang var for et år siden. han sleiket meg mens jeg sto i doggy. mens jeg hadde klitorisorgasme puttet han penisen inn i meg og tok meg hardt, mens jeg brukte min womanizer på klitoris. jeg kom som en foss og lå i senga og ristet mens han sprutet utover rompa mi. Det er desidert det beste jeg har opplevd. Håper det skjer en gang igjen Anonymkode: 46492...841
Gjest Marshmallow Treat Skrevet 28. oktober 2016 #9 Skrevet 28. oktober 2016 Får de beste orgasmene med meg selv!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #11 Skrevet 28. oktober 2016 På 20.10.2016 den 7.28, AnonymBruker skrev: Jeg får de beste orgasmene med min elsker... Men vi passer ikke sammen for forhold. Min kjæreste er for myk, for rolig, ikke hard nok. Han liker best å være myk og rolig. Dessverre. Vi passer så fantastisk sammen ellers, men ikke seksuelt. Anonymkode: bc535...585 Vet kjæresten din at du har elsker. Skulle bare hildt deg hjemme bare du da, dobbelmoral Anonymkode: f4fec...317
PrebenTønnevik Skrevet 28. oktober 2016 #12 Skrevet 28. oktober 2016 På 20.10.2016 den 7.28, AnonymBruker skrev: Jeg får de beste orgasmene med min elsker... Men vi passer ikke sammen for forhold. Min kjæreste er for myk, for rolig, ikke hard nok. Han liker best å være myk og rolig. Dessverre. Vi passer så fantastisk sammen ellers, men ikke seksuelt. Anonymkode: bc535...585 Mener du å si at du er utro? Fortell meg...når du tenker på at du er utro mot kjæresten din....lukk øynene og kjenn etter i kroppen din....hva skjer inni deg når du tenker på at du er utro mot en som elsker deg...hva gjør det med deg? Du trenger ikke gi svaret her. Vil bare at du skal være klar over hva du gjør mot deg selv. Du forstår.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #13 Skrevet 28. oktober 2016 På 20.10.2016 den 23.24, AnonymBruker skrev: Enig i at de beste orgasmene er sammen med elsker. Vet ikke om det fordi det er "ulovlig", men noe er det i allefall. Har det deilig med mannen min også, men av en eller annen grunn er orgasmene med min elsker mye sterkere, og varer lengre. Kan kanskje ha noe med at vi har sex ganske sjelden, vi møtes stort sett bare 1 til 2 ganger pr. måned. Anonymkode: 0cbd7...c43 Hvordan har du tid? Hjem, kjæreste, jobb, elsker. Synes dette er ille... er det så vanlig at kvinner har elskere? Hva gjør du hvis du blir gravid med elskeren din? Alle menn bør ta dna test før de skriver under på farskapstest, uavhengig om se stoler på partner eller ikke. Synes det er leit Anonymkode: f4fec...317
PrebenTønnevik Skrevet 28. oktober 2016 #14 Skrevet 28. oktober 2016 På 20.10.2016 den 7.40, AnonymBruker skrev: Syns ofte å høre at når alt klaffer med kjæresten så klaffer ikke dem sammen seksuelt. Litt rart? Det virker litt som at litt råskap, litt krangel og litt lite match som kjærestene, ofte gir fantastisk sex. Eller det litt ulovlige med en elsker. Et trygt mykt å godt kjæresteforhold gir kanskje forventninger å prestasjonsangst og kanskje rett og slett det myke og det litt røffe og harde ikke funker så bra fra en og samme person? Anonymkode: 2ca12...b8a Som terapeut vil jeg si du er inne på noe interessant. Det jeg tror, er at noen jenter ofte kan få problemer med å ha sex med kjæresten fordi de ikke klarer å være i hjertet under akten. De klarer bare sex med hodet, og da funker det med en som man ikke trenger å ha et emosjonelt og nært forhold til. Trenger ikke åpne hjertet ditt for den slags sex. Med en partner derimot....mange er livredde for å åpne seg både kroppslig og emosjonelt. Dermed funker ikke sexen helt heller. Det er ikke partneren som er problemet med disse jentene....det er dem selv. De våger ikke ha hjertekontakt. Og hvem kan skylde på dem...jeg har det slik jeg også. Men er for F. ikke utro likevel. Jeg har da selvrespekt. Ja du leste riktig. Respekt for meg selv og de valgene jeg tar!
Gjest made4u Skrevet 28. oktober 2016 #15 Skrevet 28. oktober 2016 På 20.10.2016 den 7.40, AnonymBruker skrev: Syns ofte å høre at når alt klaffer med kjæresten så klaffer ikke dem sammen seksuelt. Litt rart? Det virker litt som at litt råskap, litt krangel og litt lite match som kjærestene, ofte gir fantastisk sex. Eller det litt ulovlige med en elsker. Et trygt mykt å godt kjæresteforhold gir kanskje forventninger å prestasjonsangst og kanskje rett og slett det myke og det litt røffe og harde ikke funker så bra fra en og samme person? Anonymkode: 2ca12...b8a 21 minutter siden, PrebenTønnevik skrev: Som terapeut vil jeg si du er inne på noe interessant. Det jeg tror, er at noen jenter ofte kan få problemer med å ha sex med kjæresten fordi de ikke klarer å være i hjertet under akten. De klarer bare sex med hodet, og da funker det med en som man ikke trenger å ha et emosjonelt og nært forhold til. Trenger ikke åpne hjertet ditt for den slags sex. Med en partner derimot....mange er livredde for å åpne seg både kroppslig og emosjonelt. Dermed funker ikke sexen helt heller. Det er ikke partneren som er problemet med disse jentene....det er dem selv. De våger ikke ha hjertekontakt. Og hvem kan skylde på dem...jeg har det slik jeg også. Men er for F. ikke utro likevel. Jeg har da selvrespekt. Ja du leste riktig. Respekt for meg selv og de valgene jeg tar! Jeg er uenige med dere, er bare spenningen med det nye som gjør det mer spennende med noen i starten. Det er også ikke slik at sex i et kjæresteforhold trenger å være myk og god, man er mer trygg på hverandre ja, men det kan gå hardt for seg (stor variasjon fra forhold til forhold).
PrebenTønnevik Skrevet 28. oktober 2016 #16 Skrevet 28. oktober 2016 10 minutter siden, made4u skrev: Jeg er uenige med dere, er bare spenningen med det nye som gjør det mer spennende med noen i starten. Det er også ikke slik at sex i et kjæresteforhold trenger å være myk og god, man er mer trygg på hverandre ja, men det kan gå hardt for seg (stor variasjon fra forhold til forhold). Spennende at du er uenig. Og helt greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå