Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får notifikasjoner på Iphonen min om folk som har likt bilder og folk som har tagget bildene mine. Når jeg så går inn på instagram, så finner jeg dem som har likt bildene mine under hjertet, men de som har tagget bildene mine, hvor er de, hvordan finner jeg ut hvilket bilde som er tagget? Jeg har googlet dette, og derfor sett på det ikonet som ser ut som en mappe, med en person i, men der er det ingenting, 0 oppføringer, helt tomt! 

Hva gjør jeg feil, hvorfor finner jeg ikke noe?

Anonymkode: 900d8...aac

Skrevet

Klikk f.eks på varselet du får på tlf din så kommer du rett til bildet det gjelder. Og hvis de har tagget deg så klikker du på bildet så ser du at nicket ditt kommer opp på skjermen/i bildet. 

Anonymkode: b44fe...e4f

Skrevet

Jeg får ikke klikket på varselet, med gang jeg tar av skjermbeskytteren ved "slide to unlock" når jeg aktiverer telefonen, så forsvinner notifikasjonene, men ser da på instagram ikonet at det er x antall hjerter, men da ingenting om taggingen.

Nå har jeg kikket på alle bildene mine, og det står ingenting om tagging inne på noen bilder, kun navn på de som har trykket på hjertet.

TS

Anonymkode: 900d8...aac

Skrevet

Hvis du har en i-phone så er det jo bare å dra en finger fra toppen av skjermen og nedover. Da kommer alle varslinger frem. Det er to faner der, skyv frem eller tilbake til du kommer til den som viser varsler fra instagram og andre. Og rull nedover til du kommer til varsler fra instagram hvis de ikke ligger øverst. Også kan du klikke på varselet. 

Gjør du det samme på skjermen nedenfra og opp så får du mange andre valg, men det vet du kanskje?

Anonymkode: b44fe...e4f

Skrevet

Inne i instagram appen trykk på hjertet på menyen og på Du, så får du opp varslene dine. Der ser du hvilket bilde som ble tagget. Trykk på det derfra så kommer du til bildet. 

Anonymkode: 66b55...ac4

Skrevet

Når du er inne på din side så er det er symbol på høyre side med et hode. Her skal alle bildene du er tagget i, vises. 

Men om denne siden er tom så kan det være du har sperret for tagging av bilder. Jeg tror det er mulig uten at jeg vet hvordan :P 

Anonymkode: 7888d...eb3

• Liker 1
Skrevet

Det kan være at taggingen blir slettet hvis det er spam. Jeg blir ofte tagget i sånn "get more followers"-greier, og det hender jeg får varslingen, men når jeg går inn for å sjekke er det slettet. 

Anonymkode: 0d3de...6f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...