Gjest saratool Skrevet 20. oktober 2016 #1 Skrevet 20. oktober 2016 jeg var ute i dag og gikk i noen trange skinnbukser som jeg hadde dradd opp. det var flere som befølte meg på rumpen og i skrittet. jeg synes det var deilig. jeg vet at andre synes det er helt forferdelig når de opplever dette. men hva tenker dere? er det greit liksom?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Hvis du liker det og inviterer til det er det greit. Men jeg ville bare blitt seksuelt frustrert tror jeg. Anonymkode: f05e5...026
Gjest saratool Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du liker det og inviterer til det er det greit. Men jeg ville bare blitt seksuelt frustrert tror jeg. Anonymkode: f05e5...026 jeg liker det og smiler bare til de som gjør det. hvorfor frustrert?
calavi Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 I mine øyne er det alt annet enn greit. Men, jeg forstår at du og jeg har helt forskjellige grenser på det området, så hva jeg synes spiller vel egentlig liten rolle? 6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Er du hun der som legger ut nakenbilder av seg selv her på KG? Fru KG? Anonymkode: 96878...3e5 1
Gjest saratool Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 3 minutter siden, calavi skrev: I mine øyne er det alt annet enn greit. Men, jeg forstår at du og jeg har helt forskjellige grenser på det området, så hva jeg synes spiller vel egentlig liten rolle? selvsagt spiller det en rolle. jeg lurer bare på om jeg er litt rar som synes det er deilig egentlig.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #7 Skrevet 20. oktober 2016 14 minutter siden, saratool skrev: jeg var ute i dag og gikk i noen trange skinnbukser som jeg hadde dradd opp. det var flere som befølte meg på rumpen og i skrittet. jeg synes det var deilig. jeg vet at andre synes det er helt forferdelig når de opplever dette. men hva tenker dere? er det greit liksom? Håper virkelig ikke oppmerksomhetsbehovet ditt gjør at menn tror dette er ok, og begynner å gjøre det mot folk med mer normale intimgrenser. Anonymkode: ef199...014 12
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #8 Skrevet 20. oktober 2016 11 minutter siden, saratool skrev: jeg liker det og smiler bare til de som gjør det. hvorfor frustrert? Frustrert fordi det ville gjøre meg kåt uten å bli tilfredsstilt. Anonymkode: f05e5...026
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #9 Skrevet 20. oktober 2016 4 timer siden, saratool skrev: jeg var ute i dag og gikk i noen trange skinnbukser som jeg hadde dradd opp. det var flere som befølte meg på rumpen og i skrittet. jeg synes det var deilig. jeg vet at andre synes det er helt forferdelig når de opplever dette. men hva tenker dere? er det greit liksom? Kult, både at du lot det skje, men også rart at noen tørr å klå på ei jente, mange ville blitt skikkelig sinna å sagt klart fra at det var å gå for langt. Kanskje fått en ørefike. Mange villr syns at det er skikkelig ekkelt å bli klådd på uten å ville det. La du opp til det? Kledde du deg i trange Skinnbukser å dro de høyt opp bevist for å bli klådd på eller lagt merke til? Eller var det bare random klær og litt tilfeldig det du gikk kledd i? Anonymkode: 2a3be...518
Gjest saratool Skrevet 20. oktober 2016 #12 Skrevet 20. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kult, både at du lot det skje, men også rart at noen tørr å klå på ei jente, mange ville blitt skikkelig sinna å sagt klart fra at det var å gå for langt. Kanskje fått en ørefike. Mange villr syns at det er skikkelig ekkelt å bli klådd på uten å ville det. La du opp til det? Kledde du deg i trange Skinnbukser å dro de høyt opp bevist for å bli klådd på eller lagt merke til? Eller var det bare random klær og litt tilfeldig det du gikk kledd i? Anonymkode: 2a3be...518 det er veldig mange som blir sinte når menn gjør det. og det forstår jeg. det er ikke noe noen bør gjøre. det er derfor jeg spør. om det er merkelig at jeg liker når noen beføler meg. jeg la opp til det. jeg kledde meg bevisst i trange skinnbukser og dro de opp for å bli lagt merke til og bli klådd på.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #13 Skrevet 20. oktober 2016 JA Saratool det er merkelig å helt mangle intim grenser. Håper ikke at menn som leser dine innlegg blir oppmuntret til å tro at det er fritt frem og ufarlig å begynne å klå på fremmede damer som har helt andre grenser og moral standarer enn deg..Anonymkode: 82936...c82 6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #14 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg forstår godt at du synes det er deilig ts. Er selv mann og får ofte ereksjoner offentlig, og da har jeg ikke noe imot å få litt ekstra oppmerksomhet, både fra menn og kvinner Anonymkode: 084a2...5ec
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #15 Skrevet 20. oktober 2016 Didn't happen. Anonymkode: fc4e2...4d0 3
Gjest Sjørøveren Skrevet 20. oktober 2016 #16 Skrevet 20. oktober 2016 18 timer siden, saratool skrev: jeg var ute i dag og gikk i noen trange skinnbukser som jeg hadde dradd opp. det var flere som befølte meg på rumpen og i skrittet. jeg synes det var deilig. jeg vet at andre synes det er helt forferdelig når de opplever dette. men hva tenker dere? er det greit liksom? Hvor i landet er dette? Har aldri sett ute i offentligheten at menn driver å tar kvinner på rumpen og skrittet. Kjærestepar har jeg sett. Han holder på rumpa, eller klyper ertende. Har jeg også gjort. Men ikke på fremmede kvinner. At jeg titter på de skal jeg innrømme at jeg gjør. Mer vanlig på fester når vi er dritings det der. Der har jeg også blitt befølt og ja det er deilig, men jeg forventer som oftest mer når de først har gjort meg kåt.
Gjest saratool Skrevet 23. oktober 2016 #17 Skrevet 23. oktober 2016 På 10/20/2016 den 3.02, AnonymBruker skrev: Er du hun der som legger ut nakenbilder av seg selv her på KG? Fru KG? Anonymkode: 96878...3e5 nei. jeg har lest noe av det frukg har skrevet og sett noen av bildene hun la ut. jeg synes hun er kjempesexy og vil veldig gjerne treffe henne. hun er litt over 40 jeg er 23. På 10/20/2016 den 18.29, AnonymBruker skrev: JA Saratool det er merkelig å helt mangle intim grenser. Håper ikke at menn som leser dine innlegg blir oppmuntret til å tro at det er fritt frem og ufarlig å begynne å klå på fremmede damer som har helt andre grenser og moral standarer enn deg.. Anonymkode: 82936...c82 det håper jeg også. det var ikke det som var meningen. det er IKKE noe noen bør gjøre uten at de vet at det er greit. de som befølte meg visste at jeg synes det var greit. På 10/20/2016 den 21.46, Sjørøveren skrev: Hvor i landet er dette? Har aldri sett ute i offentligheten at menn driver å tar kvinner på rumpen og skrittet. Kjærestepar har jeg sett. Han holder på rumpa, eller klyper ertende. Har jeg også gjort. Men ikke på fremmede kvinner. At jeg titter på de skal jeg innrømme at jeg gjør. Mer vanlig på fester når vi er dritings det der. Der har jeg også blitt befølt og ja det er deilig, men jeg forventer som oftest mer når de først har gjort meg kåt. hvor jeg bor sier jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2016 #18 Skrevet 23. oktober 2016 Dette tror jeg ikke har skjedd. Kan ikke se for meg at menn går og klår på ei dame bare fordi hun har trange skinnbukser på,men jeg tror på at dette er en seksuell fantasi. Selv så foretrekker jeg at en mann jeg liker og kjenner gjør sånne ting. Det kan jo være deilig og pirrende,men om fremmede menn hadde gjort det så hadde det bare vært ubehagelig. Anonymkode: d3a2a...15a 3
Gjest Sjørøveren Skrevet 23. oktober 2016 #19 Skrevet 23. oktober 2016 (endret) 1 time siden, saratool skrev: nei. jeg har lest noe av det frukg har skrevet og sett noen av bildene hun la ut. jeg synes hun er kjempesexy og vil veldig gjerne treffe henne. hun er litt over 40 jeg er 23. det håper jeg også. det var ikke det som var meningen. det er IKKE noe noen bør gjøre uten at de vet at det er greit. de som befølte meg visste at jeg synes det var greit. hvor jeg bor sier jeg ikke. Du trenger ikke si hvor du bor, men hvilken landsdel? Nord, øst, sør eller vest? Tipper øst. Siden menn driver å tar på fremmede kvinner i offentligheten. Å er det virkelig norske menn? Endret 23. oktober 2016 av Sjørøveren
Gjest saratool Skrevet 31. oktober 2016 #20 Skrevet 31. oktober 2016 På 10/23/2016 den 17.45, Sjørøveren skrev: Du trenger ikke si hvor du bor, men hvilken landsdel? Nord, øst, sør eller vest? Tipper øst. Siden menn driver å tar på fremmede kvinner i offentligheten. Å er det virkelig norske menn? øst og det er virkelig norske menn også som befølte meg. men ikke bare norske
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå