Gjest gjest 0 Skrevet 22. november 2004 #1 Del Skrevet 22. november 2004 For en liten stund siden stod det om en slankekaffe i et av ukebladene. Man kunne gå ned noen få kilo ved hjelp av denne. Er det noen som har prøvd denne slankekaffen? Ikke at jeg forventer et fantastisk resultat ved hjelp av lettvinte metoder, men jeg er mest nysgjerrig... Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 24. november 2004 #2 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg personlig har ikke troen på at det finnes noen reel "slanke kaffe". Har ikke troen på "lettvindte løsninger" mht vektreduksjon uansett - ved ønske om varig resultat. Den eneste "slankende effekten" kaffe kan ha er at det er vanndrivende, det igjen gjør jo at kroppen mister veske og en veier noen gram mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. november 2004 #3 Del Skrevet 24. november 2004 Det er nok NOE SÅNT du tenker på Jeg har litt vondt for å tro på det jeg da men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 24. november 2004 #4 Del Skrevet 24. november 2004 Alle drikker og piller som lover vektreduksjon uten mosjon er bare tull, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 24. november 2004 #5 Del Skrevet 24. november 2004 En helt vanlig kopp kaffe på morgenen får faktisk forbrenningen i gang. Det har jeg lest maaange steder. Drikker du mange kopper kaffe om dagen, har ikke morgenkaffen samme effekt, da. Synd jeg ikke liker kaffe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. november 2004 #6 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg er nå glad i kaffen min uansett jeg da - og drikker både morgen, middag og kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå