Gjest Christina146 Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Tenkte vi kunne lage en felles tråd med de fineste sangene folk vet om, sanger som gir deg gåsehud, betyr noe spesielt for deg eller du bare ikke klarer å slutte høre på fordi den er så fin. Beskriv gjerne hvordan sangen får deg til å føle deg også, om den har noen innvirkning på deg. Den fineste sangen jeg må ha hørt på er Denne sangen får meg til å tenke på hva jeg burde gjort med livet, og får meg til å føle meg ganske så melankolsk egentlig. Endret 19. oktober 2016 av Christina146 la til video
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Den får meg til å tenke på hvordan ting var før. Også blir jeg påmindt om hvordan ting er blitt. Anonymkode: fbbc8...735
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Som barn var det Never Ending Story, med Limahl. Jeg syntes filmen var så fantastisk, med den ekstremt skjønne og vakre prinsessen som ba om Sebastians (helt vanlig gutt) hjelp. Sangen fikk meg til og med til å gråte... Meh. Jeg er blitt mann siden den gang. Kan ikke huske sist gang jeg gråt. Sang som er fin? Under ytan. Anonymkode: 2f113...71d
Jolene Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Denne: Ingen over, ingen ved siden av. Hvorfor? For den får meg til å virkelig føle noe, er trøstende når jeg trenger å løftes opp og er verdens mest romantiske sang. Tidvis får denne meg til å hulkegråte, andre ganger får den meg til å gråte av glede. Den betyr mye for meg, noe den har gjort i over 20 år.
calavi Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Dette er en av de fineste sangene jeg vet av. Jeg har dog et par andre kandidater som stiller like sterkt... Denne sangen kan få meg til å føle meg både trist og glad egentlig, alt ettersom hvilken sinnstemning jeg er i. Men den minner meg også om barndommen min, da pappa ofte spilte den, så den får meg til å føle meg trygg på et vis. Og det er alltid en god følelse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå