AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg kom nylig over en side hvor man kunne logge inn for å sjekke alle inkassosaker som er på deg. Jeg logget inn bare for å sjekke, og jammen var det ikke restene av en gammel strømregning som lå der. Den er bare på rundt 500 kroner, så nå når jeg skulle inn igjen for å betale finner jeg ikke siden igjen! Aner ikke hvor jeg skal sende betalingen. Har prøvd å google etter denne siden, men uten hell. Er det noen som vet hvilken side dette kan være? Vil gjerne betale den nå i kveld når jeg har "betalingskveld" for regninger Anonymkode: e5c4b...828
Million Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 Kan det rett og slett være www.inkasso.no ?
Gullik Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg logget inn bare for å sjekke, og jammen var det ikke restene av en gammel strømregning som lå der. Den er bare på rundt 500 kroner, så nå når jeg skulle inn igjen for å betale finner jeg ikke siden igjen! Aner ikke hvor jeg skal sende betalingen. Anonymkode: e5c4b...828 Med mindre du har endret strømselskap de siste årene, så er strømselskapet du bruker nå et godt sted å starte letingen.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Herregud, jeg har aldri hatt inkasso engang. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan man ikke kan vite hva man har betalt og ikke. :grøss: Anonymkode: faa09...50a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 15 timer siden, Million skrev: Kan det rett og slett være www.inkasso.no ? Nei, jeg måtte ikke sende inn noen forespørsel. Det var bare å logge inn, liksom. Tok med fire sekunder med bank-ID. 14 timer siden, Gullik skrev: Med mindre du har endret strømselskap de siste årene, så er strømselskapet du bruker nå et godt sted å starte letingen.. Jeg har flyttet, så dette tilhører en gammel leilighet. Den er visst ganske gammel, så det er rart jeg ikke har fått noe mas på å betale. Verken brev eller telefoner :O Nå bor jeg i en blokk med inkludert strøm, så har ikke samme strømselskap, nei. Men ville det hjulpet å kontakte strømselskapet? Går ut fra at det er noen gebyr noen andre enn strømbyrået skal ha... Gah, dette irriterer meg sånn! x) Anonymkode: e5c4b...828
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #6 Skrevet 21. oktober 2016 Kun på inkasso.no man kan sende forespørsler til alle inkassoselskaper så vidt jeg vet, ellers må du logge deg inn på sider til hver enkelt inkassoselskap. Anonymkode: 016a8...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå