Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #1 Del Skrevet 22. november 2004 Noen som har vært der? Alle som jeg snakker med sier at det er rett og slett vanskelig å reise fra denne plassen,men ingen klarer og gi en skikelig god forklaring. Jeg skal der i januar ser dere og lurer litt på om noen her har erfaringer derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roxy ikke innl. Skrevet 22. november 2004 #2 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har vært der! En helt fantastisk plass!!!! Vi skulle egentlig bare være der i 4 dager,men ble der i 14 og alle vi møtte klarte heller ikke å reise! Mangen reiste tilbake til Kuala Lumpur,men kom tilbake etter 2-3 dager.Og mangen ble der i månedsvis......det er helt magisk der ute.... Savner veldig det livet! Det er bare hele stemningen, en øde øy uten veier,kun en strand,palmer turkist vannsom gjø at du blir stuck der ute. Malay folkene gjør alt for at det skal bli uforglemmelig! Du kan og ta taxi boat over til robinson øya..den er nermeste nabo øy! GLED DEG!!!!!!!! og beregn god tid..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 22. november 2004 #3 Del Skrevet 22. november 2004 Trodde Robinson-øya lå et godt stykke elngre sør, ihvertfall den som de har brukt de siste gangene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissJ Skrevet 23. november 2004 #4 Del Skrevet 23. november 2004 Min kjære og jeg var der i sommer, og det er helt fantastisk!!! Det er ikke så mange bra steder å bo, så jeg anbefaler http://www.pulauperhentian.com.my/pir.htm Det er det dyreste stedet på den store øya, men er definitivt verd pengene. (finnes ikke luksus der) De har egen strand der det også bor stooore havskilpadder en kort svømmetur ut! Helt ubeskrivelig å oppleve! Men det eneste som er superviktig å vite er at det er stengt i januar. Da er det regntid på østkysten av Malaysia, så da bør du reise på vestkysten til f.eks Langkawi istede. Men det har jeg hørt ikke er så fint som østkysten pga grumsete vann, mens på østkysten er det krystallklart vann og perfekt til snorkling/dykking. Hvis du venter til etter regnsesongen med å reise, så kan jeg anbefale å være noen dager på Perhentian og noen dager på Redang, greit med litt forandring. Vi kombinerte strandferie med storby, både Kuala Lumpur og Singapore, veldig morro og BRA shopping:) Og det beste av alt var at min kjære fridde til meg på stranden:) God tur! misunnelig... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 23. november 2004 #5 Del Skrevet 23. november 2004 Åååå, no vart eg reisesjuk!! Perhentian Island er herlig!! Kan berre henge meg på det dei andre har skrive her. Vil tilbake dit! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå