AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Etter et kjipt forhold på over to år som tok slutt for en måned siden, så har jeg vært litt på tinder. Har fått veldig god kontakt med en fyr der, vi har ikke møtt hverandre enda. Han har lagt meg til på snap, og vi snakker sammen flere ganger om dagen 🙈 I dag la han meg til på Facebook. Nå vil han treffes, og jeg er livredd for å få følelser for denne fyren!! Også forsvinner han bare ratt😔 Hva tenker dere? Han er meget på omdagen! Anonymkode: 6ec6c...aea
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Tror kanskje dere begge to som har skrevet her skal ta dere en pause før dere fortsetter på datingnettsteder. Anonymkode: 23303...867
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Hmm, vet ikke jeg. Jeg snakket en gang med en på tinder.. han hadde vært singel i flere år, bodde langt unna men hadde et eldre barm i byen hvor jeg bor og hadde planer om å flytte hit. Han ville ikke bli venner på facebook da, men adda meg på snap. Viste seg at han bare var på "gjennomreise" og ville ha sex, han hadde enda et barn der han bodde og var heller ikke flyttbar. Etter det slettet jeg tinderappen, tar det virkelig ikke seriøst. Anonymkode: fd483...f33
Virrehue Skrevet 20. oktober 2016 #4 Skrevet 20. oktober 2016 Ikke noe vits i å ta sorgene på forskudd, du vet jo ikke om du er tiltrukket av han når du treffer han i levende live engang. Men min erfaring er at de som starter med så hyppig kontakt i starten sjelden gidder å følge det opp over tid.. han her virker litt for ivrig. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter et kjipt forhold på over to år som tok slutt for en måned siden, så har jeg vært litt på tinder. Har fått veldig god kontakt med en fyr der, vi har ikke møtt hverandre enda. Han har lagt meg til på snap, og vi snakker sammen flere ganger om dagen 🙈 I dag la han meg til på Facebook. Nå vil han treffes, og jeg er livredd for å få følelser for denne fyren!! Også forsvinner han bare ratt😔 Hva tenker dere? Han er meget på omdagen! Anonymkode: 6ec6c...aea Hvorfor skal du begynne å date etter bare en måned som singel når du er redd for å få følelser? Da er du jo ikke klar, da holder du deg unna dating. Folk er jo livredde for å være alene! Anonymkode: 185c4...771
Raven Emerald Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 Ryddet for svar til utestengt bruker. Raven Emerald, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå