AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Hei! Jeg skal operere meg neste uke. Har fått beskjed om å holde meg unna fysisk trening i 6 uker etter inngrepet. Jeg får panikk, fordi legen ba meg om å holde meg i ro i 4 uker. Jeg trener så og si 5 ganger i uken og elsker å trene! Det jeg er redd for er å miste muskelmasse og rase ned i vekt. Jeg kan så og si at jeg er skinny, siden de fleste kaller sier jeg allerede er tynn og har de formene. Er bare redd for å miste formene mine og få slaskete hud osv. Har lest en del på nettet om at folk har trent etter 2-3 uker etter selve inngrepet?? whøt Dere som har tatt silikon, ventet dere i ca. 1 mnd på å trene? Eller trente dere, da dere "lyttet" til kroppen?? Anonymkode: f9e23...699
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Du kommer ikke til å miste masse muskelmasse og rase ned i vekt hvis du spiser nok. Få i deg nok proteiner, så går det nok bra. Anonymkode: 9700e...3d4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg trente først 8-9 uker etter inngrepet, som anbefalt fra legen. Startet forsiktig med styrke på ben. Trente forsiktig overkropp etter ca. 3-4 mnd, lett belastning. Har egentlig ikke følt meg komfortabel med å trene overkropp før nå, 7 mnd etter inngrepet. Har ikke hatt noe ubehag, men bare føltes skummelt og rart. Anbefaler det virkelig ikke å stresse med det.. Anonymkode: 8cfaa...f7a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #4 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg trener også 5 ganger i uken og hadde noia når jeg måtte vente 6 uker med å trene, men må man så må man. Jeg spiste like sunt og mye proteiner men jeg mistet en del muskelmasse, spesielt i bena/rumpa. Anonymkode: cf565...ced
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå