AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Del Skrevet 19. oktober 2016 Kanskje tidenes dummeste problem, men likevel plager det meg. En kollega og jeg tar samme buss hjem fra jobb, vi er i en stor bedrift så vi kjenner hverandre ikke så veldig, men generelt er alle i bedriften veldig åpne mot hverandre. Og for å være ærlig vil jeg bare være i fred etter jobb. Jeg står opp før solen er oppe og er hjemme etter den har gått ned igjen pga reisevei, er rett og slett så sliten at jeg vil være for meg selv. Er det frekt av meg å sette meg alene? Samme om morgenen sitter alltid en familievenn på bussen, usikker på om jeg er frekk som setter meg i et annet sete eller ikke. Hilsen jente 21 Anonymkode: 66ec9...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 19. oktober 2016 #2 Del Skrevet 19. oktober 2016 Sitt hvor du vil. Dersom kollegaer med meg tar samme buss, forventer jeg ikke at de skal sitte samme med meg. Faktisk er jeg som deg, ønsker å sitte i fred dersom det er mulig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 19. oktober 2016 #3 Del Skrevet 19. oktober 2016 Forstår deg veldig godt. Pass bare på å hilse og gi dem et smil når du møter dem på bussen. De har det sikkert på akkurat samme måten. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 19. oktober 2016 #4 Del Skrevet 19. oktober 2016 Bare si hei/ha det og sett det et annet sted. Så er høflig, selv om du ikke setter deg sammen med dem. Jeg skjønner veldig godt at du vil sitte alene! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 19. oktober 2016 #5 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hehe, jeg gjør det samme stadig vekk. Disse kollegene er ca dobbelt så gamle som meg da, så jeg føler det er naturlig. Litt kleint likevel! Verre er det vel at jeg gjemmer meg i lunsjen, har en oversosial jobb der en blir skikkelig lei støy og mennesker. De synes nok jeg er litt smårar.. men det får de bare gjøre! Har jo ikke tenkt til å jobbe der for alltid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #6 Del Skrevet 19. oktober 2016 Finnes noen skravlekråker som føler seg robbet for å få misbruke andre med skravlingen sin. Men de fleste er trøtte og slitne selv og nyter litt alenetid. Regner med de fleste forstår og hvis ikke, too bad. Anonymkode: 733c0...0e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #7 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg er som deg. Bruker mye energi på å småprate når jeg er på jobb, så om jeg må anstrenge meg for å finne samtaletema med en kollega jeg ikke har særlig mye til felles med etter jobb sitter jeg heller alene. Anonymkode: 78130...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 19. oktober 2016 #8 Del Skrevet 19. oktober 2016 jeg tar også bussen før solen står opp, og på samme buss kommer kollega også på, vi har vel 45 min med buss sammen. men vi jobber i mindre avdeling sammen, og sitter alltid ved samme lunsjbord. jeg er nyansatt da, så etter første gangen jeg tok bussen, så sa jeg i lunsjen at jeg syntes det var behagelig med buss hvor jeg fikk lese, fordi jeg ikke var pratsom så tidlig. Det viste seg at hun var helt enig, for hun ville sove på bussen! etter jobb er jeg også sliten, å vil helst bare kose meg med boken min! Men generelt sett, så tror jeg de fleste setter pris på fred og ro, spesielt oss med lengre reisevei, så jeg ville heller tenkt at kollegaen din sikkert setter pris på at du ikke vil bable hele veien hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 19. oktober 2016 #9 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hils,smil og sett deg på annet sete. Om du blir konfrontert, sier du bare at du trenger tid for å slappe av etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 19. oktober 2016 #10 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg bare hilser og finner et eget setet. Dersom vi kommer i snakk når vi kommer av bussen så sier jeg gjerne at jeg ikke er så snakkesalig om morgenen når jeg er trøtt. Jeg liker best å sitte i min egen verden med musikk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #11 Del Skrevet 20. oktober 2016 tips. Løft blikket og set høyt i bussen etter ledige seter langt bak, da trenger du ikke risikrere å se noen kjente i bussen. Om ikke de tar tak i deg da. Da sier du HEI! og går videre. Anonymkode: e0e08...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #12 Del Skrevet 20. oktober 2016 Tror de aller fleste liker best å sitte alene i sin egen verden på buss. Kollegaen din tenker nok akkurat det samme, og synes det er godt at dere ikke sitter sammen. Så dette er nok ikke noe å tenke på Anonymkode: 5dd03...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #13 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg pleier å være så barnslig at jeg drar på meg hetta og later som jeg sover hvis jeg ser noen jeg kjenner på bussen når jeg vil være alene... Har også latet som jeg snakket i telefon sånn at jeg bare vinket kjapt hei og gikk å satt meg et annet sted. Noen følger jo etter eller kommer å setter seg med deg. Det hater jeg for jeg er som regel fremdeles veldig trøtt og vil bare høre på musikk og være alene. Bussturen er for meg de eneste minuttene av dagen hvor jeg kan være helt alene og bare høre på musikk. Anonymkode: aefa5...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå