Gå til innhold

brystvortene!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

:-?

jeg skjønner deg virkelig godt jeg...

jeg har nemmlig ei venninne som heletiden benytter sjansen for og fortelle meg hvor flott mannen min er og hadde ikke jeg vært sammen med han så.... osv.

Dette har faktisk ødelagt vårt vennskap... jeg er nok kanskje litt usikker på meg selv, men den følelsem hun gir meg er ikke riktig den heller...

få en slutt på det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hun vet sikkert at brystene hennes er deilige og at vortene strutter og at gutter ELSKER det. men si til henne: " jeg synes brystene dine er skikkelig sexy, men er du klar over at vortene synes innmari godt gjennom genseren?" da burde hun ta hintet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en skikkelig dårlig venninne, spør du meg. Personlig hadde jeg blitt utrolig smigret (om enn litt flau) over å få en sånn mottakelse om jeg var han, men hadde jeg vært deg så hadde jeg blitt drit forbanna. Må jo gå an å styre seg litt. (skulle likt å være flue på veggen for å se dette - aldri hørt om!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ehhhh, må innrømme at jeg lurer litt her; er det vanlig at brystvortene popper ut straks bare man ser en brukbar mann? :klø:

Det har jeg aldri opplevd eller hørt om, så enten må den omtalte damen ha en brystvortestrammermuskel som Possum snakker om, eller så har jeg ekstremt sløve brystvorter *titter ned*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg mente det da at det sies jo at når en dame blir seksuelt opphisset får de stive brystvorter! Og da tenkte jeg...hmmm,vil hu ha typin min eller noe siden de strutter sånn når han kommer?

Jeg mente ikke at jeg har jontroll over mine,men jeg må helst fryse litt og bli litt berørt på de før de kommer jeg... :-?

Typen min er jo klar over dette selfølgelig og syns ikke det gjør noe i det hele tatt! Han er veldig fornøyd!

Jeg vet det er meg og bare meg han vil ha :wink:

Venninen min er absolutt ikke sånn ellers(hun høres litt sånn "billig" ut når jeg skriver her)

Men hvis hun f.e.k har en cardigan på seg tar hun av den sånn at puppene viser enda mer!

Jeg forstår det bare ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...