Gå til innhold

brystvortene!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har en vennine som har ganske fine bryster!hun bruker ikke en gang push up, og har allid veldig stramme tynne topper på seg...

Hvis jeg og hun sitter i ett rom og snakker og plutselig typen min kommer inn får hun stiv brystvorter med en gang, og jeg ser jo at typen min syns dette er veldig flott!!

åhh...jeg blir litt irritert forde mine stikker nesten ikke ut om det er iskaldt en gang.

Og så blir jeg litt flau på hennes vegne.... Kan jo ikke si det heller til henne,men det er veldig irriterende egentlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

ja hun er singel uten at det skulle ha noe betydning.

Jeg blir litt flau faktisk ja, pga av de spretter ut som bare det med en gang HAN kommer! Det er litt sånn at jeg har lyst å be henne skjule det litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

er det ingen som kan gi en liten vennlig kommentar her da?

Det skjer når han setter seg ned og snakker med henne! og hun har STORE brystvorter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så mye å hjøre med det. Be henne om å teipe ned brytsvortene? alltid ha tjukke gensere på seg på besøk? Aldri snakke mer man han. Så lenge typen er sammen med henne, og ikke hopper over til hu her, så bør da ikke trådstarter bry seg. Han har vel sikkert sett et par stiver brystvorter før, og fortsatt er hos deg? Glem hele tingen. Du overreagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg trodde noen skulle forstå dette jeg.

Jeg er ikke sjalu i det hele tatt.Er glad jeg klarer å ha litt kontrol over de:)

Typen min kødder med det ofte når han og jeg er alene om at hun sikkert tenner på han og sånt,og det blir liksom litt pinlig mellom oss når han er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så mye å lage ståhei om. javel, hun får stive brystvorter når typen din kommer inn i rommet, men hva så?!

Ta det som et kompliment; du har en fin kjæreste!

Det er da virkelig ikke noe å ta opp med venninna di :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei forde det er ikke typen min sitt problem.Han kan ikke noe for det,men han sier jo at han legger merke til det! Men venninen min ser det jo selv og da bretter hun seg skikkelig frem og blir helt anderledes enn når hun er med bare meg.Med en gang han kommer blir hun skikkelig flørtete og klager på ting at "åhhh..stakar..kommer du hjem fra jobb åsså har hun ikke lagt middag til deg en gang..." mens hun strutter frem med de der pupene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars venninna di da, som ikke har sosiale antenner.

Begynn å gå uten BH hjemme da vel, så kan du iallfall være sikker på at det er DET synes han fantaserer om i stedet for hennes neste gang dere roter :ler:

Eller gå uten BH sammen med henne en gang, og kommenter det, "uff, jeg orket ikke ha på BH idag, men det ser jo så latterlig ut når brystvortene synes..." Bytt ut latterlig med teit/billig eller hva du tror vil funke...

Noen er jo bare sånn, de MÅ være i sentrum hele tiden. Sier mer om henne, og hvis typen din har valgt deg er det vel ikke noe mer å tenke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun får stive brystvorter fordi kjæresten alltid kommer utenfra og inn i rommmet venninnen din er i? Sånn at det alltid kommer et kaldt gufs i rommet. Ergo harde brystvorter.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg sånn at noen tror man må akseptere alt av vennene sine! Alle har vi våre gode og dårlige sider, men man er ikke nødt til å akseptere det for det.

Men venninen min ser det jo selv og da bretter hun seg skikkelig frem

Jeg hadde nok tatt opp til vurdering hvor god venninne hun egentlig er da hun holder på sånn. Det er klart at det er et et komplimang at venninna di liker han, men å brette seg ut med vilje på den måten blir noe helt annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Kanskje hun får stive brystvorter fordi kjæresten alltid kommer utenfra og inn i rommmet venninnen din er i? Sånn at det alltid kommer et kaldt gufs i rommet. Ergo harde brystvorter.

:sjarmor:

Som du ser lenger opp så er du sent ute med den morsomheten, Serpico.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som du ser lenger opp så er du sent ute med den morsomheten, Serpico.

ÅåååH! :oops: Alltid så flaut når jeg ikke leser trådene skikkelig. Beklager Gjest.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sjalu i det hele tatt.Er glad jeg klarer å ha litt kontrol over de:)

Hvordan i all verden klarer du å ha kontroll over om brystvortene blir stive eller ikke? Trodde det var en automatisk refleks, jeg, ikke en viljestyrt muskel.

*Possum setter seg foran speilet og forsøker å aktivere brystvortestrammermuskelen*

Nei, funker ikke for meg.

Og hvis du ikke er sjalu i det hele tatt, hva er problemet? Hvilket vennlig råd ønsker du deg om det ikke plager deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som om venninnen din er tent på typen din jeg. Kanskje ikke bare han, kanskje alle menn?

Ikke vet jeg hvordan jeg ville grepet tak i dette. Sannsynligvis ville jeg prøvd å unngå at venninnen og typen møttes i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men HVIS hun nå ER sjalu, eller blir litt sur på venninnen, så syns jeg det er berettiget. Å legge ann på andre folks kjærester er en veldig stygg ting å gjøre, og spesielt hvis du kaller deg venninna til vedkommende!

Ja, skjønner at du blir pinlig berørt på hennes vegne. Men syns ikke det er underlig dersom du kjenner et stikk av irritasjon mot den "venninnen" din. Så får vi håpe kjæresten din ikke gir deg noen grunn til å være sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...