AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Hvor kan jeg finne noen solide og varme vintersko, som faktisk tåler å bli våte? De vinterskoene jeg ha vært borti så langt, begynner liksom å ta inn etter å ha blitt brukt en stund... Anonymkode: b8a68...13a
Gjest Solsmil Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 for at sko skal holde seg vanntette/vannavstøtende, så er det jo en forutsetning at man tar vare på de. Inkludert impregnering mer enn en gang per sesong. Sko blir dessuten ødelagt av salt sørpe. Jeg har gode erfaringer med timberland men jeg bor i kaldere strøk der det er mer snø enn vann på vinteren.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #3 Skrevet 20. oktober 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan jeg finne noen solide og varme vintersko, som faktisk tåler å bli våte? De vinterskoene jeg ha vært borti så langt, begynner liksom å ta inn etter å ha blitt brukt en stund... Anonymkode: b8a68...13a Kjøp vintersko i skikkelig skinn, og følg gode råd angående stell og impregnering herfra (bla om KIWI Camp dry Beeswax Impregnering) https://www.fjellforum.no/forums/topic/7658-impregnering-er-det-lurt-å-varme-skoen-før-påføring/ Anonymkode: 234b3...40c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå