Gå til innhold

Kragebeinsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har hatt smerter i kragebeina over lang tid?

Anonymkode: c2187...73d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til legen du! 

Anonymkode: e4762...9a6

Skrevet

I selve kragebeinet, eller i leddet mellom krage- og brystbeinet (sterno-clavicular-leddet)? Jeg har hatt betennelser der et par ganger. Gikk over av seg selv etter noen uker hvor jeg unngikk øvelser som la belastning der (først og fremst benkpress). I mitt tilfelle.

Skrevet
11 timer siden, Leifr skrev:

I selve kragebeinet, eller i leddet mellom krage- og brystbeinet (sterno-clavicular-leddet)? Jeg har hatt betennelser der et par ganger. Gikk over av seg selv etter noen uker hvor jeg unngikk øvelser som la belastning der (først og fremst benkpress). I mitt tilfelle.

I selve beinet. Har hatt vondt i noen år nå, men merker at det ble bedre av å slappe av i skuldrene :)  Kiropraktoren min knekker også kragebeina 

Anonymkode: c2187...73d

Skrevet

Haren slitasjeskade som gjør at jeg får periodevis mye vondt i kragebeinet og/eller armen. Etter å ha vært til lege, fikk jeg først gode smertestillende tabletter og rask henvisning til MR. Etter at det ble konstatert har jeg nå til å begynne med muligheten til tabeletter og kiropraktor. Hvis det ikke fungerer har jeg muligheten til å få kortison sprøyter og evt. operasjon. Er fortsatt ung, så vil ikke gjøre noe drastisk nå, hvis det går an å holde ting ikkekke sjakk på enklere måte.

Ta en tur til legen, og få legen til å undersøke skikkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...