Gå til innhold

Nå kan du knulle uten kondom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.tv2.no/nyheter/8670684/

Tar du denne HIV-medisinen vil du ikke lenger kunne få HIV. Skal dere be om medisinen så dere slipper å bruke den jævla kondomen?

Anonymkode: 5ebf1...794

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt sex uten kondom hele tiden jeg, fordi jeg har ikke sex med noen jeg ikke er i forhold med. Nå er det uansett i grunn mange flere sykdommer det er mye større sannsynlighet for å få ved ubeskyttet samleie enn HIV da, så hvis du dropper kondomen når du har ONS har du fortsatt risiko for å få blandt annet klamydia, gonore, HPV, herpes, syfilis osv. 

Anonymkode: f8892...b0f

• Liker 5
Skrevet

Men du kan fortsatt risikere og måtte betale barnetrygd.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med graviditet, gonore, herpes, klamydia, kjønnsvorter osv osv? 

Anonymkode: 34420...6fc

Ikke så farlig. Du dør ikke av disse sykdommene. HIV er derimot litt mer skremmende. Jeg skal ihvertfall be om å få den medisinen. Kan knulle så mye jeg vil når jeg drar til Thailand. Uten kondom. Å knulle uten kondom og tømme seg i kvinnen...ingenting slår det.

Skrevet

Faen føler meg snurt. Jeg er allerede immun mot hiv fra naturens side.

Anonymkode: a6bdc...7d6

Skrevet
På Wednesday, October 19, 2016 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Ikke så farlig. Du dør ikke av disse sykdommene. HIV er derimot litt mer skremmende. Jeg skal ihvertfall be om å få den medisinen. Kan knulle så mye jeg vil når jeg drar til Thailand. Uten kondom. Å knulle uten kondom og tømme seg i kvinnen...ingenting slår det.

Godt å bli full i herpes og alt som er når du er i Thailand da ;) Lykke til. 

Anonymkode: f8892...b0f

• Liker 3
Skrevet
På 19.10.2016 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Hva med graviditet, gonore, herpes, klamydia, kjønnsvorter osv osv? 

Anonymkode: 34420...6fc

På 19.10.2016 den 20.13, navn89 skrev:

Men du kan fortsatt risikere og måtte betale barnetrygd.

Hørt om abort?

Anonymkode: ba488...016

Gjest Sjørøveren
Skrevet (endret)
På 19.10.2016 den 20.09, AnonymBruker skrev:

http://www.tv2.no/nyheter/8670684/

Tar du denne HIV-medisinen vil du ikke lenger kunne få HIV. Skal dere be om medisinen så dere slipper å bruke den jævla kondomen?

HIV? Ikke det jeg bekymrer meg for. Ikke la damene få viljen sin med å få seg det viktigste i livet deres! En baby! Så bruk kondom eller bli steril så kan de aldri lure en mann! 

Sexen er tross alt like god om det er med eller uten kondom. Ihvertfall for meg er det like deilig og følsomt :) Så jeg skjønner meg ikke på de som sier de ikke kjenner noe med kondom. Altså hva slags tissefant er det de har? 

Endret av Sjørøveren
Skrevet
5 minutter siden, Sjørøveren skrev:

HIV? Ikke det jeg bekymrer meg for. Ikke la damene få viljen sin med å få seg det viktigste i livet deres! En baby! Så bruk kondom eller bli steril så kan de aldri lure en mann! 

Sexen er tross alt like god om det er med eller uten kondom. Ihvertfall for meg er det like deilig og følsomt :) Så jeg skjønner meg ikke på de som sier de ikke kjenner noe med kondom. Altså hva slags tissefant er det de har? 

Men du som er sterilisert trenger vel ikke kondom mot graviditet lengre?

Anonymkode: 76f4d...e95

Gjest Sjørøveren
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du som er sterilisert trenger vel ikke kondom mot graviditet lengre?

Anonymkode: 76f4d...e95

Nope, men jeg har jo brukt kondom mange ganger før det og jeg kjente ikke noe forskjell. 

Skrevet
1 time siden, Sjørøveren skrev:

Så jeg skjønner meg ikke på de som sier de ikke kjenner noe med kondom. Altså hva slags tissefant er det de har? 

I alle dager! Hva slags "tissefant" er det du har da? Den snoppen din må jo ha vært gjennom mye elende for å ende opp så traumatisert og ufølsom at ikke registrerer forskjellen latex og mus? :klo: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Sjørøveren skrev:

De har vel en helt normal en. 

Jeg er selv kvinne og selv jeg kjenner veldig godt forskjell om mannen har på kondom eller ikke, og jeg synes helt klart sexen er best uten. Så jeg kan godt forstå at mange menn synes det er mye bedre uten kondom. 

Anonymkode: f18be...5e1

• Liker 3
Skrevet

Graviditet? Hørt om analsex?

Eneste jeg er redd for er herpes. Det blir man ikke kvitt.

Finner man en vaksine mot herpes, så skal jeg også flytte til Thailand og knulle meg gjennom resten livet.

Anonymkode: 04e96...3e1

Skrevet

Det er lav status å knulle på thai kvinner i Thailand :fnise:

Anonymkode: c5bee...225

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Graviditet? Hørt om analsex?

Eneste jeg er redd for er herpes. Det blir man ikke kvitt.

Finner man en vaksine mot herpes, så skal jeg også flytte til Thailand og knulle meg gjennom resten livet.

Anonymkode: 04e96...3e1

Patetisk!

Anonymkode: 350e7...f75

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lav status å knulle på thai kvinner i Thailand :fnise:

Anonymkode: c5bee...225

Hvem bryr seg om det? What happens in Thailand stays in Thailand. Trenger ikke fortelle noen.

Gjest Sjørøveren
Skrevet
1 time siden, Beeblebrox skrev:

I alle dager! Hva slags "tissefant" er det du har da? Den snoppen din må jo ha vært gjennom mye elende for å ende opp så traumatisert og ufølsom at ikke registrerer forskjellen latex og mus? :klo: 

Kjenner forskjell. Men det er like deilig sex. Så jeg forstår ikke de som mener de ikke kjenner noe og ikke kommer av det. Finnes også mange forskjellige kondomer. Gjelder å finne den beste.

Gjest Sjørøveren
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De har vel en helt normal en. 

Jeg er selv kvinne og selv jeg kjenner veldig godt forskjell om mannen har på kondom eller ikke, og jeg synes helt klart sexen er best uten. Så jeg kan godt forstå at mange menn synes det er mye bedre uten kondom. 

Anonymkode: f18be...5e1

Jeg er vel bare heldig og veldig kåt fyr jeg da siden de fleste ikke liker sex med kondom og synes det er deilig uansett :) 

Skrevet
11 timer siden, Sjørøveren skrev:

Det er slett ikke alle kvinner som ønsker seg barn selv om babyer er veldig søte. Og hvorfor tror du at alle kvinner forsøker å lure menn til å bli fedre for det stemmer jo ikke...at noen kvinner gjør det betyr ikke at flertallet av kvinner holder på slik. Men jeg skjønner jo at du har negative erfaringer...De fleste kvinner som vil ha barn ønsker seg slett ikke barn med en random uansvarlig mann som ikke tar ansvar men med en fast og stabil parter som er der for henne og barnet.

Anonymkode: b8f05...18f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...