Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry for å bryte bobla di. Du har nok blitt holdt på gress og denne karen her er nok litt av en player. Kanskje du burde lære deg mannfolka litt bedre å kjenne før du hopper til køys og tror du har funnet den store kjærligheten. Hva tror du ikke slike playere kan finne på å si, for å få seg litt? Når skal kvinner lære?Kvinnefolk som faller for slike playere eller bad-guys får ingen sympati i fra meg. Dere legger opp til å bli såret selv. Hvis dere ikke kan se forbi fasaden hans i begynnelsen...ja..da sliter dere villt. og vil nok bli såret mangen ganger i fremtiden også..have fun!!

Skrevet

For det første, Ting forandrer seg. Om en sier at Han ikke er intr. i noen andre damer betyr ikke det at det er faktum en mnd seinere f.eks. Ting forandrer seg som sagt, og man møter gjerne nye mennesker. Jeg f.eks vet ikke om jeg kommer til å møte drømmedama idag eller om ett år. Og akkurat nå er jeg ikke hypp på noe forhold. Men det kan være anderledes om en uke! Og er det slutt, så er det slutt! Da kan man ikke kreve noe som helst!

Men jeg må si meg enig med "roar" her.. han virker som en slags player, og da burde du igrunn holde deg unna han. Du er glad i han, ok, men hvis du vil prøve å holde denne vriene fisken i håven mens havet rundt koker av andre fisk får det være din sak.. Lykke til anyways!

Skrevet

Vil bare legge til en ting. Han har kanskje vært uærlig, eller kanskje ikke. Vanskelig å si, i og med at følelser er ting man ikke alltid kan styre. Derfor kan det fort bli rimlig urettferdig ovenfor en person å si at "du løy for meg". Jeg kjenner ikke vedkommende så jeg kan ikke dømme om han juger eller er ærlig. Men han kunne sagt ifra til deg med en gang at han var på date istedet for å ro.

Mitt råd: Beveg deg videre og flørt med de du vil.. Kom deg opp i salen igjen og kom deg videre!

Gjest Anonymous
Skrevet

Er jeg urimelig?

Ja

Det er slutt, du har ikke no med om han dater andre eller ikke. Dårlig gjort å juge til deg, men kanskje du skulle ta dette som et hint at det er påtide å gå videre.

Skrevet

Her kaster du bort tiden din. Han er ikke moden nok til å ta ansvar for egne handlinger, så hva skal du med han da? Jeg kan ikke huske å ha hørt om NOE ofrhold som har fungert fint fordi den ENE har vært glad i den andre og ikke omvendt...

Her er det bare å bli voksen og komme seg videre. Det sitter i ditt eget hode. Det blir nok sårt en stund, men hvorfor pine seg selv med minnene om en drittsekk egentlig?? Jeg mener, dette er jo ikke engang et tvilstilfelle, han ER en dust, så hva skal du med ham?

Du får behandle dette som en vanlig kjærlighetssorg - det har skjedd alle. Pass på å finne på masse sammen med venner, ikke ta helt livet av vennene dine med prat om ham i det uendelige - jeg mener, det er opplest og vedtatt at han er en dritt, du trenger ikke flere bekreftelser på DET, så kom deg videre.

Ikke gi ham ego-trippen med å vite at du sipper over ham - seriøst, han fortjener ikke det. Finn heller en date og vis ham at du gir faen.

Hvem har gitt medalje til snille jenter noengang? Bli litt full av f... heller og ikke la deg dupere av en sånn tulling.

Skrevet

Ja

Det er slutt, du har ikke no med om han dater andre eller ikke. Dårlig gjort å juge til deg, men kanskje du skulle ta dette som et hint at det er påtide å gå videre.

skrev jeg

Skrevet
Her kaster du bort tiden din. Han er ikke moden nok til å ta ansvar for egne handlinger, så hva skal du med han da? Jeg kan ikke huske å ha hørt om NOE ofrhold som har fungert fint fordi den ENE har vært glad i den andre og ikke omvendt...

Her er det bare å bli voksen og komme seg videre. Det sitter i ditt eget hode. Det blir nok sårt en stund, men hvorfor pine seg selv med minnene om en drittsekk egentlig?? Jeg mener, dette er jo ikke engang et tvilstilfelle, han ER en dust, så hva skal du med ham?

Du får behandle dette som en vanlig kjærlighetssorg - det har skjedd alle. Pass på å finne på masse sammen med venner, ikke ta helt livet av vennene dine med prat om ham i det uendelige - jeg mener, det er opplest og vedtatt at han er en dritt, du trenger ikke flere bekreftelser på DET, så kom deg videre.

Ikke gi ham ego-trippen med å vite at du sipper over ham - seriøst, han fortjener ikke det. Finn heller en date og vis ham at du gir faen.

Hvem har gitt medalje til snille jenter noengang? Bli litt full av f... heller og ikke la deg dupere av en sånn tulling.

:o

Hadde du kjent han hadde du drept han. Det er ejg sikker på.

Skrevet
Jeg føler meg veldig ubetydelig. Betydde jeg så lite? Han mener at han ikke har vært uærlig' date=' for han bruker bare denne dama som trøst, og har ikke tenkt å starte noe seriøst med henne. Han vrir på ordene, og står på sitt. Han HAR ikke en annen i kikkerten.[/quote']

Kjære "kvinnen i hans liv" (lyder litt feil det nicket nå men...) jeg har lest en del innlegg fra deg her inne, og du er ikke en jente som er "dum" nok til å tro på denne forklaringen, er du vel?

Skrevet

Hei wodan!

Jeg skjønte ikke helt hva du mente her i denne sammenhengen? Er du trådstarter?

Skrevet

Har ikke lest hele tråden, men innerst inne visste du vel dette, at han var uærlig...

Kanskje han løy for å være "snill", og enten er umoden eller sleip eller begge deler.

Men uansett, bør man være ærlig, hvis dere har ubeskyttet sex og han flyr rundt med andre, mener jeg...

Skrevet

Er det opplest og vedtatt at han er en dust altså? Det er det jeg ikke klarer å se, men er klar over at jeg går med SVÆRE skylapper.

Skrevet

:ler: Ja, fortsett å skrive - det hjelper å se det med nye øyne, har skrevet et par "bøker" i mitt liv jeg også, og omtrent rødmet over egen idioti etterpå...

Man lærer så lenge man lever!

Gjest Ethereal
Skrevet

Skriv det ut, og så leser du over tråden om noen dager. Da får du kanskje mer perspektiv på ting. Av og til er livet hardt; hardest er det å være den som elsker mest, og den annen part er bortimot likegyldig.

For ham er det komfortabelt å vite at du er der, klar til å kaste alt på hans minste vink. Ikke gjør det, da kaster du samtidig selvrespekten.

Hold avstand, aktiver deg, prøv å treffe andre du kan date.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg tror det er på tide å begynne å lese oppførselen hans, i stedet for å lytte til de fine ordene. Synes du oppførselen tilsier at han elsker deg?

Ofte hører vi det vi vil høre, dessverre.Jeg har vært i en liknende situasjon selv, men kom meg unna.

Skrevet

Visne uten deg...? SÅ han trøster seg med andre i mellomtida liksom? Eller hva er logikken her?

Dette er bare et typisk eksempel på hvordan kvinner lar seg lure av menn - vi hører ordene, og blir overrasket når vi ser handlingene. Vi fortsetter å se handlingene som viser oss sannheten - og KLAMRER oss til ordene...

Ord er bare ord, og fullstendig verdiløst uten tilvarende handling.

Ikke kast bort mer tid på dette...

Skrevet

:ler: Ethereal og jeg hadde kryssende innlegg :ler:

Men der ser du, det er helt sant :-)

Gjest Hillary..
Skrevet

Jeg synes det virker som han har behandlet deg uredelig og simpelt, ja.

Hvorvidt det er er bevisst uærlighet eller feighet kan man bare lure på. Noen menn ser ut til å måtte safe ved å ha kvinner på gress. Eller de greier bare ikke å bestemme seg. De må smake på alle kirsebærene og ta vare på det bæret de hadde før også.

Jeg vet ikke om de er så bevisst hva de holder på med. Dette kan være menn med sterke følelser som også har blitt såret. Er de redde for å bli såret igjen, så er det mye tryggere å holde på på en slik måte at de opplever at de har kontroll. I stedet for å bli såret selv, så blir de den som sårer. Spiller på overflaten.

Er det en player? Kanskje. (Hvilken mann er ikke en player hvis han har sjans?)

Det virke rsom du har nådd dypere inn i han, men likevel ikke når inn - selv etter syv timer.

La han seile i sin egen sjø. Gå videre, helbred din sorg.

Skulle ikke forundre meg om han kommer tuslende.

Men ikke sats på det. Du er sterkere hvis du ikke satser på han.

Skrevet

Ord er bare ord, og fullstendig verdiløst uten tilvarende handling.

Det var kloke ord det....

Kvinnen i hans liv, jeg har tro på at du kommer deg over dette jeg. Du må bare slutte å lete etter det minste lille håp i det han sier. Les linjen som Fiona skrev en gang til, og begynn heller å se den andre veien. Altså, dropp ordene og legg heller mer vekt på handlingen hans. Så lenge handlingen motsier ordene, så vet du hva du har å forholde deg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...