Gå til innhold

Er jeg den eneste kvinnen som må kjøpe herre joggesko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vristen og foten min er alt for høy og bred til sko i damemodell, noen andre her som opplever det samme? Pensko er jo bare å glemme, hvis ikke blir det sorte sko som Olga på 90 bruker med ileggsåle for å få plass til foten. Hvis noen har prøvd noen bra finsko med denne typen føtter, så vil jeg gjerne ha tips.

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

Du er helt sikkert ikke alene :) selv er jeg omvendt og må kjøpe damemodellerbfordi jeg bruker str'40/41 og har veldig smale føtter og høy vrist :) 

Skrevet

Vet at ASOS selger "wide fit", hvis du vil forsøke det, blir vel pensko det da. Kjenner en jente som har str 42 i sko, det er ikke alltid så lett å få tak i det heller.

Skrevet
5 timer siden, funginger skrev:

Vet at ASOS selger "wide fit", hvis du vil forsøke det, blir vel pensko det da. Kjenner en jente som har str 42 i sko, det er ikke alltid så lett å få tak i det heller.

Har heldigvis blitt mer vanlig at skobutikkene har noen i stor str også, ikke at utvalget er så supert men det finnes.

Skrevet

Jeg har motsatt problem, veldig smale føtter, spesielt i sandaler og åpne pensko, er det håpløst å finne noe. Kjøper noen ganger barnesko, da de er smalere. Men det er ikke så mye pene pensko i barnestørrelse.

Anonymkode: bd0a1...385

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...