Severus Skrevet 19. oktober 2016 #1 Skrevet 19. oktober 2016 Vristen og foten min er alt for høy og bred til sko i damemodell, noen andre her som opplever det samme? Pensko er jo bare å glemme, hvis ikke blir det sorte sko som Olga på 90 bruker med ileggsåle for å få plass til foten. Hvis noen har prøvd noen bra finsko med denne typen føtter, så vil jeg gjerne ha tips.
Gjest lipgloss Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 Du er helt sikkert ikke alene selv er jeg omvendt og må kjøpe damemodellerbfordi jeg bruker str'40/41 og har veldig smale føtter og høy vrist
funginger Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 Vet at ASOS selger "wide fit", hvis du vil forsøke det, blir vel pensko det da. Kjenner en jente som har str 42 i sko, det er ikke alltid så lett å få tak i det heller.
Severus Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2016 5 timer siden, funginger skrev: Vet at ASOS selger "wide fit", hvis du vil forsøke det, blir vel pensko det da. Kjenner en jente som har str 42 i sko, det er ikke alltid så lett å få tak i det heller. Har heldigvis blitt mer vanlig at skobutikkene har noen i stor str også, ikke at utvalget er så supert men det finnes.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg har motsatt problem, veldig smale føtter, spesielt i sandaler og åpne pensko, er det håpløst å finne noe. Kjøper noen ganger barnesko, da de er smalere. Men det er ikke så mye pene pensko i barnestørrelse. Anonymkode: bd0a1...385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå