AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #2 Skrevet 19. oktober 2016 6 minutter siden, Kk93 skrev: Nå forstår jeg ingenting! Som alle andre så tagger jeg mine venner i morsomme videoer på Facebook. Tagger mine nærmeste venner. Mine venner kjenner ikke hverandre så jeg henger med de hver for seg. Det som skjedde nå var at jeg tagget hele gjengen i en video på Facebook som jeg pleier å gjøre, så får jeg en melding fra mi ene venninne om at hu ble flau og syntes ikke jeg skulle tagge hu i videoer sammen med de andre, fordi hu syns dem var rar og andre folk spørte om hu var venn med de.. så hu ble rett å slett flau over at jeg tagget hu med de andre venna mine. Vet ikke hvorfor men dette såret meg, er hu flau over å være venn med meg også da eller ?? Forstår ingenting nå, dette var det rareste... vi er i 20 åra. Hva gjør vennene dine i samme video hvis de ikke kjenner hverandre? Og nei "alle" tagger hverandre definitivt ikke i videoer på facebook. Anonymkode: 79a49...db3 3
Kk93 Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva gjør vennene dine i samme video hvis de ikke kjenner hverandre? Og nei "alle" tagger hverandre definitivt ikke i videoer på facebook. Anonymkode: 79a49...db3 Er det så galt å tagge alle i samme video da ?!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør vennene dine i samme video hvis de ikke kjenner hverandre? Og nei "alle" tagger hverandre definitivt ikke i videoer på facebook. Anonymkode: 79a49...db3 Hun mente nok at hun tagget de i en random video noen andre har lagt ut, fordi det kanskje var morsomt? Anonymkode: 0dff6...242
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 Det er ikke alle som liker å bli tagget. Jeg har skrudd av tagging selv Anonymkode: 58adf...dfd 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #6 Skrevet 19. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun mente nok at hun tagget de i en random video noen andre har lagt ut, fordi det kanskje var morsomt? Anonymkode: 0dff6...242 Da skjønner jeg godt at de blir flaue. Anonymkode: 79a49...db3 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #7 Skrevet 19. oktober 2016 Personlig liker jeg ikke å bli tagget i alt mulig ræl, dropp å tagg folk så er problemet løst. Anonymkode: c363d...b34 6
Nappetass1 Skrevet 19. oktober 2016 #8 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg sletter folk som er hissige på taggingen. Det er pinlig. 2
Gjest Pastpresent Skrevet 19. oktober 2016 #9 Skrevet 19. oktober 2016 Slutt med taggingen. Du er ikke 14 og du er ikke over 50...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå